skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co je spatne? posilovac brzd?
22:05:50
25.10.2005
25.10.2005

TOMAS
zkus este trosku privrit druhou komoru
19:12:42
24.10.2005
24.10.2005

Milos
-> King: ucili mne
ze kdyz podtlak funguje tak jak ma , stave se tento jev, ale nehadam se

17:18:47
24.10.2005
24.10.2005

King
2 Milos: To s tim zvysenim otacek pri zabrzdeni: to neni tak samozrejmy - zalezi, jak je momentalne nastavena bohatost smesi volnobehu. Kdyz malinko bohatsi, tak otacky pri brzdeni stoupnou a naopak.
12:13:23
24.10.2005
24.10.2005

Labros
-> Milos: je to možné... na neutrál totiž skoro nikdy nebrzdím
11:30:39
24.10.2005
24.10.2005

Milos
-> Labros: ked mas neutral a brzdis, posilovac a hadicu k nemu v poradku, tak potom ti tam neco nehraje
mali by sa ti totizto jemne zvysit otacky


11:11:04
24.10.2005
24.10.2005

Labros
-> Doktor.L: Mrkni jestli ti karbec těsní dobře k sacímu potrubí, jestli víko karbece těsní, jestli těsní i hadička podtlaku k rozdělovači a její nátrubek na karbeci, jestli těsní hadička ze sacího potrubí do posilovače! A ještě to může být samotný posilovač - membrána.
11:08:01
24.10.2005
24.10.2005

Labros
Taky jsem si myslel, že na škodovce normální, že při brždění na sytič klesaj otáčky a při polovičním plynu to má snahu chcípnout, dokud jsem měl netěsnosti v sání. A po dotěsnění jsem poznal, že brždění nemá na volnoběh ve škodovce vůbec žádný vliv.
12:01:42
22.10.2005
22.10.2005

pavlas
Není nic jednuduššího, než vzadu na sání odpojit posilovač, nečím to na chvíli zaslepit a zkusit znovu zabrzdit. Když to bude chcípat dál, tak bude hladina. Akorát počítej s tím, že budeš muset na brzdu silneji dupnout. Mimochodem, jestli to po ohřátí motoru nedělá, tak bych to neřešil.
11:47:07
22.10.2005
22.10.2005

Doktor.L
Dobre dobre, diky za rady Kouknu na to.
To co popisuju se deje pri jizde po rovine, cca 30kmh, s vyrazenym kvaltem... I kdyz mam vytazenej sytic (takze smes by mela bejt bohata dost...)
To co popisuju se deje pri jizde po rovine, cca 30kmh, s vyrazenym kvaltem... I kdyz mam vytazenej sytic (takze smes by mela bejt bohata dost...)
11:46:34
22.10.2005
22.10.2005

Stepix
-> Doktor.L: podle myho se na kontrolovani vysky hladiny vykasli. Presne to co popisujes mi delala bestie taky. A mas pravdu, bylo to posilovacem... uchazi ti tam nekde podtlak... To ze ti to prichcipava pri jemnym brzdeni, kdy se ti pomalu hladina v plovakovy komore nehne, nejni chyba plovaku, ale onoho posilovace nebo nekde na ceste mezi posilovacem a motorem
10:34:23
22.10.2005
22.10.2005

minno
podla mna ked sa brzdi so zaradenym kvaltom tak otacky klesat maju :) inac by bola asi niekde chyba :) Pri prudkom zabrzdeni so studenym motorom je uplne normalny jav, ze to moze aj scipnut. Je to sposobene prave tym, ze studeny motor potrebuje velmi bohatu zmes aby siel a ked prudko zabrzdis tak benzin v karburatore sa rozkolise zo strany na stranu a tym sa dost uchudobni zmes az to chcipne. Zabrzdenim cestou dolu kopcom je toto este normalnejsi jav.
Ak sa ti vsak zda, ze to robi az prilis, fakt si asi skontroluj tu vysku hladiny benzinu v plavakovej komore v karburatore ako pise pavlas...Moze byt prilis nizka a preto je zmes este aj preto ochudobnena.
treba zhodit filter vzduchu a potom 6 srobov zhora na karburatore - tym demontujes veko karburatora pod ktorym je ta plavakova komora. Plavak je na veku a dostelujes ho podla navodu v knizke.
Ak sa ti vsak zda, ze to robi az prilis, fakt si asi skontroluj tu vysku hladiny benzinu v plavakovej komore v karburatore ako pise pavlas...Moze byt prilis nizka a preto je zmes este aj preto ochudobnena.
treba zhodit filter vzduchu a potom 6 srobov zhora na karburatore - tym demontujes veko karburatora pod ktorym je ta plavakova komora. Plavak je na veku a dostelujes ho podla navodu v knizke.
07:31:15
22.10.2005
22.10.2005

pavlas
Podívej se na výšku hladiny v plovákový komoře karburátoru. Její nastavení je v "bibli" od Andrta popsaný. Při sundaným horním víku karburátoru se mezi plovák a víko vkládá tyčka určitýho průměru tak, aby se jí plovák právě dotknul. Jedinej zádrhel bych viděl v tom, že jsou dva typy používaných plováků a na každý je tyčka jinýho průměru. Ale o tom tam píšou.
01:41:38
22.10.2005
22.10.2005

Doktor.L
Ahoj!
jsem absolutni amater, co se skodek tyce, mam jiz delsi dobu problem s moji 125L roc. 1989:
Pokud mam studeny motor a jedu, při brždění (i velmi jemném) mi velmi klesají otáčky motoru, při prudkém brždení dokonce i motor obcas chcipne. Vubec nevim co to je, v me bibli Skoda 105-136 - Jak na to? se nic o podobnem problemu nepise, tak se ptam tu... Prosim o radu:-)
Diky
Lukas
jsem absolutni amater, co se skodek tyce, mam jiz delsi dobu problem s moji 125L roc. 1989:
Pokud mam studeny motor a jedu, při brždění (i velmi jemném) mi velmi klesají otáčky motoru, při prudkém brždení dokonce i motor obcas chcipne. Vubec nevim co to je, v me bibli Skoda 105-136 - Jak na to? se nic o podobnem problemu nepise, tak se ptam tu... Prosim o radu:-)
Diky
Lukas