chladic jaky?

prohledat
19 příspěvků (zobrazeno 1 až 19) od 14.11.2005 do 16.11.2005, založil/a COKAPIK
řadit dle data
15:46:06
16.11.2005
COKAPIK
tak auto uz sem projle a zatim vse bezproblemu jinak chladic mam boky plastovy
14:13:54
16.11.2005
Mishoooo
-> Filip Krtička: no len tie nove typi su platove... iny vyrobca.... to som tym myslel a hlavne to ze chladic je to posledne co vydrzaloinak psetko drblo, takze by som sa onho nebal...4
13:42:40
16.11.2005
Filip Krtička - zrušená registrace
A není hlavní rozdíl v tom, že to roku xx se dávali chladiče trubičkové a pak se začali dávat chladiče voštinové ? ... jde o to že každý z ních má schopnost vyzářit jiné teplo (kW) A to jestli má bok z plastu nebo z kovu, to je buřt.
12:33:14
16.11.2005
Mishoooo
ja mam chladic uz s platovymi bokmi ma svoje za sebou a ako som nedavno mal problemi s extremnim natlakovanim okruhu tak aj vtedi chladic bez problemu... tam zadrhel nevidim... hadice samozrejme vsetky treba nove!4
16:16:10
15.11.2005
Pilot 105
Chladič se dělal od jistého roku výroby (nevím přesně kdy) jen jeden a to kombinace plast - kov. Takže pokud máš máš tento, není problém. To samé platí o radiátoru topení.
13:31:41
15.11.2005
Majkl
-> King: jako je to mozny, ja to psal tak jak "by to melo" byt 4
13:30:12
15.11.2005
King
A abych dokonal zmateni - dodavam, ze sice spravne by se mel pri upgrade teploty a tlaku pouzit chladic stavenej na vetsi tlak a vyztuzeny hadice pro 135 a 136, ale......Sam mam chladic pravdepodobne jeste z puvodni uzovky, hadice normalni bez vystuh, termostat 88C, expanzku z fabie a uz skoro 2 roky se tahle sestava bez problemu kamaradi, takze....NOU FÝR4
09:02:24
15.11.2005
COKAPIK
Majkl......hm super dikas to sem chtel slyset
08:11:47
15.11.2005
Majkl
-> Petr Miklík: dyt sem ti to vysvetlil tak nevim co resis...
muzes nechat svuj puvodni chladic, ale musis nechat i vicko od expanzky a termostat
ale bude to mit za nasledek ze motor bude porad o asi 5-7stupnu studenejsi nez by mel spravne byt..
ale to "neni" moc na skodu

kdybys chtrel pouzit chladici okruh ze 136ky musis vymenit termostat, vicko, chladic a nejaky hadice, ktery se delaly taky na vyzsi tlak... v tomhle pripade bys mel motor na spravny teplote os vyrobce danne pro 136ku
08:07:04
15.11.2005
Jirik - zrušená registrace
To je nějaká kravina, navíc Tuner 2 jezdí s normálním deklíkem na eXpanzce a já mám eXpanzku taky novou s normálním víčkem a v poho.
23:00:55
14.11.2005
COKAPIK
ps.....tak to je dobre teda dobre no mam je vsechny novy byla by to skoda3
22:50:24
14.11.2005
petr s
-> Petr Miklík: Dřív praskne hadice než chladič
22:46:10
14.11.2005
COKAPIK
mno asi jo no ale tak stejne sem zvedavej teda co to udela az to nastartuju.....ale myslim ze by to melo byt v poho doufam teda
22:38:56
14.11.2005
havlik
no asi normalni ne tamty se davali az do 135 a 1364
22:37:58
14.11.2005
COKAPIK
ale pise se to v te knizce tak proto se ptam mozna ze opravdu to ma neco s tim jinym vickem kdyz ho pouzije...jinak mam auto z 89roku tak kdo vi co tam je za chladic
22:30:18
14.11.2005
Borin - Král tuzerů
-> Petr Miklík: Neslyšel sem nikdy že by někdo při výměně motoru měnil chladič...podle mě to je bejkárna 1
22:09:11
14.11.2005
ace ventura
od nějakýho roku se dělaly chladiče už jen na ten vyšší tlak, v nějaký knížce jsem to četl. Ale jak to poznat netuším 8
22:05:03
14.11.2005
Majkl
muzes ale nesmis mit vicko expanzky ze 135-136ky..
jinak dnes se uz prodavaji jen jedny chladice stavene na ten vyzsi tlak ze 136ky...
22:02:37
14.11.2005
COKAPIK
ted sem si cetl v knizce od andrta ze pro vozy skoda 135 a 136 musi byt jiny chladic ktery zvlada vyssi tlak a ja mam ted ve 125tce motor skoda135 z favoritu tak me zajima jestli muzu nechat puvodni chladic
Extreme Tyres