joo holt aj mna to postihlo.krasne pomaly znicit 3-4 vrtaky co najmensi priemer(jamkovacom trafit jemne stred)chytit stred a drzat kolmost v obidvoch stredoch a potom vrtat do predpokladanej hlbky(radsej menej)a zvacsovat az kym nezostane skrupinka ktoru uz tym vytahovakom ci ako to volate vytiahnete.
mi sme to urobili najskor odvrtat a kedze bol ten srub tvrdy tak sme do neho dali skrutku zo 130 (vo favo bloku )ta je mensia chvilu som jazdil potom sa mi zacala varit voda a podfukovat tesnenie takze nakoniec to same pekne povolilo ale co som sa natrapil po dialnici 80-100km/h bo nad 3000 otacok ani pomysliet.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
jak vyndat zalomenej šteft???
17:40:44
03.11.2005
03.11.2005

miskus
14:44:47
03.11.2005
03.11.2005

Kubina AVTOBA3 CCCP - zrušená registrace
-> KEAN: nesmysl grafitka neni na tu teplotu a svoji podstatou je na neco uplne jinyho...
motorovej olej je vzdy po ruce,levny a idealni.zatece vsude a nema sanci sroub zarust,na tu teplotu je taky staveny.je to doporuceny i v Andrtovi
motorovej olej je vzdy po ruce,levny a idealni.zatece vsude a nema sanci sroub zarust,na tu teplotu je taky staveny.je to doporuceny i v Andrtovi
14:21:31
03.11.2005
03.11.2005

KEAN
-> Majkl: 

14:19:47
03.11.2005
03.11.2005

Majkl
-> KEAN: jéé to je hezkej snehulák 
-> Pilot 105: aha, diky moc... jeste uvidim co bude po ruce :-)

-> Pilot 105: aha, diky moc... jeste uvidim co bude po ruce :-)
14:00:11
03.11.2005
03.11.2005

KEAN
-> Majkl: Hele nech buka bukem a šupej leštit 

13:59:27
03.11.2005
03.11.2005

Pilot 105
-> Majkl: Lepší než grafitak je na tyto šrouby hliníková pasta, vydrží teploty 1200°C, nezapéká se, protože neobsahuje olejové složky jako grafitka. Použil jsem ji už na dvou motorech a vždy jsem hlavu krásně povolil.
13:51:24
03.11.2005
03.11.2005

Majkl
-> Fén/KEAN: díky moc kluci buci 

13:46:43
03.11.2005
03.11.2005

KEAN
-> Majkl: joooooooooooooooooooooooo
ooo
13:31:31
03.11.2005
03.11.2005

Fén
-> Majkl: Přesně tak.
13:29:04
03.11.2005
03.11.2005

Majkl
-> KEAN: jo? ja to budu utahovat asi za 14 dni hlavu tak to mam docela aktualni
13:21:40
03.11.2005
03.11.2005

KEAN
-> kubina: lepší bude je namazat grafitovou vazelínou



11:33:06
03.11.2005
03.11.2005

Fén
-> kubina: Nahřát, namazat a šlo to.
11:28:01
03.11.2005
03.11.2005

Kubina AVTOBA3 CCCP - zrušená registrace
-> Fén: kdyz se ti pevnostni sroub v hlave(10K) ulomi tak vytahovakem na jej nevyvines ani stejnou silu natoz vetsi.
ty srouby jsou zarostle v hliniku,a vetsinou jinak nez to odvrtat nejde.
a vrtat material tridy K je taky parada.
nechci se s nikym hadat,ale tohle jsou moje vlastni zkusenosti na tema ulomenej sroub v bloku.
vsem doporucuju souby vzdy pred pouzitim ocelakem ocistit a namazat motorovym olejem
ty srouby jsou zarostle v hliniku,a vetsinou jinak nez to odvrtat nejde.
a vrtat material tridy K je taky parada.
nechci se s nikym hadat,ale tohle jsou moje vlastni zkusenosti na tema ulomenej sroub v bloku.
vsem doporucuju souby vzdy pred pouzitim ocelakem ocistit a namazat motorovym olejem
08:26:38
03.11.2005
03.11.2005

KEAN
-> TUNER: jjj
08:24:31
03.11.2005
03.11.2005

TUNER
Takhle vypadají ty vytahováky...

08:13:40
03.11.2005
03.11.2005

Fén
-> kubina: To bych ani neřekl, že pevnostní šrouby nejdou.
08:12:40
03.11.2005
03.11.2005

TUNER
-> kubina: Šanci asi má,když sem to samý dělal a zvládnul to.....Záleží jak hodně tam bude ten šroub "zarvanej"....*
4*
08:02:51
03.11.2005
03.11.2005

Kubina AVTOBA3 CCCP - zrušená registrace
-> JAKUB: vytahovak nema sanci,kdyz ti praskne pevnostni sroub tak je nesmysl aby to vytahovak vzal.
ja to delal jen jednou a nakonec musela jit do diry vlozka a znova vyriznout zavit.byl to blok 742136.bejt co cokoliv jineho tak to vyhodim a radeji sezenu jinej
ja to delal jen jednou a nakonec musela jit do diry vlozka a znova vyriznout zavit.byl to blok 742136.bejt co cokoliv jineho tak to vyhodim a radeji sezenu jinej
08:01:26
03.11.2005
03.11.2005

TUNER
Přesně jak psali klucí,taky jsem kdysi tim "vývytníkem" vytahoval z bloku zalomenej šroub a povedlo se.Byl to origo 136 blok,tak by ho byla škoda.

07:42:51
03.11.2005
03.11.2005

Kurvapes
Odvrtat přesně středem to je hodně důležitý,průměr vrtáku podle použitého vytahovače zalomených šroubů.Nepočítej s tím,že to půjde dobře nedávno jsme to dělali utrhli jsme dva vytahováky nakonec jme ten blok zahodili.
Mohlo by hodně pomoci ohřát blok motoru v tom místě kde je ten ulomený šroub těsně pred vytahováním hliník ná asi šestinásobně větší roztažnost proti oceli chce to hodně trpělivosti a štěstí.
Držim palce.
Mohlo by hodně pomoci ohřát blok motoru v tom místě kde je ten ulomený šroub těsně pred vytahováním hliník ná asi šestinásobně větší roztažnost proti oceli chce to hodně trpělivosti a štěstí.
Držim palce.
07:09:04
03.11.2005
03.11.2005

KEAN
-> JAKUB: odvrtat a pak je na to takovej spešl šroubVypadá to jako kuželový závitník s levým závitem, který tam natočíš na doraz a točíš a točíš až ten šteft vytočíš
07:04:31
03.11.2005
03.11.2005

JAKUB
je to šroub na hlavu! a nekouká vůbec nic! naopak je asi centimetr v bloku!