skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
S1000mb airable
18:14:55
01.11.2005
01.11.2005

Knoxville
Víc informací o tom nemám, už anui nevím odkud jsou ty fotky...
22:29:15
31.10.2005
31.10.2005

Honza M
-> Jirik: Takže byla přetížená
V tom to bylo... A přjezd určitě moc lomenej 


22:26:46
31.10.2005
31.10.2005

Jirik - zrušená registrace
-> honzam: Kolik mrtvejch ? Dva testovací drajveři, pes Brok, kterej jel v kufru a ještě při testdrajvu uhořelo 8 psích blech a 16 vší. 

22:14:45
31.10.2005
31.10.2005

Honza M
-> Max: houby? A kolik mrtvejch? 

21:46:15
31.10.2005
31.10.2005

Max
-> Jirik: jo...u fotek v archivu škoda je napsaný že při zkušební jízde se jim to kabrio 1000Mb na přejezdu zlomilo v půlce 

08:38:31
31.10.2005
31.10.2005

Jirik - zrušená registrace
S tím kabrioletem byly potíže jako prase, kroutila se a bortila karoserie.
Už na té jedné fotce z boku je vidět, že nesedí dveře. Už jen proto se to nedostalo nikdy do výroby.
A mimoto je to divný, zlatá klasická 1000 MB.
Už na té jedné fotce z boku je vidět, že nesedí dveře. Už jen proto se to nedostalo nikdy do výroby.

A mimoto je to divný, zlatá klasická 1000 MB.
05:30:24
31.10.2005
31.10.2005

Stal
-> sliwowitz: Urcite ne, ten model co mas na fotkach je jeden z finalnich prototypu, v podstate uz jen zapoustili predni svetla vic do blatniku a seriova kastle je vlastne hotova.
02:28:20
31.10.2005
31.10.2005

sliwowitz
-> Martin K. 30.10.05 17:14:26: kukam ze to ma volant vpravo. mozno trepnem kravinu, ale nemohli to prestavat anglani z mbx jako robili rapid kabrio?
01:38:12
31.10.2005
31.10.2005

sliwowitz
toto je prototyp aerable, predok a z. blatniky su ine nez na seriovke. mna by skor zaujmalo ci to existovalo aj so seriovou kasnou.
01:35:20
31.10.2005
31.10.2005

sliwowitz
-> Martin K. 30.10.05 17:14:26: toto je nejaky neskorsi prototyp s normalnym predkom a z. blatnikmi, okrem tejto fotky som inu nevidel.
01:31:24
31.10.2005
31.10.2005

sliwowitz
to bola s 991- roadster( ta s tymi divnymi mriezkami v blatnikoch) vyrobene vraj 2 ks, karoseria postradala tuhost, jedna sa im myslim rozlomila. predok to malo takyto:
01:24:37
31.10.2005
31.10.2005

sliwowitz
.
01:22:55
31.10.2005
31.10.2005

sliwowitz
.
01:22:01
31.10.2005
31.10.2005

sliwowitz
.
01:21:14
31.10.2005
31.10.2005

sliwowitz
.
22:48:09
30.10.2005
30.10.2005

Kuba F1
-> Martin K.: To je báječný, nemáš víc informací o tom kabriu??
21:09:38
30.10.2005
30.10.2005

Stal
Dost mozna vyvozovy model v male serii s tou platenou strechou, nebo mozna se to do vyroby nedostalo ale katalog uz byl v tisku.
19:41:56
30.10.2005
30.10.2005

Jarda - zrušená registrace
-> Martin K.: kde je o tom info, toto cabrio je super.........diky
18:52:27
30.10.2005
30.10.2005

Gryzly
-> Martin K. 30.10.05 17:10:40: Tam chybí sedačka
18:05:15
30.10.2005
30.10.2005

AlVyb
-> sliwowitz: targa?
17:51:27
30.10.2005
30.10.2005

sliwowitz
taketo cosi
17:44:59
30.10.2005
30.10.2005

sliwowitz
neee, nemyslim kabrio, normalna kasna, akurat v streche ma dieru jak na siber a miesto siberu je tam plachta
17:14:26
30.10.2005
30.10.2005

Knoxville
f2
17:10:40
30.10.2005
30.10.2005

Knoxville
Že by toto?
11:07:15
30.10.2005
30.10.2005

sliwowitz
.
10:47:03
30.10.2005
30.10.2005

sliwowitz
v jednom katalogu ND pre 0. az 3. seriu MB z roku 1964 som nasiel zmienku o "S 1000 MB airable". jednalo sa o klasicke MB so skladacou platenou strechou jako mavaju napr. fiatky 500. pocul uz o tom niekto? vyrabalo sa to aj seriovo, ci islo len o prototyp ktory sa do katalogu dostal len nahodou? nikde inde som o tom nic nenasiel (ani ako o prototype).