skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Skoda 720 v telce
23:26:58
03.10.2005
03.10.2005

Gryzly
-> minno: no jelikož to bylo jako nástupce škody 1000MB tak to byl asi šnek, v tom auto moto revue taky říkali a bylo to i vidět že musel furt korigovat z leva do prava.
23:21:20
03.10.2005
03.10.2005

minno
a neviete niekto aké mala tá 720ka riadenie? myslím že či hrebeň alebo šnek. lebo v tom A-M-R chlapík vravel, že s porovnaním s dnešnými autami je to riadenie dosť nepresné a treba stále korigovať smer.
ak šnek, tak to som rád, lebo ja mám hrebeň :-)
ak šnek, tak to som rád, lebo ja mám hrebeň :-)
19:34:17
03.10.2005
03.10.2005

gim
deda delal ve skodovce a rikal ze tam tehda jezdili po fabrice leccim prej i dokonce MB kombi... a pak ze se nejakej cas po zamitnuti tech projektu postupne zbavovali, udajne za pakatel, protoze pro ne to auto nemelo cenu dal rozvijet, a stejne na nej nebyly dily takze je to ani nijak nepalilo...
12:24:01
03.10.2005
03.10.2005

Gryzly
-> Hurdis: Ježiš to je obluda.
Podle mě ty prototypy po tom co je nepotřebovali prodávali, někde jsem tu viděl fotku šedé užovky která měla vzadu batoh jako třeba felicie Pickup
Podle mě ty prototypy po tom co je nepotřebovali prodávali, někde jsem tu viděl fotku šedé užovky která měla vzadu batoh jako třeba felicie Pickup
11:54:24
03.10.2005
03.10.2005

Majkl
-> mbcko: je to na netu... je to ve vedeljsim tematu o tomhle aute
11:51:37
03.10.2005
03.10.2005

mbcko
neviděl jsem to, není to někde na netu?
11:29:38
03.10.2005
03.10.2005

Hurdis
auta5p.car.cz/muzea/.../d
epoz_002.htm
Tady se píše, že jediný prototyp byl prodán soukromému majiteli, který s ním jezdil až do r. 2000, takže to asi nebyl jediný případ
Tady se píše, že jediný prototyp byl prodán soukromému majiteli, který s ním jezdil až do r. 2000, takže to asi nebyl jediný případ

09:16:37
03.10.2005
03.10.2005

Baghira
-> lubor: Vzhledem k tomu, že rozprodávali všechny motory, aby se jim vrátila aspoň část investic a některý z nich byli fakt unikáty, tak asi šli ven v tý době i prototypy celejch aut.
08:36:24
03.10.2005
03.10.2005

U-Geen
-> lubor: co nam rikala pani v depozitu, prototypy casto i po rozhodnuti o nevyrobe jezdily ve fabrice mezi castma tovarny... takze asi nebyl zas takovej problem aby auto proste zmizelo :-)
06:58:24
03.10.2005
03.10.2005

MATTESS
Asi pred 2 mesici byl i ni clanek v A-M-S. Ma to nejaky podnikatel z jiznich Cech. Koupil to od jine soukrome osoby, ktera to asi rada prodala. Tezko na to shani dily.....A soucasny majitel rekl, ze to neproda i kdyby mel krachnout.
06:41:32
03.10.2005
03.10.2005

lubor
-->Gryzly:no právě mě matou ty značky.Ve vlastnictví fabriky ten vůz není(i když je evidentně jediný a velmi cený)-a má ho soukromá osoba?Mě se to zdá fakt divné-i když netvrdím že to není možné.Především si nedovedu představit,jak by to auto,někdo"vyvezl&qu
ot;ven z fabriky,a ještě nota bene v dobách socialismu-protože je to opravdu exot.Nehledě na to,že si přece ten jediný snad hotový exemplář museli hlídat-když už stál ten vývoj takové peníze.A že by stál někomu 13 let ve stodole,a ten člověk riskoval neustále kriminál čekaje na státní převrat(což zase nemohl tušit)-to se mi zdá taky jako pitomost.Leda že by se ten vůz"stratil"v tom listopadově revolučním dění-protože pak už by jinak nejspíš na 100% skončil v muzeu,a ne v rukách soukromníka.V tom připadě by se o"puvodu" samozřejmě vlastníkovi asi těžko chtělo mluvit;o).Je to opravdu záhada.
23:26:52
02.10.2005
02.10.2005

Baghira
-> Fantozzi: Na tom není nic přehnanýho, nesmíš zapomínat, že to neznamená jen změnu výroby ve vlastní továrně, ale i u většiny dodavatelů. Jinak si stačí přečíst kolik stál třeba Favorit, myslim že tam ta částka byla ještě o něco vyšší. Mimochodem dnes stojí jen forma předního nárazníku na oktávku kolem dvouset milionů...
22:55:05
02.10.2005
02.10.2005

Libor
koukal sem na to na netu. krasny ,skoda ze to misto 105 nestoji na kazdym rohu.
20:49:29
02.10.2005
02.10.2005

Gryzly
-> lubor: AEK 53 25
20:48:35
02.10.2005
02.10.2005

Gryzly
-> lubor: A pojištěný to má u české? ic.ckp.cz/ic_www/servlet;
jsessionid=FA16325C6C5A0B4
BB134CAD88D99DA82
20:45:01
02.10.2005
02.10.2005

Gryzly
-> lubor: Podle SPZty by šel zjistit majitel.
18:00:47
02.10.2005
02.10.2005

Hurdis
BTW: Kdo neviděl a chce vidět tu reportáž má dneska v noci šanci v repríze. 2:40 ČT2. 

17:58:28
02.10.2005
02.10.2005

lubor
já myslím,že daleko zajímavější,než se pořád plácat v hypotézách kdo tu výrobu zakázal,a jaký měl na tom podíl sovětský svaz a vedení továrny v Togliati-by nejspíš byla informace,komu se podařilo ten jediný exemplář zachránit-a hlavně JAK.Dnes jde vyrobit podle dokumentace opravdu skoro všechno(kdo zná ten udajný humbuk kolem Bauera a vozů MTX 2.01 a nebo MBčka 1800 B5-který se už několik let tiše plíží mezi Historiky ten ví o čem mluvím)-a tak mě při sledovaní toho sobotního pořadu taky napadla taková paličská otázka,-prostě jestlipak to není replika(nebo alespoň z větší části).Někomu by se to mohlo zdát ujeté a skoro nemožné něco takového udělat zgruntu znova-ale já jsem třeba u Bauera v dílně byl,a co jsem viděl to mi opravdu bralo dech.Tím samozřejmě nechci tvrdit,že on dělal a dělá nějaké repliky,které pak jezdí"jako dobové originály",-ale opravdu dnes se dá vyrobit cokoliv-o tom jsem pořesvědčen.Nakonec i sám ten komentátor tvrdil,že se vlastně neví,jak se ten vůz dochoval-a že je to záhada.
Nevíte náhodou,jen tak pro zajímavost,kdo to auto vlastní??
Nevíte náhodou,jen tak pro zajímavost,kdo to auto vlastní??
17:26:30
02.10.2005
02.10.2005

Fantozzi
-> Baghira: 2-3 miliardy? Tak to se mi zda prehnane, ne?
15:24:12
02.10.2005
02.10.2005

kirri
-> Baghira: ze by tedy preci jen v urcite mire domenky?
ja jen rypu, vono je jasny ze se nedelala tak proc se hadat, snad si nemyslite ze to ukecame a uvedeme ji do vyroby a kdo b yto financoval?

ja jen rypu, vono je jasny ze se nedelala tak proc se hadat, snad si nemyslite ze to ukecame a uvedeme ji do vyroby a kdo b yto financoval?

15:17:29
02.10.2005
02.10.2005

Baghira
-> Fantozzi: Protože tohle stál vývoj...jenže zavedení do výroby by stálo další 2 - 3 miliardy a na to prostě soudruzi neměli. Bylo pro ně mnohem jednodušší a hlavně levnější přepracovat Š1000 v podobu Š100.
14:17:49
02.10.2005
02.10.2005

King
2 Fantozzi: Ber to tak, ze 9 z 10ti Cehacku (tech drive narozenych) ma proste maslo na hlave nebo aspon svuj minimalni podil v podobe pasivity, na tech 40ti letech absurdna (i ja byl v PO SSM a par mesicu pred "plysakem" jsem vlez do SSM, kvuli maturite - jak odporne!
). A proto skoro vsem naramne vyhovuje, ze kdyz se neco posralo, bylo to "politicke rozhodnuti" "tech nahore" . Byl to jenom a jenom dusledek toho, ze si nasi tatkove a dedove (a pro femistky: i mamky a babicky :) nechali v one dobe zacpat hubu rohlikem za 20hal, milionem panelaku a "jistotama". My nic my muzikanti....

12:50:25
02.10.2005
02.10.2005

Pepino RS
-> Fantozzi: tka tak musim s tebou souhlasit.. 

12:43:38
02.10.2005
02.10.2005

Fantozzi
-> Baghira: mě jen zajímá, proč teda zakáží moderně a hooodně západně vyhlížející auto se suprovou technikou, abs, klima a pod., a pak místo toho vyjede Š100. Když nasypou 40mega italdesignu a další bůhví kolik do vývoje... No, budem si každej myslet svoje, bude to lepší
12:33:13
02.10.2005
02.10.2005

Baghira
-> kirri: Stačí se zeptat někoho kompetentního z Ústavu historie při Karlově universitě nebo jak se ta instituce přesně jmenuje. A pak doufat, že si dá práci hledat v archivu, pokud by šlo teda o něco konkrétního. Ovšem tohle ti řekne i bez hledání, protože tyhle důvody se týkali většiny věcí, který se shodili ze stolu od aut, až po počítače. A obecný informace jsou lehce k nalezení i v odborných knihách.
12:25:00
02.10.2005
02.10.2005

kirri
-> Baghira: stejne b me zajimalo jak to vis.............
12:12:59
02.10.2005
02.10.2005

Borin - Král tuzerů
Nemáte to někdo stažený ???
11:21:25
02.10.2005
02.10.2005

Baghira
-> Fantozzi: Každý rozhodnutí ohledně výroby a financí bylo politický. Já jen říkal, že to nebylo tím, že by to zakázal sovětskej svaz nebo nějakej strach ze západního vzhledu.
10:18:02
02.10.2005
02.10.2005

Pepino RS
-> Fantozzi: estli to nahodou nebude proto ze je to pravda ?? 

19:54:03
01.10.2005
01.10.2005

Fantozzi
jenom by mě zajímalo, proč nás zase desinformovali, že neuvedení do výroby zabránilo politické rozhodnutí. Teď aby to zase chudák baghíra vysvětloval těm, co tomu uvěřili 

17:01:57
01.10.2005
01.10.2005

Aladin
já no neviděl, není to někde v achivu?
17:01:22
01.10.2005
01.10.2005

Soda
jj taky sem to viděl ...
PARÁDA

13:23:46
01.10.2005
01.10.2005

KEAN
-> Budh@: Jo o sledoval sem to...byla překrásnáZas.anej komunismus, jinak by šla do výroby
13:06:13
01.10.2005
01.10.2005

Budh@
Zapoměl jsem. Dneska v AUTO-MOTO-REVUE
13:05:32
01.10.2005
01.10.2005

Budh@
Koukali ste na to? To byla krása. Skoda ze se nevyráběla..
