skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
zrychlení
01:19:38
08.01.2006
08.01.2006

Crestik
je zajímavé, že když tam dám 4st převodovku a nastavím tam V. rychlost a další parametry, tak jedu 0,0004563km/h
11:58:17
06.01.2006
06.01.2006

Pavel P@nkáč
-> Miš@k: dík tož dobrá věcička
06:27:08
06.01.2006
06.01.2006

Mišák
-> Pavel Korbelář: Tady: www.skoda.panda.cz/clanek
.php3?id=115
16:27:05
05.01.2006
05.01.2006

Pavel P@nkáč
-> King: kde je ten formulář?
16:21:47
05.01.2006
05.01.2006

Mishoooo
-> King: Ale inak.. .velmo pekne si to spiiisal....

16:21:10
05.01.2006
05.01.2006

Mishoooo
-> King:
to bolo pekneeeee
najlepsi zaver... a sakra





15:23:11
05.01.2006
05.01.2006

King
Pak uz to snad mozno hodit jenom na ten otackomer :)
15:21:03
05.01.2006
05.01.2006

King
A sakra!
Takze vsechno psano zbytecne





10:31:22
05.01.2006
05.01.2006

Pavel P..
-> King: on nemá 13" kola ale 15" je to v první řádce.
09:48:42
05.01.2006
05.01.2006

King
Oprava: pro dosazeni do formulare bylo pouzito profilu 50pct, vysledna rychlost je v poradku.....
09:44:44
05.01.2006
05.01.2006

King
2 Simi: Opet mi to neda si nerejpnout, neco uz tady zaznelo
Pri udavani "maximalky" je nekolik bodu, ktery stojej za zminku:
1) Tachometr je (skoro na vsech autech) ORIENTACNIM ukazatelem rychlosti resp. prevadi otacky nejcastejc hnany napravy na vychylku rucky. Vyraz merak se mi ani pouzit nechce :)
2) v souladu s bodem jedna, ani tachometr "bavora" neni zadnym etalonem
3) Na dosazeni a udrzeni rychlosti 160km/h na ROVNE silnici (to dalnice na Podebrady splnuje) a pri BEZVETRI je potreba pri celni plose shade 1,9m2, Cx=0,4 a hustote vzduchu asi 1,3 kg/m3 pomerne slusnej vykon motoru.
Se 36kw seriovy 120ky, nota bene na na 195kach gumach,moc sanci asi neni :)
4) Ani otackomer diky pouzitymu mericimu systemu neni duveryhodny meridlo
5) Vyjdeme-li z Troudova on-line formulare pro vypocet rychlosti u otacek pri dane prevodovce a pneu (na TW). Vyjde po dosazeni Simiho udaju (...otacky kolem 5000...) nasledujici:
Typ převodovky: 5 stupňů - převod 4,22
Rychlostní stupeň: V.
Rozměr ráfku: 13 palců
Šířka pneumatiky: 195 mm
Profil:55 %
Otáčky: 5000 1/min
Rychlost: 142.71975064237992 km/h

Ale uz je asi pozde, mezi tim se zprava o 120tce jezdici v poho stosede asi dostala mezi slusnou radku lidi :)

1) Tachometr je (skoro na vsech autech) ORIENTACNIM ukazatelem rychlosti resp. prevadi otacky nejcastejc hnany napravy na vychylku rucky. Vyraz merak se mi ani pouzit nechce :)
2) v souladu s bodem jedna, ani tachometr "bavora" neni zadnym etalonem

3) Na dosazeni a udrzeni rychlosti 160km/h na ROVNE silnici (to dalnice na Podebrady splnuje) a pri BEZVETRI je potreba pri celni plose shade 1,9m2, Cx=0,4 a hustote vzduchu asi 1,3 kg/m3 pomerne slusnej vykon motoru.
Se 36kw seriovy 120ky, nota bene na na 195kach gumach,moc sanci asi neni :)
4) Ani otackomer diky pouzitymu mericimu systemu neni duveryhodny meridlo

5) Vyjdeme-li z Troudova on-line formulare pro vypocet rychlosti u otacek pri dane prevodovce a pneu (na TW). Vyjde po dosazeni Simiho udaju (...otacky kolem 5000...) nasledujici:
Typ převodovky: 5 stupňů - převod 4,22
Rychlostní stupeň: V.
Rozměr ráfku: 13 palců
Šířka pneumatiky: 195 mm
Profil:55 %
Otáčky: 5000 1/min
Rychlost: 142.71975064237992 km/h

Ale uz je asi pozde, mezi tim se zprava o 120tce jezdici v poho stosede asi dostala mezi slusnou radku lidi :)
21:34:55
04.01.2006
04.01.2006

rolls
kua...ta pouzite ten cyklomerac na kolesa a mate to realnejsie, nje?
21:31:45
04.01.2006
04.01.2006

Gryzly
-> Simi: kolik ukazovala škodovka při 160ti na baworu?
20:52:17
04.01.2006
04.01.2006

minno
-> Simi: lenze ani 160 podla bavora nemusi byt a asi ani nie je uplne real

14:45:29
04.01.2006
04.01.2006

Simi
Moje 120 (motor bez uprav, 5Q 4.22, 195/50R15) umela realnou rychlost kolem 160. Alespon podle tachometru bavora, co jel celou dobu za mnou. Drzel jsem ji tech 160 celou dalnici z prahy do podebrad, akorat se ukazalo, ze lozisko ve vodni pumpe neni staveno na 20min provoz pri cca 5000 ot, zacalo se pridirat a dva dny po testu se seklo uplne :-)
12:34:46
04.01.2006
04.01.2006

Labros
jako stoprda vali 120 tachometrovejch uplne beze vseho, a kdyby se ji dal plnej kotel tak to urcite vyleze k 140-150
10:52:23
04.01.2006
04.01.2006

Tom
-> ps: Aha, tak to se pak můžu doměřit.

10:49:53
04.01.2006
04.01.2006

petr s
-> Tom: Motor se udává výkon mimo auto na brzdě
10:28:51
04.01.2006
04.01.2006

Tom
Ví někdo jak je to z výkonem udávaným v papírech? Je to výkon na samotném motoru, nebo na kolech???
Protože mi konečně přišel tenhle měřák zrychlení, a nějak mi vycházej docela malé hodnoty.
Protože mi konečně přišel tenhle měřák zrychlení, a nějak mi vycházej docela malé hodnoty.

19:47:48
25.12.2005
25.12.2005

Vita ze Sudet
-> Tom: Jasně. Starej ale poslouží. Já si radši za ten rozdíl co za to dáš ty a já koupim větší turbo

19:02:20
25.12.2005
25.12.2005

Tom
-> Vita ze Sudet: Aha, tak to máš asi ten starej model, co vypadá jak antiradar. Já myslel že máš tenhle.

18:17:23
25.12.2005
25.12.2005

Vita ze Sudet
-> Tom: Tendle první model je only americký míry bobe. Koeficient odporu to taky eště nemá. Ale i kdyby tak se to nechá zjistit. Moje stála 1800Kč. Newim. Jak u koho. Určitě to není úplně přesný. Ale co například dělali pokusy s Hubálkovo Borou a pak to testli na brzdě tak +/- 5 PS oproti GTECHu. A co se týká 1/4míle tak u lidí taky odpovídá. Každopádně rozdíly po úpravách budou znát! A to se počítá! 

17:29:32
25.12.2005
25.12.2005

Tom
-> vhml: www.gtechpro.com/
17:27:01
25.12.2005
25.12.2005

Tom
-> vhml: Levnější G-Tech SS stojí asi 230 USD, G-Tech RR asi 300 USD ten má výstup do počítače. Výsledná cena je závislá na tom přes koho to koupíš. Když to bude přes někoho v česku ta cena v USD x tak 55. Nebo přes ebay cena zboží + tak 50 USD pošta, a pak záleží jestli ti to stopěj celníci a jak to vokecáš, takže v nejhorším 19%DPH + cca 10% daň. No nekupto za ty prachy.

13:32:05
25.12.2005
25.12.2005

vhml
-> Tom: kde se taková sranda dá sehnat a co to stojí?
23:24:48
24.12.2005
24.12.2005

Tom
-> Vita ze Sudet: Ten G-Tech má možnost volby mezi km/h a mílema/hodinu. A ten výkon ukazuje asi dost nepřesně, páč tam musíš zadat koeficient odporu vzduchu pro tvoje auto, a věř tomu že škodovka tam v manuálu nebude.
Já ho mám taky objednanej, model RR, a je to spíš na měření rozdílu při zásahu do motoru.


14:12:01
18.12.2005
18.12.2005

Pavel P..
-> King:
No za Schumachera se nepovažuju pač nemám s čim si na něj hrát. abych mohl to bych si musel dát závod s pětiletým dítětem na tříkolce abych vyhrál
ale nato že je to 105ka tak to jede líp jak otcova 120tka v 5ti kvaltu se stejným počtem km


00:46:58
18.12.2005
18.12.2005

King
2 Pavel P: No a v tom je tajemstvi tech zminovanejch šumachrů, co maj s neupravenym favomotorem 0-100 za 12 vterin

18:16:41
17.12.2005
17.12.2005

Vita ze Sudet
Já si na příští sezonu objednal k ježochovi GTECH-pro Performance. Krabičku, která ukazuje
-0-96kmh
-1/4 míle - čas a rychlost
-výkon na kolech
-boční G
-brzdná dráha
Bohužel z 0 na 96 neb je to americká hračička. A ukazuje v mílích. Takže je to vlastně z 0 na 60 MPh

-0-96kmh
-1/4 míle - čas a rychlost
-výkon na kolech
-boční G
-brzdná dráha
Bohužel z 0 na 96 neb je to americká hračička. A ukazuje v mílích. Takže je to vlastně z 0 na 60 MPh

18:12:57
17.12.2005
17.12.2005

Pavel P..
-> King: -> Tuner#2: Díky moc už jsem na to koukal a vycházi těch 108km/h skutečných když ukazuje 120km/h, tak to na tom nejsem tak špatně

16:29:32
17.12.2005
17.12.2005

King
2 Pavel P.: bud skoda.panda.cz/clanek.php
3?id=241
a nebo
skoda.panda.cz/clanek.php 3?id=115
kde je ta "kalkulajda"
V tvym pripade cca 108km/h
a nebo
skoda.panda.cz/clanek.php 3?id=115
kde je ta "kalkulajda"
V tvym pripade cca 108km/h
15:46:43
17.12.2005
17.12.2005

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Pavel P.: Na to je kalkulačka někde na techwebu a nebo u Džona - nemám ale teď v práci čas to hledat. Zadáš gumy a stálý převod což je 4,22 u 120 a máš to tam.
15:07:00
17.12.2005
17.12.2005

Pavel P..
-> Tuner#2: no a kolik by mohla být skutečná rychlost 105tka, na čtyřku při 4000ot a gumy 175/70 a tachometrovejch 120km/h . dík
14:51:52
17.12.2005
17.12.2005

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Pavel P.: Jinak to, že 105 jede hůř než 120, to je jasný, ale zas o tolik ne - vždyť je tam rozdíl 3 - 4 kW jestli zas dobře tipuju a i 105 může jezdit dobře, pokud je v pořádku - např. Jiříkovi to jelo na 105 až nevídale dobře, než tam dával 136tku.
14:49:00
17.12.2005
17.12.2005

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Crack: Někdy v létě to zkusím, ale vzhledem k tomu, že tam bude o 100kg víc než teď (muzika), tak tipuju, že budu rád za těch 15s. 

14:00:09
17.12.2005
17.12.2005

Crack
-> Pavel P.: no taky měla nalítano,okolo 120ti....teda podle tacho,ono se to u tedlech aut taky moc brát nedá,kdoví jestli už to není v pořadí druhej nebo třetí motor co tam byl a 3tí tachák :)
13:52:56
17.12.2005
17.12.2005

Pavel P..
-> Crack: No to jo ale kolik měla nalítáno? já mám naj 120tis. a žádná sláva ale 120km tachometrovejch sem s tim jel na čtyřku při 4000ot. tak nevim kolik to je reálnejch a gumy mám 175/70. kolik by to mohlo být,?
13:47:52
17.12.2005
17.12.2005

Crack
-> Pavel P.: já 105ku rozjel taky asi na 135km/h..takže reálnejch tak 110

13:43:20
17.12.2005
17.12.2005

Pavel P..
-> petřík: škoda 105- 23s.
neni to spíš 2-3min? a i to by byl rekord
105tka je líná mrcha. ta je ráda že vůbec těch 100km/h dosáhne s vypětím všech sil těch chcíplejch koníků co jsou uvnitř,
ale kámoš co sehnal 105tku co má najeto 65tis, tak ji na dálnici roztáh údajně na 150km/h.



13:24:39
17.12.2005
17.12.2005

Crack
-> Tuner#2: No na 120cu mě to pomerně rychlí příjde,ale ono když to zkoušely,tak to byl pořádnej motor,co neměl moc naježděno atd
já nemyslím upravy alá užízlej tubus filtru
ale trochu něco jinýho.S tou tachometrovou rychlostí je to jasný.Tak to někdy změř a pak dej vědět :)


13:03:06
17.12.2005
17.12.2005

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Crack: No mě teda zrychlení za 19 s (já tipoval 18 - 19s) nepřipadá jako rychlé. třeba Rapid 136 má udáváno tuším 15s, takže ty co tam mají nabastlený motor z fáčka a tvrdí, že mají 100km/h za 11s to jsou pohádkáři. Ono tachometrových 100km/h není 100 že. Já nevím kolik mám, ale tipuju tak 12s - 13s? Fakt nevím - možná lepší.
12:58:35
17.12.2005
17.12.2005

Crack
-> Tuner#2: to já nevím kolik,ale příjde mě to docela rychlí zrychlení :) ty co to maj upravený tak říkaj 13-11....myslím jako upravy takový jakový...no kolik máš ty?
12:52:42
17.12.2005
17.12.2005

Tuner#2 - zrušená registrace
-> petřík: No tak skoro přesně trefa. kdybych měl po ruce andrta, tak jsem nestřílel, ale napsal fakt, ale i tak tip nebyl špatný.
12:50:09
17.12.2005
17.12.2005

petřík
-> Tuner#2:
škoda 105-23s
škoda 120-19s
teď jsem to našel v knize škoda 105/120 M.R. CEDRYCH.
škoda 105-23s
škoda 120-19s
teď jsem to našel v knize škoda 105/120 M.R. CEDRYCH.

12:34:06
17.12.2005
17.12.2005

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Crack: No a kolik podle Tebe? Vím že 105 měla něco přes dvacet a 120 podle me 18 - 19s.
12:14:41
17.12.2005
17.12.2005

petřík
jo díky moc .
12:11:20
17.12.2005
17.12.2005

Crack
-> Tuner#2: 18s jo




11:36:26
17.12.2005
17.12.2005

Tuner#2 - zrušená registrace
-> petřík: No vzhledem k tomu, že to má stejný motor a akorát jinou 4 a 5, která se stjně při zrychlení nepoužije, protože 100 km/h jde na trojku, tak bude úplně stejný a je to tuším 18s. V Andrtovi to bude úplně přesně, ale nemám ho po ruce.
11:35:24
17.12.2005
17.12.2005

Aladin
-> Dieter Bonrath:
možná u Tebe 


11:24:13
17.12.2005
17.12.2005

Dieter Bonrath
zrychlení na 30km/h - 10min
na 50km/h - 20min
na 100km/h - nedosáhnutelný

na 50km/h - 20min
na 100km/h - nedosáhnutelný


