Skoda 720 v telce

prohledat
35 příspěvků (zobrazeno 1 až 35) od 01.10.2005 do 03.10.2005, založil/a Budh@
řadit dle data
23:26:58
03.10.2005
Gryzly
-> minno: no jelikož to bylo jako nástupce škody 1000MB tak to byl asi šnek, v tom auto moto revue taky říkali a bylo to i vidět že musel furt korigovat z leva do prava.
23:21:20
03.10.2005
minno
a neviete niekto aké mala tá 720ka riadenie? myslím že či hrebeň alebo šnek. lebo v tom A-M-R chlapík vravel, že s porovnaním s dnešnými autami je to riadenie dosť nepresné a treba stále korigovať smer.
ak šnek, tak to som rád, lebo ja mám hrebeň :-)
19:34:17
03.10.2005
gim
deda delal ve skodovce a rikal ze tam tehda jezdili po fabrice leccim prej i dokonce MB kombi... a pak ze se nejakej cas po zamitnuti tech projektu postupne zbavovali, udajne za pakatel, protoze pro ne to auto nemelo cenu dal rozvijet, a stejne na nej nebyly dily takze je to ani nijak nepalilo...
12:24:01
03.10.2005
Gryzly
-> Hurdis: Ježiš to je obluda.
Podle mě ty prototypy po tom co je nepotřebovali prodávali, někde jsem tu viděl fotku šedé užovky která měla vzadu batoh jako třeba felicie Pickup
11:54:24
03.10.2005
Majkl
-> mbcko: je to na netu... je to ve vedeljsim tematu o tomhle aute
11:51:37
03.10.2005
mbcko
neviděl jsem to, není to někde na netu?
11:29:38
03.10.2005
Hurdis
auta5p.car.cz/muzea/.../d epoz_002.htm
Tady se píše, že jediný prototyp byl prodán soukromému majiteli, který s ním jezdil až do r. 2000, takže to asi nebyl jediný případ4
09:16:37
03.10.2005
Baghira
-> lubor: Vzhledem k tomu, že rozprodávali všechny motory, aby se jim vrátila aspoň část investic a některý z nich byli fakt unikáty, tak asi šli ven v tý době i prototypy celejch aut.
08:36:24
03.10.2005
U-Geen
-> lubor: co nam rikala pani v depozitu, prototypy casto i po rozhodnuti o nevyrobe jezdily ve fabrice mezi castma tovarny... takze asi nebyl zas takovej problem aby auto proste zmizelo :-)
06:58:24
03.10.2005
MATTESS
Asi pred 2 mesici byl i ni clanek v A-M-S. Ma to nejaky podnikatel z jiznich Cech. Koupil to od jine soukrome osoby, ktera to asi rada prodala. Tezko na to shani dily.....A soucasny majitel rekl, ze to neproda i kdyby mel krachnout.
06:41:32
03.10.2005
lubor
-->Gryzly:no právě mě matou ty značky.Ve vlastnictví fabriky ten vůz není(i když je evidentně jediný a velmi cený)-a má ho soukromá osoba?Mě se to zdá fakt divné-i když netvrdím že to není možné.Především si nedovedu představit,jak by to auto,někdo"vyvezl&qu ot;ven z fabriky,a ještě nota bene v dobách socialismu-protože je to opravdu exot.Nehledě na to,že si přece ten jediný snad hotový exemplář museli hlídat-když už stál ten vývoj takové peníze.A že by stál někomu 13 let ve stodole,a ten člověk riskoval neustále kriminál čekaje na státní převrat(což zase nemohl tušit)-to se mi zdá taky jako pitomost.Leda že by se ten vůz"stratil"v tom listopadově revolučním dění-protože pak už by jinak nejspíš na 100% skončil v muzeu,a ne v rukách soukromníka.V tom připadě by se o"puvodu" samozřejmě vlastníkovi asi těžko chtělo mluvit;o).Je to opravdu záhada.
23:26:52
02.10.2005
Baghira
-> Fantozzi: Na tom není nic přehnanýho, nesmíš zapomínat, že to neznamená jen změnu výroby ve vlastní továrně, ale i u většiny dodavatelů. Jinak si stačí přečíst kolik stál třeba Favorit, myslim že tam ta částka byla ještě o něco vyšší. Mimochodem dnes stojí jen forma předního nárazníku na oktávku kolem dvouset milionů...
22:55:05
02.10.2005
Libor
koukal sem na to na netu. krasny ,skoda ze to misto 105 nestoji na kazdym rohu.
20:49:29
02.10.2005
Gryzly
-> lubor: AEK 53 25
20:48:35
02.10.2005
Gryzly
20:45:01
02.10.2005
Gryzly
-> lubor: Podle SPZty by šel zjistit majitel.
18:00:47
02.10.2005
Hurdis
BTW: Kdo neviděl a chce vidět tu reportáž má dneska v noci šanci v repríze. 2:40 ČT2. 4
17:58:28
02.10.2005
lubor
já myslím,že daleko zajímavější,než se pořád plácat v hypotézách kdo tu výrobu zakázal,a jaký měl na tom podíl sovětský svaz a vedení továrny v Togliati-by nejspíš byla informace,komu se podařilo ten jediný exemplář zachránit-a hlavně JAK.Dnes jde vyrobit podle dokumentace opravdu skoro všechno(kdo zná ten udajný humbuk kolem Bauera a vozů MTX 2.01 a nebo MBčka 1800 B5-který se už několik let tiše plíží mezi Historiky ten ví o čem mluvím)-a tak mě při sledovaní toho sobotního pořadu taky napadla taková paličská otázka,-prostě jestlipak to není replika(nebo alespoň z větší části).Někomu by se to mohlo zdát ujeté a skoro nemožné něco takového udělat zgruntu znova-ale já jsem třeba u Bauera v dílně byl,a co jsem viděl to mi opravdu bralo dech.Tím samozřejmě nechci tvrdit,že on dělal a dělá nějaké repliky,které pak jezdí"jako dobové originály",-ale opravdu dnes se dá vyrobit cokoliv-o tom jsem pořesvědčen.Nakonec i sám ten komentátor tvrdil,že se vlastně neví,jak se ten vůz dochoval-a že je to záhada.

Nevíte náhodou,jen tak pro zajímavost,kdo to auto vlastní??
17:26:30
02.10.2005
Fantozzi
-> Baghira: 2-3 miliardy? Tak to se mi zda prehnane, ne?
15:24:12
02.10.2005
kirri
-> Baghira: ze by tedy preci jen v urcite mire domenky?1

ja jen rypu, vono je jasny ze se nedelala tak proc se hadat, snad si nemyslite ze to ukecame a uvedeme ji do vyroby a kdo b yto financoval?3
15:17:29
02.10.2005
Baghira
-> Fantozzi: Protože tohle stál vývoj...jenže zavedení do výroby by stálo další 2 - 3 miliardy a na to prostě soudruzi neměli. Bylo pro ně mnohem jednodušší a hlavně levnější přepracovat Š1000 v podobu Š100.
14:17:49
02.10.2005
King
2 Fantozzi: Ber to tak, ze 9 z 10ti Cehacku (tech drive narozenych) ma proste maslo na hlave nebo aspon svuj minimalni podil v podobe pasivity, na tech 40ti letech absurdna (i ja byl v PO SSM a par mesicu pred "plysakem" jsem vlez do SSM, kvuli maturite - jak odporne! 1 ). A proto skoro vsem naramne vyhovuje, ze kdyz se neco posralo, bylo to "politicke rozhodnuti" "tech nahore" . Byl to jenom a jenom dusledek toho, ze si nasi tatkove a dedove (a pro femistky: i mamky a babicky :) nechali v one dobe zacpat hubu rohlikem za 20hal, milionem panelaku a "jistotama". My nic my muzikanti....
12:50:25
02.10.2005
Pepino RS
-> Fantozzi: tka tak musim s tebou souhlasit.. 4
12:43:38
02.10.2005
Fantozzi
-> Baghira: mě jen zajímá, proč teda zakáží moderně a hooodně západně vyhlížející auto se suprovou technikou, abs, klima a pod., a pak místo toho vyjede Š100. Když nasypou 40mega italdesignu a další bůhví kolik do vývoje... No, budem si každej myslet svoje, bude to lepší
12:33:13
02.10.2005
Baghira
-> kirri: Stačí se zeptat někoho kompetentního z Ústavu historie při Karlově universitě nebo jak se ta instituce přesně jmenuje. A pak doufat, že si dá práci hledat v archivu, pokud by šlo teda o něco konkrétního. Ovšem tohle ti řekne i bez hledání, protože tyhle důvody se týkali většiny věcí, který se shodili ze stolu od aut, až po počítače. A obecný informace jsou lehce k nalezení i v odborných knihách.
12:25:00
02.10.2005
kirri
-> Baghira: stejne b me zajimalo jak to vis.............
12:12:59
02.10.2005
Borin - Král tuzerů
Nemáte to někdo stažený ???
11:21:25
02.10.2005
Baghira
-> Fantozzi: Každý rozhodnutí ohledně výroby a financí bylo politický. Já jen říkal, že to nebylo tím, že by to zakázal sovětskej svaz nebo nějakej strach ze západního vzhledu.
10:18:02
02.10.2005
Pepino RS
-> Fantozzi: estli to nahodou nebude proto ze je to pravda ?? 4
19:54:03
01.10.2005
Fantozzi
jenom by mě zajímalo, proč nás zase desinformovali, že neuvedení do výroby zabránilo politické rozhodnutí. Teď aby to zase chudák baghíra vysvětloval těm, co tomu uvěřili 2
17:01:57
01.10.2005
Aladin
já no neviděl, není to někde v achivu?
17:01:22
01.10.2005
Soda
jj taky sem to viděl ... 9 PARÁDA
13:23:46
01.10.2005
KEAN
-> Budh@: Jo o sledoval sem to...byla překrásnáZas.anej komunismus, jinak by šla do výroby
13:06:13
01.10.2005
Budh@
Zapoměl jsem. Dneska v AUTO-MOTO-REVUE
13:05:32
01.10.2005
Budh@
Koukali ste na to? To byla krása. Skoda ze se nevyráběla..10
Extreme Tyres