
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Startovanie motora - dusi sa
prohledat
16 příspěvků (zobrazeno 1 až 16) od 28.05.2003 do 28.05.2003, založil/a
22:23:49
28.05.2003
28.05.2003

Tomáš SK
2King: Tie clanky, co si spomenul, su pre moj karbec bibliou :) Precistil som na nom, co sa dalo, vylestil difuzor, povymienal vsetky membrany, tesnenia, precistil trysky, a napriek tomu si to robi co chce... asi ten karburator vyhodim z motora a zmes si budem v hube miesat sam 

14:10:05
28.05.2003
28.05.2003
King
To Rapid7: "troška" teorie: skoda.panda.cz/clanek.php
3?id=394
a popis vyčištění SEDRu:skoda.panda.cz/clanek.php 3?id=68
a popis vyčištění SEDRu:skoda.panda.cz/clanek.php 3?id=68
12:01:16
28.05.2003
28.05.2003

Tomáš SK
2Windman: Clovece, to si ma potesil, uz sa neviem dockat, ako budem cestovat po Slovensku a zhanat LS-kove ventily 

11:59:02
28.05.2003
28.05.2003

WindMAN
neviem, ale ta zaslepka by mala byt uz nandana a v poriadku. syci to aj dvom kamosom a vraj je to v pohode.. no ja neviem, ale ked mne sycalo nieco, tak to boli podpalene ventily..
11:58:18
28.05.2003
28.05.2003

Tomáš SK
2Windman: A ty sa velmi nerehni s tym LPG, uvidime, ako budes vyskakovat, ked bude plyn stat 20 Sk 

11:57:21
28.05.2003
28.05.2003

Tomáš SK
2Windman: Aku zaslepku to vyrval??? Inak mne to robi este jednu vec a to ze mi "syci" a mojimi ohluchnutymi usami (niekdajsi letecky mechanik) neviem zistit, kde. Tesnenie nad karburatorom aj pod nim je vymenene a ten zvuk ma stve...
11:54:26
28.05.2003
28.05.2003

Tomáš SK
2King: Ak by si nieco take objavil, daj mi prosim vediet, kedykolvek na mail ci mobil, budem vdacny. Inak toto robi len pri prvom rannom starte. Potom,aj ked je motor a studeny, uz sa nedusi. Skor mi to pripada,ako keby sa zmes "lepila" na sacie potrubie a az ked sa cele "obali" zmesou, tak to nerobi...
11:47:59
28.05.2003
28.05.2003

WindMAN
ten karb bol predtym uplne v pohode a aj so spotrebou som bol spokojny, ale odisiel mi rozdelovac /moc velky predstih/ tak ten ftak posteloval klapky a vyrval von nejaku zaslepku.. imbecil...
11:44:28
28.05.2003
28.05.2003
King
To Rapid7: Na ty klapky bych se teda zameril (viz Windman). Jestli je nějakej šikula nastavoval "aby to drželo volnoběh" , pak je všechno špatně - není to LEKR! O volnoběh se stará systém volnoběhu a ne klapky. Základní poloha obou klapek je skoro maximalní zavření s tím, že se nastavuje malinký "ofset" proti max. uzavření cca 0,1mm, měřeno na na okrajích škrtících klapek. Jsou-li klapky otevřeny víc, hůř to startuje za studena a samozřejmě to má i vyšší spotřebu, protože např. při brždění motorem si to vesele saje směs z hlavního systému. Doporučuju najít si návod na GO SEDRU někdena netu, třeba namátkově na TechWebu . Pokud není karbec úplně v řiti (vůle os klapek apod.) lze ho v amaterských podmínkách zase "rozdejchat"
11:19:11
28.05.2003
28.05.2003

Tomáš SK
2Windman: No jo, je to ten tvoj karbec 

11:12:11
28.05.2003
28.05.2003

Tomáš SK
Myslim, ze klapkami to nebude, mal som ich posunute na starom karbe a potom to nechcelo drzat volnobeh na 800, ale na 1000... Ale skusim sa niekde opytat, len by som potreboval skutocneho odbornika a nie "pseudomechanikov&qu
ot;, ktori to este viac doseru a ked sa nepozeram, oberu ma o nejke suciastky... Problem je v tom, ze v servise Skoda mi to nechceli urobit, ze vraj take "stare vraky" uz oni nerobia.... to je pristup k zakaznikom, co????
Inak viko SEDRu prehnue nie... Ked sa motor zohreje, tak vsetko bezi tak ako ma, plyn reaguje okamzite teda az na to prechlastavanie... Ale i tak dik
Inak viko SEDRu prehnue nie... Ked sa motor zohreje, tak vsetko bezi tak ako ma, plyn reaguje okamzite teda az na to prechlastavanie... Ale i tak dik
10:43:43
28.05.2003
28.05.2003

WindMAN
tak ma napadlo, ze jeden pseudomechanik mi pri nastavovani toho karba zvysoval volnobeh na klapkach, tak by sa asi patrilo nejak to nastavit do origo stavu. By som ho asi pri 

10:39:08
28.05.2003
28.05.2003

WindMAN
P.S. to mas ten karburator odo mna?
10:38:16
28.05.2003
28.05.2003

WindMAN
Tomas, nahod si LPG, ked sa ti serie benzin 

10:27:22
28.05.2003
28.05.2003
King
Nastavení hladiny je základ a musí se uděla jako první a pak až hledat ostatní chybky. I malá odchylka od správné výšky hladiny je špatně. Pak až bych vychytával evergreeny typu prohnuté víko SEDRu, spatně nastavená klidová poloha klapek, ucpané kanálky
09:18:31
28.05.2003
28.05.2003

Tomáš SK
Cafte. Nastavil som si motor tak, ze konecne drzi otacky aj pri 60 stupnoch Celzia, mam vsak (vecny) problem so startovanim, ked je motor studeny (rano), tak sice chyti hned, ale ked stlacim plyn, tak sa dusi... CIM TO JE ? Je to dusenie prilis bohata alebo chudobna zmes ??
DIKY
Ked je teply, sa podla mna prechlastava, ale to vyriesim prihnutim plavaka.
DIKY
Ked je teply, sa podla mna prechlastava, ale to vyriesim prihnutim plavaka.