
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Bi-turbo
prohledat
43 příspěvků (zobrazeno 1 až 43) od 04.01.2006 do 14.01.2006, založil/a D.J.Vlasta
17:05:03
14.01.2006
14.01.2006

kirri
-> Adam Radimovič: hele ty na to nemáš, mě urazit, a nezapomeň, že vím kde bydlíš a na co myslíš

17:04:04
14.01.2006
14.01.2006

aDAm
-> kirri: no lol
17:02:00
14.01.2006
14.01.2006

kirri
-> Adam Radimovič: a už mi neříkej mým druhým jménem

17:01:22
14.01.2006
14.01.2006

kirri
-> Adam Radimovič: ale hovno;-)
16:45:28
14.01.2006
14.01.2006

aDAm
-> kirri: jezis si se zase urazil co ;)
16:44:47
14.01.2006
14.01.2006

kirri
-> Adam Radimovič: takhle stačí?
17:45:06
13.01.2006
13.01.2006

bitmap - zrušená registrace
Ok, nebudu flamovat. Nema to smysl. Kazdopadne jak sem tak googlil, tak sem zjistil ze si to kazdej nazyva jak chce :)
17:23:35
13.01.2006
13.01.2006

U-Geen
-> bitmap: a plete se i vyrobce vozu s twin turbem :-)
www.mkiv.com/specificatio ns/.../sep20_44.jpg
www.mkiv.com/specificatio ns/.../sep20_44.jpg
15:43:22
13.01.2006
13.01.2006

bitmap - zrušená registrace
Ano, troufnu si rict, ze prevzali schematko, kde je o oznaceno spatne.
Trocha demagogie:
Twins - angl. dvojcata = dva naprosto stejni lide -> Twin turbo = dve naprosto stejna turba.
K biturbu neumim najit odpovidajici prirovnani :)
Trocha demagogie:
Twins - angl. dvojcata = dva naprosto stejni lide -> Twin turbo = dve naprosto stejna turba.
K biturbu neumim najit odpovidajici prirovnani :)
15:24:33
13.01.2006
13.01.2006

U-Geen
-> bitmap: aha takze wikipedia lze
15:16:59
13.01.2006
13.01.2006

bitmap - zrušená registrace
Hle, kdo mel pravdu 
Vidi me oci dve stejne velka turba - jedno pro kazdou radu valcu? Tady pisou Twin turbo a v novem Autocaru taktez, takze Zazaa ma pravdu zrejme jen skoro vzdycky

Vidi me oci dve stejne velka turba - jedno pro kazdou radu valcu? Tady pisou Twin turbo a v novem Autocaru taktez, takze Zazaa ma pravdu zrejme jen skoro vzdycky

13:05:08
13.01.2006
13.01.2006

hans
11:24:30
08.01.2006
08.01.2006

Tommy
2 Adam Radimovič: Ale jooo, dyt rikam ze videjko pekne:-) No ta rucicka leze nahoru hodne rychle a jak mu ty kola furt prokluzuji, tak to fakt pripomina trochu otackomer:-)
10:48:31
08.01.2006
08.01.2006

aDAm
-> Tommy: kua tobe se clovek nezavdeci ;) sledoval si tu rucicku tacha kdyz tam pouzstel to turbo? pomalu to litalo jako byl tockomer ;)
17:51:25
07.01.2006
07.01.2006

mirčán
-> Esso: no to je uz od nastartovani motoru, ale bez otacek nema potrebny tlak vyfukovyh plynu ktere pak roztaceji lopatky ktere jsou v turbu
09:24:01
07.01.2006
07.01.2006

Tommy
2 Adam Radimovič: Videjko pekne, je videt ze mu to pracuje jak ma:-) Ale trochu jednotvarne:-(
01:43:12
07.01.2006
07.01.2006

hans
-> Adam Radimovič: jde mi zvuk ale ne obraz, napise to "chyba stahovani kodek" ale netusim jakej kodek to teda chce...
01:35:56
07.01.2006
07.01.2006

aDAm
-> hans: tak to bude chyba u tebe bo mi to jede
01:02:59
07.01.2006
07.01.2006

hans
-> Adam Radimovič: stah sem to ale nejde to pustit.....
22:39:39
05.01.2006
05.01.2006

aDAm
kdyz uz tu je rec o turbu...co rikate na tohle? ;)
clogz.pelaaja.info/motors /Robins-BMW-by-Ronta.mpg
clogz.pelaaja.info/motors /Robins-BMW-by-Ronta.mpg
17:36:38
05.01.2006
05.01.2006

bitmap - zrušená registrace
No dobre, no. Zazaa ma dycky pravdu :)
... ale ja sem to cet jinak (ale hlavne ze se shodujeme na principu)
... ale ja sem to cet jinak (ale hlavne ze se shodujeme na principu)
16:10:48
05.01.2006
05.01.2006

havlik
-> formelak: jestli to nebude od virtual tuning




16:06:56
05.01.2006
05.01.2006

formelak
heh :c)
toto je tiez dobre www.virtcars.com/forum/vi ewtopic.php?t=4465
(povsimnite si toho odkazu "virtcars")
toto je tiez dobre www.virtcars.com/forum/vi ewtopic.php?t=4465
(povsimnite si toho odkazu "virtcars")

15:55:41
05.01.2006
05.01.2006

Don Carlos
-> Max: JJ. Ale ten golf už je na světě. Už jsem někde o něm četl.Nejspíš v SM někdy na podzim.
15:16:45
05.01.2006
05.01.2006

Max
-> Don Carlos: no když jsem mluvil o tom polu,tam jsem mluvil o novym prototypu kterej se bude možná někdy vyrábět. Nemluvil jsem o autě z minulosti.
Jinak zazaa to upřesnil.... rozdil mezi twin/biturbem
Jinak zazaa to upřesnil.... rozdil mezi twin/biturbem
14:47:14
05.01.2006
05.01.2006

Mishoooo
-> U-Geen: tak to si uz domislis



14:39:49
05.01.2006
05.01.2006

U-Geen
-> Mishoooo: to jo akorat o bi/twin turbu se tam pak nic nedovis :-)
13:49:16
05.01.2006
05.01.2006

Mishoooo
-> U-Geen: inak v tom odkaze je dobre si prepnut na cestinu

13:25:23
05.01.2006
05.01.2006

U-Geen
-> Esso:
1. Zazaa ma dycky pravdu
2. kdyz ne, plati pravidlo cislo 1.
1. Zazaa ma dycky pravdu
2. kdyz ne, plati pravidlo cislo 1.
13:16:45
05.01.2006
05.01.2006

Esso
Podle toho odkazu co posilal U-Geen je to tak jar rika Zazaa
11:31:47
05.01.2006
05.01.2006

Zazaa
-> bitmap: ale neni 

11:03:50
05.01.2006
05.01.2006

U-Geen
schematka...
de.wikipedia.org/wiki/Tur bomotor
de.wikipedia.org/wiki/Tur bomotor
10:33:44
05.01.2006
05.01.2006

obi_van
-> D.J.Vlasta: zaklad uvahy je asi takovej but mas dve turba z duvodu vicevalcoveho motoru, u ktereho by jedno turbo vyslo moc velky, nebo mas dve tubra z duvodu takzvany turbodiry, coz je pokles tlaku ktery je schopny turbo foukat v nizkych otackach,nebo prechodovych rezimech. v prvnim pripade jsou obe turba stejny, ve druhym je jedno mensi a druhy vetsi. jinak se da problem turbodiry taky resit udrzovanim turba ve vyssich otackach tzv. pridavnym spalovanim. chce to asi trochu nastudovat literturu, tam se dozvis vic je to takova alchymie a chce to taky neco vedet o termomechanice, popripade termodynamice
10:04:11
05.01.2006
05.01.2006

bitmap - zrušená registrace
Zazaa je to presne naopak :)
Twin turbo: 1 turbo pro kazdou radu valcu - pracuji nezavisle na sobe.
Biturbo: male turbo pro praci v nizsich otackach + vetsi, ktere tlakuje pri vysokych (svyho casu to melo tusim Porsche 959, vcil to ma BMW x35d, nebo prototyp Vectry OPC, BMW pripravuje tenhle system i pro benzinovy R6)
To Polo 1.4 16V nema 2 turba ale kompresor + turbo. Kompresor plni funkci "maleho" turba s tim ze poradne fici skutecne od volnobehu a normal turbo je opet pro praci ve vysokych otackach.
Twin turbo: 1 turbo pro kazdou radu valcu - pracuji nezavisle na sobe.
Biturbo: male turbo pro praci v nizsich otackach + vetsi, ktere tlakuje pri vysokych (svyho casu to melo tusim Porsche 959, vcil to ma BMW x35d, nebo prototyp Vectry OPC, BMW pripravuje tenhle system i pro benzinovy R6)
To Polo 1.4 16V nema 2 turba ale kompresor + turbo. Kompresor plni funkci "maleho" turba s tim ze poradne fici skutecne od volnobehu a normal turbo je opet pro praci ve vysokych otackach.
09:03:59
05.01.2006
05.01.2006

Zazaa
biturbo - sou 2 turba obvykle pro vidlicove 6,8,10,12..... valce , proste pro kazdou radu valcu jeden
twinturbo - jsou 2 turba kdz jedno male maka od nizkejch otacek a druhe se prida ve vysokejch - treba Nissan 300, lancia DeltaS4 ...
twinturbo - jsou 2 turba kdz jedno male maka od nizkejch otacek a druhe se prida ve vysokejch - treba Nissan 300, lancia DeltaS4 ...
23:04:54
04.01.2006
04.01.2006

Don Carlos
Existují turba která fičí od nejnižších otáček. U toho pola je to ale kompresor a turbo. A myslím, že to ale byl golf.
23:01:52
04.01.2006
04.01.2006

Esso
-> Gryzly: hmm ale myslim ze aby tlacilo hned by udelat slo
22:58:11
04.01.2006
04.01.2006

Gryzly
-> Esso: kdepak to je právě rozdíl mezi turbem a kompresorem. (pokud neberu zdroj otáčení)
22:56:30
04.01.2006
04.01.2006

Esso
-> Max: muze fungovat uz od volnobehu je prece zadelany na vyfuku takze jede hned jak natocis.Aspon myslim.
22:53:20
04.01.2006
04.01.2006

Esso
ty voe uz neumim psat stalucej ma byt stlacuje

22:53:20
04.01.2006
04.01.2006

Max
bi turbo - dvě turba. Většinou to je tak že jedno funguje od nízkej otáček (neni to kompresor,takže stejně to od volnoběhu nefunguje) a druhé turbo se při vyšších otáčkách přidá.
Nedávno mi řikal kamarád z česany že tam maj prototyp novýho pola a to že je 1,4 16V biturbo. Ale turba seriově. A to jsem se divil..to sem ještě neviděl. Nevim jeslti jsem o popsal dostatečně...najdi si na netu nějakej článek o turbu,bude to lepší než ode mně
Nedávno mi řikal kamarád z česany že tam maj prototyp novýho pola a to že je 1,4 16V biturbo. Ale turba seriově. A to jsem se divil..to sem ještě neviděl. Nevim jeslti jsem o popsal dostatečně...najdi si na netu nějakej článek o turbu,bude to lepší než ode mně

22:52:21
04.01.2006
04.01.2006

Esso
No stejne jako obyc turbo stalucej vzduch a zeneho do sani muze to byt udelane tak ze ho tlaci jedno pro jednu stranu motoru a druhe pro druho stranu.Myslim tim ze kdyz je to 6 valec do V. A druhy pro druhou nic jineho na tom neni.
22:47:04
04.01.2006
04.01.2006

D.J.Vlasta
Zdar lidi,kdo se vyznate trochu v tematice turbodmychadel,byl byste mi nekdo schopen trochu priblizit jak Bi turbo funguje?Diky Vlasta.