136gl part.iv

prohledat
42 příspěvků (zobrazeno 1 až 42) od 13.12.2005 do 16.12.2005, založil/a Kubina AVTOBA3 CCCP - zrušená registrace
řadit dle data
15:37:31
16.12.2005
Baghira
-> kubina: Tak srovnání cen je těžko srovnávat, po takový době. Když vezmeme, že je dnes auto třikrát až čtyřikrát dražší než tenkrát a příplatek za lak by měl být tedy na nějakých 12-15 tisíc, ale kolik dnes je netušim.
15:13:56
16.12.2005
Kubina AVTOBA3 CCCP - zrušená registrace
-> Labros: tak to nemuzu souhlasit.
p.s.prijed se podivat na tu 136GL jak je jeji lak svezi i po takove dobe
15:12:20
16.12.2005
Kubina AVTOBA3 CCCP - zrušená registrace
.-> Baghira: myslel jsem srovnani cen.
10:26:38
16.12.2005
Majkl
-> Labros: mě naopak ty škodovácký metly přišli právě takový "hluboký"
10:18:20
16.12.2005
Labros
Ale musim přiznat, že si teďka vzpomínám, že když jsem tenkrát viděl škodovku v metalíze, tak jsem to bral jako takový nesmělý pokus. Hlavně ve srovnání s metalízama co jsem vídal na západních autech (třeba na Audi v který za náma jezdili známí.) Bylo to ve srovnání s "opravdovýma" metalízama takový hodně nevýrazný.
10:14:03
16.12.2005
Labros
Anebo že by to mohlo být levnější, když se to dělá komplet strojově 4
Kubino, ani nevíš kolik různých výkladů mělo tvoje tvrzení 3
08:36:44
16.12.2005
Majkl
-> Baghira: myslim že to myslel tak že kvalita za 17 let je sice lepší ale ne o tolik jako by mohla být, v porovnání s jinejma částma...
08:32:25
16.12.2005
Baghira
-> kubina: Jako že je kvalita dnes horší? To snad nemyslíš vážně?
21:40:06
15.12.2005
Kubina AVTOBA3 CCCP - zrušená registrace
koruna sem koruna tam,ale nezapomente ze srovnavate 17 let rozdilu.v dobe kdy to strikaji vsechno roboti je posun oproti roku 1988 spis k placi
10:20:45
15.12.2005
Labros
-> King: Ony se ty platy lišily škola od školy, otec měl dlouhou dobu na gymplu taky kolem 3000, před revolucí už ale skoro 4. Ale potenciální tchyně měla na učňáku ty 4 už na začátku 80.let.
10:18:45
15.12.2005
Labros
Favo se v zatáčkách naklání fest, ale stopu prej drží. Na tý zadní nápravě tenkrát docela pracovali, kdežto náš úhel kejvání 32st přece jenom není ideální. Něco jinýho by bylo RSko nebo LRko, kde nápravu simulovali na počítači a udělali ideální kinematiku! 32
09:37:48
15.12.2005
King
Jenom mala technicka k dobovy cene priplatkovy metalizy(3100Kc) aneb exkurz do minula :). Prumernej plat se tenkrat pohyboval tusim kolem 2500Kcs, prilklad - zastupce reditele, profesor matematiky na nasi prumyslovce mel kousek pred duchodem 3000 bruto. 5000 byl silne nadprumernej prijem jeste v roce 91, kdy jsem nastoupil do fabriky a tolik tam pobiral z celyho strediska (cca 30 lidi) akorat mistr. Cili priplatek za "kapitalistickou&quo t; metlu za sociku bych videl jako ekvivalent dnesnich 20 litru...
07:48:12
15.12.2005
Sušenka
A nemel by nekdo fotky te modre a zlatohnede metalizy? Prip. cisla odstinu, ze bych se mrknul nekde v krame...
19:56:14
14.12.2005
BoRiS!!!
-> sep: Ja mam jak Uzovku tak Rapko tak Emko tak i Fakana.Co se tyce jizdnich vlastnosti tak vede rapko co se tyce pohodli tak je mi prijemnejsi Fakan.Fakan je lepsi.Jako na maximalku ne ale v zatackach ano ale nesmi to byt esicko kdy jdes z jednoho rejdu do druhyho to je potom takovej plavacek a kozenka to je jasne lepsi rapko ale pokud je to jen prujezd tak zas vede Fakan.Co se tyce brzd zda se mi to na stejno.Co se tyce vyhledu vede jasne Fakan.Co se tyce bezpecnosti slo by o to z jakyho smeru bych to koupil ale muj sebjektivni pocit bezpeci je takovy ze mi rapko sedi vic.Co se tyce udrzby vede jasne Fakan:Bezkontakt,plovouci trmen...Jako na delsi vzdalenosti po dalnici si vemu Rapko do mesta radsi Fakana.Ale proti obycejnemu sedanu rady 105/120 si radsi vzdy vezmu Fakana.
19:50:54
14.12.2005
limuhob
-> Nwkt: No, zalezi v jakem stavu ma ten podvozek na favoritu, jestli je vybehanej tak verim, ze je v zatackach horsi nez zachovalej rapid
19:50:53
14.12.2005
Rapid135
-> sep: ohh,dekuji 1 .ja osobne jel s fackem nekolikrat a muj rapidek je urcite daleko lepsi
19:41:40
14.12.2005
sep
-> Nwkt: :můj kamarád tvrdí pravý opak....tak a teď který má pravdu.....je to o zvyku,zkušenosti atd.....ale pokud vezmu plně sériovou škodovku s motorem vzadu a favorita v sérii tak, přesto že mně osobně favorit nesedí ,myslím že je na tom lépe favorit....
19:34:48
14.12.2005
Nwkt
-> sep: Tak já nevim, ale kamarád kterej má favorita mi řikal že v muj rapid sedí v zatáčkách líp
19:19:28
14.12.2005
sep
-> Rapid135: :je to věc názoru pane prezidente....
18:20:17
14.12.2005
Rapid135
-> Jarda: jestli ma favorit lepsi jizdni vlastnosti v zatackach tak ja su asi prezident republiky
17:30:30
14.12.2005
Jarda - zrušená registrace
-> Labros: me u rapida vadi, ze nemam podsviceny spinace a potme nevim, co zapinam, asi tam budu muset dat pristrojovku z feldy.....
jinak favo ma urcite lepsi jizdni vlastnosti v zatackach, ale zase motor vzadu a nahon na zadek nebude tak spatny, kdyz je pouzita tato koncepce i u porsche1
16:36:36
14.12.2005
VeTeV
-> Labros: favo: kocarek na silnici, zpracovani zpocatku silenost, a celkove je to auto nejake divne 4
15:10:39
14.12.2005
Labros
Když už teda máme téma o 136GL, můžu nadhodit kacířskou otázku?
Můžeme vyjmenovat přednosti a naopak nedostatky nové Škody 136GL oproti nové Škodě Favorit z let 1987-1990?

Co mě napadá:
Přednosti:
Hezčí palubní deska z kvalitnějších materiálů
O něco menší hlučnost (diskutabilní)
Lepší výhled z vozu
Lepší brzdné vlastnosti (diskutabilní)

Nedostatky:
Menší a nepraktický úložný prostor
Citlivost na boční vítr
Karburátor s menším jízdním komfortem
Menší účinnost topení
14:56:45
14.12.2005
Kubina AVTOBA3 CCCP - zrušená registrace
-> Labros: jako budes se divit ale vzpominaji na to vsichni,kdyz pride rec tak na 136GL nedaj dopustit...
favo v metalize bylo protoze v te dobe uz se ve Vrchlabi taky montovalo a tak teoteticky by sortiment barev ze 136GL mel korespondovat s favoritem.(tak jako v MB s125 a prvni favo-stejnej vzornik barev)
jinak mam dobove snimky stribrneho fava a jeste fava s motrou metalizou.
14:54:40
14.12.2005
Labros
-> kubina: jinak ty mechaniky docela chápu, asi dobře věděli v jaký kvalitě se favority 87-90 dělaly...
14:52:02
14.12.2005
Baghira
-> Labros: Určitě se dělali stříbrný Fáčka, protože plastimat měl jako služební auta jedny z prvních ve stříbrný.
14:45:33
14.12.2005
Labros
teda myslel jsem jestli se dělaly v metalíze fáčka i v tý době.
-> kubina: tak to museli být stejný fanatici jako my 1
14:44:05
14.12.2005
Kubina AVTOBA3 CCCP - zrušená registrace
-> Labros: 136L favorit stal 83000kc.
jako sednout do chudeho favorita za 83 nebo do 136GL v metalize za 80 byl fakt rozdil.
jenze masove vyhraval favorit.ale treba tohle foto je ze servisu kde tamni automechanici vedeli "vo co gou" a tak tam meli 136GL 3lidi
14:34:21
14.12.2005
Labros
mno průměrná mzda je teďka asi 18000 ale to je fuk...
Dělaly se v metalíze i fáčka? Stejně ale ta cena není moc adekvátní jízdním vlastnostem když si vezmu tehdejší cenu fáčka 86000... :(
14:21:20
14.12.2005
Kubina AVTOBA3 CCCP - zrušená registrace
priplatek za metalizu byl v roce 1988 3100kcs(tata bral cca 5000kcs),coz je v porovnanim s dneskem zhruba nastejno cca 12 000kc priplatek za prumerne mzdy 15000kc.
lak je kvalitni,nikde se neloupe akorad v motorovem prostoru je lehce do zluta(kvuli teplu).
jinak je to foceny s bleskem,jinak bych rek ze ta barva je v realu hezci nez na fotce.
11:00:53
14.12.2005
Pavel P..
U nás v ulici stála taky jedna v tý modrý metalíze ale dost se loupal ten vrchní lak, ale bylo to origo protože to bylo i ve vnitř na dveřích a na podběhách, ale už je pryč, někdo ji odtáhnul, jinak bych ji vyfotil.
10:23:01
14.12.2005
Labros
Ty jo, úplně sem zapomněl že i tenkrát byla sem tam vidět škodovka s metalízou, ale byly to ještě takový nesmělý pokusy. Ale i na dnešní dobu to vypadá slušně.
09:24:11
14.12.2005
VeTeV
-> kubina: mnam mlask 9
09:15:32
14.12.2005
Nojmis
-> kubina: tenkrat jsem na nejake fotce videl tu modrou metlu a jeste, a to me zaujalo, mela ostrikovace svetel, a vubec to nevypadalo zle
08:34:10
14.12.2005
Kubina AVTOBA3 CCCP - zrušená registrace
-> Majkl:
jeste hnedo-zlata
stribrna
modra(podobna felicii pacifik)
a samozrejme tahle sedo zelena,ktera je mi nesympatictejsi
08:04:24
14.12.2005
Majkl
-> kubina: delali se i jine metalizy? tehle sem uz videl docela dost u nas v okoli chalupy a vychodnich cech..
21:59:12
13.12.2005
Bagrr- máma mele Emu
Já chci takýýý. Je to nádhernej stroj100
21:55:04
13.12.2005
sep
Tak original fakturu bych nasel taky a byla na tusim 70200Kc,rok 84,model GLS a taky Vrchlabi,takze tenhle krasavec byl o 4 roky a 10 tis. jinde.-)
21:46:03
13.12.2005
aDAm
heh vypada aj gut...hlavne ty sprcky na zickach ;)
21:44:27
13.12.2005
Kubina AVTOBA3 CCCP - zrušená registrace
21:43:55
13.12.2005
Kubina AVTOBA3 CCCP - zrušená registrace
21:43:27
13.12.2005
Kubina AVTOBA3 CCCP - zrušená registrace
jelikoz si kamarad poridil tuto skodovku neda mi to ji sem nehodit.
Jedna se o 136GL vpuvodni hodnote 80 320kcs!!
videl jsem dobovou fakturu kde je nekolik priplatkovych polozek vcetne tohodle nadherneho metalickeho laku.
vyroba Vrchlabi 1988.
auto bude nejaky cas jezdit a jednou bude zrenovovane.ale uz ted z nej jde na ulozeni luxusni nedotcenej interier,stitky a jeste nekolik dalsich veci z duvodu aby se to neznicilo.budu li mit moznost,dobovou fakturu primo ze znackove prodejny ve vrchlabi oskenuju a podelim se s ostatnimi historiky/originalisty
Extreme Tyres