skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
chladic jaky?
15:46:06
16.11.2005
16.11.2005

COKAPIK
tak auto uz sem projle a zatim vse bezproblemu jinak chladic mam boky plastovy
14:13:54
16.11.2005
16.11.2005

Mishoooo
-> Filip Krtička: no len tie nove typi su platove... iny vyrobca.... to som tym myslel a hlavne to ze chladic je to posledne co vydrzaloinak psetko drblo, takze by som sa onho nebal...

13:42:40
16.11.2005
16.11.2005

Filip Krtička - zrušená registrace
A není hlavní rozdíl v tom, že to roku xx se dávali chladiče trubičkové a pak se začali dávat chladiče voštinové ? ... jde o to že každý z ních má schopnost vyzářit jiné teplo (kW) A to jestli má bok z plastu nebo z kovu, to je buřt.
12:33:14
16.11.2005
16.11.2005

Mishoooo
ja mam chladic uz s platovymi bokmi ma svoje za sebou a ako som nedavno mal problemi s extremnim natlakovanim okruhu tak aj vtedi chladic bez problemu... tam zadrhel nevidim... hadice samozrejme vsetky treba nove!

16:16:10
15.11.2005
15.11.2005

Pilot 105
Chladič se dělal od jistého roku výroby (nevím přesně kdy) jen jeden a to kombinace plast - kov. Takže pokud máš máš tento, není problém. To samé platí o radiátoru topení.
13:31:41
15.11.2005
15.11.2005

Majkl
-> King: jako je to mozny, ja to psal tak jak "by to melo" byt 

13:30:12
15.11.2005
15.11.2005

King
A abych dokonal zmateni - dodavam, ze sice spravne by se mel pri upgrade teploty a tlaku pouzit chladic stavenej na vetsi tlak a vyztuzeny hadice pro 135 a 136, ale......Sam mam chladic pravdepodobne jeste z puvodni uzovky, hadice normalni bez vystuh, termostat 88C, expanzku z fabie a uz skoro 2 roky se tahle sestava bez problemu kamaradi, takze....NOU FÝR

09:02:24
15.11.2005
15.11.2005

COKAPIK
Majkl......hm super dikas to sem chtel slyset
08:11:47
15.11.2005
15.11.2005

Majkl
-> Petr Miklík: dyt sem ti to vysvetlil tak nevim co resis...
muzes nechat svuj puvodni chladic, ale musis nechat i vicko od expanzky a termostat
ale bude to mit za nasledek ze motor bude porad o asi 5-7stupnu studenejsi nez by mel spravne byt..
ale to "neni" moc na skodu
kdybys chtrel pouzit chladici okruh ze 136ky musis vymenit termostat, vicko, chladic a nejaky hadice, ktery se delaly taky na vyzsi tlak... v tomhle pripade bys mel motor na spravny teplote os vyrobce danne pro 136ku
muzes nechat svuj puvodni chladic, ale musis nechat i vicko od expanzky a termostat
ale bude to mit za nasledek ze motor bude porad o asi 5-7stupnu studenejsi nez by mel spravne byt..
ale to "neni" moc na skodu
kdybys chtrel pouzit chladici okruh ze 136ky musis vymenit termostat, vicko, chladic a nejaky hadice, ktery se delaly taky na vyzsi tlak... v tomhle pripade bys mel motor na spravny teplote os vyrobce danne pro 136ku
08:07:04
15.11.2005
15.11.2005

Jirik - zrušená registrace
To je nějaká kravina, navíc Tuner 2 jezdí s normálním deklíkem na eXpanzce a já mám eXpanzku taky novou s normálním víčkem a v poho.
23:00:55
14.11.2005
14.11.2005

COKAPIK
ps.....tak to je dobre teda dobre no mam je vsechny novy byla by to skoda

22:50:24
14.11.2005
14.11.2005

petr s
-> Petr Miklík: Dřív praskne hadice než chladič
22:46:10
14.11.2005
14.11.2005

COKAPIK
mno asi jo no ale tak stejne sem zvedavej teda co to udela az to nastartuju.....ale myslim ze by to melo byt v poho doufam teda
22:38:56
14.11.2005
14.11.2005

havlik
no asi normalni ne tamty se davali az do 135 a 136

22:37:58
14.11.2005
14.11.2005

COKAPIK
ale pise se to v te knizce tak proto se ptam mozna ze opravdu to ma neco s tim jinym vickem kdyz ho pouzije...jinak mam auto z 89roku tak kdo vi co tam je za chladic
22:30:18
14.11.2005
14.11.2005

Borin - Král tuzerů
-> Petr Miklík: Neslyšel sem nikdy že by někdo při výměně motoru měnil chladič...podle mě to je bejkárna 

22:09:11
14.11.2005
14.11.2005

ace ventura
od nějakýho roku se dělaly chladiče už jen na ten vyšší tlak, v nějaký knížce jsem to četl. Ale jak to poznat netuším 

22:05:03
14.11.2005
14.11.2005

Majkl
muzes ale nesmis mit vicko expanzky ze 135-136ky..
jinak dnes se uz prodavaji jen jedny chladice stavene na ten vyzsi tlak ze 136ky...
jinak dnes se uz prodavaji jen jedny chladice stavene na ten vyzsi tlak ze 136ky...
22:02:37
14.11.2005
14.11.2005

COKAPIK
ted sem si cetl v knizce od andrta ze pro vozy skoda 135 a 136 musi byt jiny chladic ktery zvlada vyssi tlak a ja mam ted ve 125tce motor skoda135 z favoritu tak me zajima jestli muzu nechat puvodni chladic