skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
fávo 115s
prohledat
35 příspěvků (zobrazeno 1 až 35) od 17.12.2005 do 20.12.2005, založil/a Apple STS Chvojkovice-Brod
15:25:43
20.12.2005
20.12.2005

Labros
jj, z Francie
00:01:35
20.12.2005
20.12.2005

Knoxville
Fůj, socka, hnědka favořit. Ještě že to nedělali, to snad radši Ovocita než tohle. Jinak taky u nás vídám Škoda 1050, je to emkovka, tak že by import z5 do vlasti?
22:33:54
19.12.2005
19.12.2005

gim
ta knizka byla proto, ze ve skodovce s jeho vyrobou pocitali. tak udelali servisku, ale uplne tesne pred zahajenim prodeje se rozhodli ze je nebudou delat pze sou moc slaby...
10:21:40
19.12.2005
19.12.2005

Labros
-> Crack: motor z eRka? anebo si dotyčný myslel že když to má skoro stejnej objem tak to je jako motor z eRka.
16:50:10
18.12.2005
18.12.2005

havlik
este jedna podstatna informace existovala verze 115L s budikama stejnyma jako 135/136L bez otackomeru s hodinama, tech bylo vyrobeno vic
16:44:33
18.12.2005
18.12.2005

havlik
me si nestezujte je to prevzato z casopisu Automobil z 10 cisla v roce 1989
16:26:39
18.12.2005
18.12.2005

jate-line
Taky se mi to nezdá jen 4 kusy? A pro ně vydali servisku

16:20:36
18.12.2005
18.12.2005

Jarda - zrušená registrace
-> havlik: ze by byl jen ve 4 exemplarich a jeste jeden nedo daval do plynu, to se mi nezda..........

15:20:06
18.12.2005
18.12.2005

havlik
takze tot vse od nase ho znameho Kirriho a pokud budete nekdo chtit toto ve vetsim rozliseni tak ho laskave kontaktujte mile rad vam to zasle tak prosim nepiste sem svoje maily a napiste jemu na ICQ nebo mail
15:18:40
18.12.2005
18.12.2005

havlik
.
15:18:19
18.12.2005
18.12.2005

havlik
.
15:18:08
18.12.2005
18.12.2005

havlik
.
15:18:00
18.12.2005
18.12.2005

havlik
.
15:17:52
18.12.2005
18.12.2005

havlik
.
15:17:25
18.12.2005
18.12.2005

havlik
.
15:17:08
18.12.2005
18.12.2005

havlik
.
15:16:58
18.12.2005
18.12.2005

havlik
.
15:16:03
18.12.2005
18.12.2005

havlik
takze vase chvile nastala prave ted:)
Zdroj: Automobil 10/1989.
Škoda Favorit 115 S, Československo 1989
Pětidveřový čtyř až pětimístný vůz (hatchback), motor vpředu a pohon předních kol. Řadový čtyřválec s rozvodem OHV, objem 1137 cm3, vrtání 75,5 mm, zdvih 63,5 mm, komprese 8,8, dvoustupňový karburátor Jikov, výkon 38 kW (52 koní) při 5200 ot/min, točivý moment 80 Nm při 4000 ot/min. Pětistupňová převodovka, rozvor 2450 mm, vnější rozměry 3815x1620x1415 mm, hmotnost 835 kg, maximální rychlost 140 km/h a zrychlení na stovku za 17 s.
Prototyp Favorit 115 S (typ 781.115) byl vystaven na mezinárodním strojírenském veletrhu v Brně 1989, byly postaveny pouze čtyři vozy tohoto typu. Proti verzi 136 L měly menší motor a jednodušší výbavu (jednodušší přístrojový štít postrádal hodiny, okna v zadních dveřích byla pevná nespouštěcí, zavazadlový prostor nebyl zakryt, byly použity užší pneumatiky 145R13 atd.). Výrobce udával ve všech režimech přibližně o 0,5 litru vyšší spotřebu než u verze 136 L, což bylo zřejmě způsobeno lehčím stálým převodem. Sériová výroba Favoritu 115 S se neuskutečnila.
Zdroj: Automobil 10/1989.
Škoda Favorit 115 S, Československo 1989
Pětidveřový čtyř až pětimístný vůz (hatchback), motor vpředu a pohon předních kol. Řadový čtyřválec s rozvodem OHV, objem 1137 cm3, vrtání 75,5 mm, zdvih 63,5 mm, komprese 8,8, dvoustupňový karburátor Jikov, výkon 38 kW (52 koní) při 5200 ot/min, točivý moment 80 Nm při 4000 ot/min. Pětistupňová převodovka, rozvor 2450 mm, vnější rozměry 3815x1620x1415 mm, hmotnost 835 kg, maximální rychlost 140 km/h a zrychlení na stovku za 17 s.
Prototyp Favorit 115 S (typ 781.115) byl vystaven na mezinárodním strojírenském veletrhu v Brně 1989, byly postaveny pouze čtyři vozy tohoto typu. Proti verzi 136 L měly menší motor a jednodušší výbavu (jednodušší přístrojový štít postrádal hodiny, okna v zadních dveřích byla pevná nespouštěcí, zavazadlový prostor nebyl zakryt, byly použity užší pneumatiky 145R13 atd.). Výrobce udával ve všech režimech přibližně o 0,5 litru vyšší spotřebu než u verze 136 L, což bylo zřejmě způsobeno lehčím stálým převodem. Sériová výroba Favoritu 115 S se neuskutečnila.
12:47:07
18.12.2005
18.12.2005

havlik
takze tak kolem 15:00 - 16:00 vam sem hodim skeny servisky a navodu k obsluze k Favoritu 115S/L za ktere budete moci dekovat kirrimu 

12:15:47
18.12.2005
18.12.2005

tomapa
Tady se třeba něco dozvíte: skoda.stable.cz/cz/index.
php?id=2&i... jinak sem si o tom hodně přečetl v návodu k obsluze ke starším favoušům
12:09:15
18.12.2005
18.12.2005

Aladin
škoda 1025 pro Francii byla označená jako 1050...
škoda favorit 115 bylo fáčko se slabším motorem...
škoda favorit 115 bylo fáčko se slabším motorem...
12:05:31
18.12.2005
18.12.2005

Samantus
-> ps: bylo to 1050 a nehadej se s nama, 115 byl favorit social edition
11:52:19
18.12.2005
18.12.2005

Crack
-> ps: aha,no ale tak ta co sem viděl u nás byla asi dovežená zpět :)
22:42:13
17.12.2005
17.12.2005

David.
-> ps: no dobře tak to byla asi výjimka,ale jinak se nedávaly a nemělo to ani smysl při výkonu 33Kw si jí pořádně nezařadil....
22:36:58
17.12.2005
17.12.2005

petr s
-> David.: Chceš snad říci že si 5kvalt na novou 105 z tuzexu namontoval namontoval zákazník sám než přijel na první garančku?
22:15:58
17.12.2005
17.12.2005

David.
-> ps: 105tky s pětikvaltem se nedělaly ani na vývoz jen 120tky (130tky samozřejmě sériově)
22:00:58
17.12.2005
17.12.2005

petr s
-> Gryzly: 5kvalt 115
21:57:22
17.12.2005
17.12.2005

Gryzly
-> ps: a nebylo to 1050?
21:47:28
17.12.2005
17.12.2005

petr s
-> Crack: 115 bylo značení 105 pro francii protože tam může být nula uprostřed jen u peugeotu jinak na export se dělaly 105 s pětikvaltem
21:32:26
17.12.2005
17.12.2005

Jarda - zrušená registrace
-> Apple: ja kdyz jsem se byl ptat na zastavbu LPG, tak jsem ho videl, poprve a naposledy, zrovna do nej dodelavali plyn........., bylo to v roce 1999, hned jsem si vsiml jen jednoho velkeho budiku.....
17:56:51
17.12.2005
17.12.2005

Aladin
-> Karlos: já v Havířově v roce 2003 a čučel jsem na to, potože jsem o tom nikdy neslyšel... ale bylo v dosti špatném stavu?
14:11:17
17.12.2005
17.12.2005

dial K for Karlos
-> Apple: Jednou jsem to favo na vlastní oči viděl stát v Praze na Břevnově, tuším v roce 2004 to bylo.
13:41:27
17.12.2005
17.12.2005

petr s
-> Apple: Těch bylo strašně málo slabší motor menší vrtání
13:31:03
17.12.2005
17.12.2005

Crack
ne ale viděl sem škoda 115,bylo mě řečeno že to má motor z erka a 5kvalt,no tak nevím co je na tom pravdy.Ale nebyl to žádnej bastílek,ale origo,bylo to i v TP a vzadu na štítku
13:28:05
17.12.2005
17.12.2005

Apple STS Chvojkovice-Brod
viděl někdy někdo tenhle model?