Kontrolka větráku chladiče

prohledat
10 příspěvků (zobrazeno 1 až 10) od 17.05.2003 do 19.05.2003, založil/a
řadit dle data
08:01:44
19.05.2003
Bob
kontrolku mám napíchlou na kabel co mě vede vod ručního vypínače k propojce mezi větrákem a spínačem na chladiči pak to de přez diodku na kontrolku vyhřejvání zadního skla
jak jednoduché14
02:34:12
19.05.2003
Reeve
Ať už bude Bobova odpověď jakákoliv, předpokládám, že logičtější je kontrolka paralelně s větrákem, není-liž pravda? Jde přece o to zjistit, zda jde proud do větráku (lhostejno, zda z relátka nebo z termospínače), a nikoliv jen, zda jde proud těch pár centimetrů ze spínače do relátka (čímž se vůbec neodhalí ani případná porucha relátka, natožpak správná funkce termospínače).
17:53:24
18.05.2003
nigga
a na kontrolku to vede za spinacem paralelne k relatku, nebo primo od vetraku, tzn paralelne s vetrakem a za termospinacem
17:17:17
18.05.2003
Bob
Já mám hozenej spínač větráku na 3 polohovým přepínači společně s vyhřejváním zadního skla a mám to hozený i společně i na kontrolku vyhřejvání a ještě se mě nestalo že by začala poblikávat
18:46:21
17.05.2003
nigga
King: tech 150 me uklidnuje :-) to pak neni co resit
17:54:09
17.05.2003
Reeve
No, pokud to pořádně svítí až při těch 150 km/hod, tak toho se u své stopětky opravdu bát nemusím...
Díky za vaše odpovědi.
15:23:46
17.05.2003
nigga
no ja se timhle taky chtel zabyvat, ale nikdy na to nedoslo, tu kontrolku mam uz primo ve stitu ale jeste sem se k tomu nedostal,

Napadla me silenost pouzit 6V zarovicku a zenerku na 6V ale z toho uz jsem nastesti vyrostl, casem se to spravilo :-)
12:06:36
17.05.2003
U-Geen
anebo tam vrznout rovnou LEDku
11:45:08
17.05.2003
King
Takhle to mam zapojené taky. Při denním světle není prakticky slabě žhnoucí žárovička vidět (při běžných cestovních rychlostech). Mě se výraznějc rozsviti kontrolka až někde nad 150km/h a funguje jako varning - ZPOMAL! Cistší zapojení je s diodo vrazenou mezi vypinač a větrák s tím, že žárovka bude u spínače a dioda až za "odbočkou" pro žárovku.
09:26:55
17.05.2003
Reeve
Chci si udělat ruční spínač větráku chladiče (na zapojení se ptám v jiném dotazu) a k němu jednoduchou kontrolku činnosti větráku: Za spínačem bude paralelně žárovička a ta bude ukostřená. Půjde-li do větráku proud (ať už z ručního nebo termostatického spínače), žárovička bude svítit. Slyšel jsem, že při takovém zapojení může žárovička trochu klamat. Při rychlejší jízdě se může větrák samovolně točit náporem větru a vyrábět slabý proud. V takovém případě se žárovička slabě rozsvítí, i když spínač k ventilátoru bude vypnutý. Ptám se zkušených: Je světlo z takto žhavené žárovičky nějak výrazné? Dá se splést se světlem žárovičky, která je pod plným napětím? Díky za vaše odpovědi.
Extreme Tyres