skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Certifikejt Tüv
prohledat
20 příspěvků (zobrazeno 1 až 20) od 03.10.2005 do 05.10.2005, založil/a Jirik [toreádor] - zrušená registrace
17:39:06
05.10.2005
05.10.2005

marcelus
NO JÁ NEVÍM-MOŽNÁ JSTE SI TOHO UŽ VŠIMLI ALE JÁ SEM V TOMHLE OHLEDU CELKEM PESIMISTA, I PROTO CHCI CELKEM NETRADIČNÍ AUTO-KDE POLICAJT HOUBY POZNÁ JESTLI TO, ČI ONO NA NĚM MÁ ČI NEMÁ BEJT-UŽ SE TĚŠIM, AŽ BUDE TA MR 2, JAK BUDOU VYMRZOVAT S TIM VBROVSKYM KŘÍDLEM S NASTAVITELNYM PŘÍTLAKEM, KERÝ TAM JE PŘÍMO Z VÝROBY, TO JIM PAK JENOM BUDU MOCT VŘELE DOPORUČIT ABY SI ZJISTLI JAK TO AUTO MÁ VYPADAT :-)
17:08:18
05.10.2005
05.10.2005

Baghira
-> marcelus: Právě že nevím, na co se to přesně vztahuje, ale třeba na protipožární certifikáty a podobný věci ve stavařině ano, takže u aut těžko říct. Ale pod Evropskou komisí je nějaká odnož, která dohlíží na slaďování jak zákonů, tak podobných záležitostí a pokud by ti nějakej náš úřad i přes to, nechtěl něco přijmout, tak se na ně můžeš obrátit a tam se to pak řeší přes dané ministerstvo, pod který ten úřad spadá.
15:50:59
05.10.2005
05.10.2005

Jirik - zrušená registrace
Ono záleží taky na výrobci.
A výrobce si může stanovit co je pro jeho výrobek schválené a co ne.
To že na VW schválí v Německu kola jako prase je pouze díky benevolenci fabriky, kdy nechají schvalovací proces na TÜV a STK.
Bývají prý potíže i s dovezenýma autama, která mají certifikát od TÜV na nějaký díl a tady ho nechtějí přepsat. Někdy ano a někdy se šprajcujou.
Každopádně se pokusím v tom ještě nějak šťourat, až budu příští týden pojízdný, tak jdu dál shánět a zjišťovat.
A výrobce si může stanovit co je pro jeho výrobek schválené a co ne.
To že na VW schválí v Německu kola jako prase je pouze díky benevolenci fabriky, kdy nechají schvalovací proces na TÜV a STK.
Bývají prý potíže i s dovezenýma autama, která mají certifikát od TÜV na nějaký díl a tady ho nechtějí přepsat. Někdy ano a někdy se šprajcujou.
Každopádně se pokusím v tom ještě nějak šťourat, až budu příští týden pojízdný, tak jdu dál shánět a zjišťovat.
15:32:41
05.10.2005
05.10.2005

marcelus
MYSLIM ŽE I KDYŽ SME V EVROPSKÝ UNII, MŮŽEME MÍT JINÝ VYHLÁŠKY A NAŘÍZENÍ A ŽE TO CO PLATÍ V NĚMECKU NEMUSÍ PLATIT U NÁS-TAHLETA HLÁŠKA-JAKO, CO PLATÍ V JEDNÝ ZEMI EU-MUSÍ PLATIT VE VŠECH OSTATNÍCH JE MOC OBECNÁ A URČITĚ SE NEVZTAHUJE NA VŠECHNO A I KDYBY TO TAK BYLO A NESCHVÁLIL TI TO TADY, TAK MI NEŘÍKEJ ŽE TOHLE VŠECHNO-JAKO NĚJAKÝ STÍŽNOSTI NA EVROPSKOU KOMISI BUDEŠ PODSTUPOVAT
15:07:39
05.10.2005
05.10.2005

Baghira
-> marcelus: No jo, jenže tenkrát před vstupem všude hlásali, že výhodou vstupu do EU je i to, že výrobek schválený v jedné ze členských zemí, je automaticky schválený i v ostatních pětadvacítky, takže pak už to bude jen o tom, kdo to v dohadování s úřarama dovede dál. A pokud by to tak bylo a na DI ti to přesto neschválili, pak by ses mohl obrátit na evropskou komisi a ty by to měli řešit.
14:31:01
05.10.2005
05.10.2005

marcelus
MNO JÁ MYSLIM ŽE PSÁT SI VO TOM MŮŽEM TAKLE JAKÝKOLIV ZKAZKY A HISTORKY JAK NĚKDO Z HORNÍ DOLNÍ MÁ DÍKY TÜV V TECHNIČÁKU ZAPSANÝ COKOLIV, ALE AŽ TO PUDETE ZKUSIT OSOBNĚ MYSLIM ŽE TO NAKONEC BUDE JAK SEM ŘÍKAL-NĚJAKEJ PAPÍR V NĚMČINĚ TADY NEBUDE NIKOHO ZAJÍMAT, PŘECE JENOM TO ŽE SME V EVROPSKÝ UNIJI JEŠTĚ NEZNAMENÁ ŽE KDYŽ SI NĚCO PŘIHLÁSÍŠ V NĚMECKU, ŽE TO PLATÍ I U NÁS
08:24:07
05.10.2005
05.10.2005

CHIP
-> Matsoft: -> Jirik: No panove chtelo by to ovsem zjistit, zda tomu tak skutecne je u technickejch uprav vozidel ... jestli staci mit TUV aby vam tady do papiru zapsali treba 15" kola ... zatim jsme zde meli jen same dohady ... chce to zavolat treba na ministrerstvo dopravy a zjistit jak tomu je ...
21:55:54
04.10.2005
04.10.2005

Jirik - zrušená registrace
-> Matsoft: Takhle jsem to myslel, ano.
21:48:20
04.10.2005
04.10.2005

Matsoft
marcelus: ja taky ne, ale jak je videt tak jde vsecko. a u dost veci ted plati, ze pokud je to homologovany v nektere ze zemi EU, tak je to homologovany v cely EU
21:31:03
04.10.2005
04.10.2005

marcelus
TO Matsoft-MNO NEVIM JESTLI TO JE TAKLE JEDNODUCHÝ JAK PÍŠEŠ
21:21:23
04.10.2005
04.10.2005

Matsoft
marcelus: no ja bych nerek ze to bude k prdu. kamarad kamarada koupil nejakyho zezadu borenyho jeepa, tak tu borenou cast uriznul, dal vyztuhy a nechal udelat strechu - jako cabrio nebo Hard-top. v Cechach mu to nechteli homologovat a zapsat do papiru, tak s tim odjel do Svycarska, tam mu to homologovali, vratil se do Cech, zamaval papirem a ma to v ceskejch dokladech.
20:57:51
04.10.2005
04.10.2005

marcelus
JÍŘÍKU JÁ MYSLÍM ŽE I KDYBY SI CHTĚL JET KVŮLI TOMU DO NĚMECEK A PLATIT ZA TO NEMALÝ PENÍZ, TAK TI TO STEJNĚ K PRDU BUDE, JÁ MYSLÍM ŽE ANI STK ANI POLICAJTY NEBUDE ZAJÍMAT CO MÁŠ SCHVÁLENÝHO V NĚMECKU PROTOŽE AUTO MÁŠ PŘIHLÁŠENÝ U NÁS A KDYŽ BUDEŠ POLICAJTOVI MÁVAT PŘED KSIFTEM PAPÍREM PSANÝM V NĚMČINĚ, TAK NEJENOM ŽE MU TO BUDE V PRDELI ALE JEŠTĚ TOMU BUDE HOVNO ROZUMĚT, MYSLIM ŽE SEM ČET NĚJAKEJ ČLÁNEK VO TOM ŽE I KDYŽ BUDEŠ MÍT KOMPLET SCHVÁLENÝHO TŘEBA GOLFA PŘES TÜV A MÚŽO TO BEJT CELÝ DĚLANÝ VOD RENOMOVANEJCH FIREM-POKUD TO NEBUDE SCHVÁLENÝ U NÁS, JE TO CELÝ K PRDU
20:20:26
04.10.2005
04.10.2005

Bagrr
-> Gryzly: Tak toho vostrýho warana (rally) bych si nechal moc líbit, odlehčený, motor o objemu jak klasická 120 ale o válec míň, 100 koní, no mazec...
22:57:17
03.10.2005
03.10.2005

Gryzly
-> Karlos: Ale je to přesně podle historie, prej to v dojčlandu nemohli sehnat tak si pro to jeli k nám.
17:15:56
03.10.2005
03.10.2005

dial K for Karlos
-> Gryzly: Nejlepší na tom závodním warťasovi je ta expanzka ze škodovky

12:15:29
03.10.2005
03.10.2005

Gryzly
-> Jirik: Svírá se ti prdelka? kdysi tu proběhl článek o tom jak to funguje v reichu s přestavbama, docela komedie oproti naším přestavbám. V tom článku si člověk udělal z normálního warťasa wartasa odtahovku s dvouma zadníma nápravama, vzhled dělal podle dobovejch fotek ale konstrukci si vymyslel sám. Ten článek je tady: www.geocities.com/zsliva/
.../dpack.html Tak aspon pro představu jak to tam chodí.
11:29:49
03.10.2005
03.10.2005

aDAm
-> Jirik: tak jim tam do dojčlandu napiš ne;-)
10:45:41
03.10.2005
03.10.2005

Jirik - zrušená registrace
Nikdo neví nic bližšího, popř. jak na to ?
Zkusím web TÜV.
Zkusím web TÜV.
09:49:56
03.10.2005
03.10.2005

Martin-pce
to by me taky zajimalo.as budou body tak by jse to hodilo.
09:09:54
03.10.2005
03.10.2005

Jirik - zrušená registrace
Zajímalo by mě, jak to funguje, pokud bych chtěl vystavit certifikát TÜV na například výjimečná kolesa.
Protože v Německu musí být taktéž vše schváleno, snížený podvozek, velká kola apod.
Co není schváleno výrobcem, lze schválit dodatečně ve zkušebně za poplatek.
Technik vše prohlédne, auto projede a dle toho vystaví příslušné povolení / certifikát.
Říkám si, zajet tam se šáde na 15" nebo 16" a pokusit se o vystavení takového certifikátu nebo potvrzení.
Samozřejmě že TÜV u nás neplatí, ale když takovou certifikací někomu zamáváte před nosem (policie, možná i STK), tak to bude mít taky nemalou váhu.
Protože v Německu musí být taktéž vše schváleno, snížený podvozek, velká kola apod.
Co není schváleno výrobcem, lze schválit dodatečně ve zkušebně za poplatek.
Technik vše prohlédne, auto projede a dle toho vystaví příslušné povolení / certifikát.
Říkám si, zajet tam se šáde na 15" nebo 16" a pokusit se o vystavení takového certifikátu nebo potvrzení.
Samozřejmě že TÜV u nás neplatí, ale když takovou certifikací někomu zamáváte před nosem (policie, možná i STK), tak to bude mít taky nemalou váhu.