
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Dva výfuky...(tlumiče)
prohledat
32 příspěvků (zobrazeno 1 až 32) od 27.09.2005 do 07.10.2005, založil/a Jirik [toreádor] - zrušená registrace
22:43:52
07.10.2005
07.10.2005

Max
-> Jirik: to už je jedno,ne ? :-) za ty kola bys dostal slušnou pokutičku...hlučnej vejfuk je jen další lístek 

12:03:33
07.10.2005
07.10.2005

Jirik - zrušená registrace
Už to mám asi vymyšleno. 
Půjde to ale pouze k tlumičům menších rozměrů. Než by se to nechalo ohýbat, chce to vyzkoušet, jestli by to moc nehlučelo.
Myslíte, že bude víc kraválovat absorbční jeden a nebo dva absorbční menších rozměrů, než je ten jeden ?

Půjde to ale pouze k tlumičům menších rozměrů. Než by se to nechalo ohýbat, chce to vyzkoušet, jestli by to moc nehlučelo.
Myslíte, že bude víc kraválovat absorbční jeden a nebo dva absorbční menších rozměrů, než je ten jeden ?
19:38:48
29.09.2005
29.09.2005

Montér
A co udělat ten delší svod k vejfuku menšího průměru. Má to tak Ducati 999, takže by to šlo určitě i v shade.
17:09:00
29.09.2005
29.09.2005

mbcko
Vymyslet dýlku svodů je to nejhorší. Jinak má to Zdeněk Feigl z Mostu, ten s tím černým erkem s oranžovým, 2,8 VR6 /tuning magazine: mostecký masakr) bavil jsem se s ním a říkal, že to je to nejstrašnější, co vymyslet... takže od tohoto já jsem už dávno upustil.. ale kdyby mi to chtěl někdo za přijatelnou cenu vyrobit, ocením jeho trápení:)
16:18:08
28.09.2005
28.09.2005

Gryzly
-> Jirik: Srabe 

11:54:03
28.09.2005
28.09.2005

Jirik - zrušená registrace
Asi to raději nechám jak to je, než řešit změť trubek.
11:53:17
28.09.2005
28.09.2005

Jirik - zrušená registrace
Obojí je strašný. 

09:36:09
28.09.2005
28.09.2005

REMIX
-> Gryzly 28.09.05 07:22:00: jáj to musí být randál



07:22:00
28.09.2005
28.09.2005

Gryzly
-> Jirik: a co todle?
07:21:20
28.09.2005
28.09.2005

Gryzly
-> Jirik: otočenej příčnák:
06:58:32
28.09.2005
28.09.2005

Gryzly
-> Jirik: Rapida Mustanga snad znáš, ne? to je ten co má ted motor z T613, takže laufy má asi už jinak. a ten otočenej příčnej pohledám.
22:11:15
27.09.2005
27.09.2005

Jirik - zrušená registrace
-> Gryzly: Tak nám sem ty fotky pohrej prosíííím. 

20:36:56
27.09.2005
27.09.2005

Majkl
-> VeTëV:






19:57:37
27.09.2005
27.09.2005

Gryzly
-> Jirik: Rapid mustang měl natáhnutý laufy pod podlahou dopředu a tam vyvedený na každou stranu prahu jednu trubku ale nevím jestli od motoru měl vedený dvě nebo jednu trubku. A taky mám fotku jednoho auta z Hradce králové z Tuning party 2004 a ten měl zase trubku od litinových svodů taženou směrem k převodovke pod kastlíkem na baterku pak stočenou těsně před příčkou převodovky, zpět pod strartérem k příčce motoru a za zadním čelem mě příčnej vejfuk a koncovku měl na puvodním místě kde má bejt seriová.
19:17:29
27.09.2005
27.09.2005

VeTeV
-> Jirik: hele kam me porad chces tahat a rozvdojovat a nevim co jeste - jsi brutalni Jizik a ja Ti vyfouknu svalstvo 

19:15:17
27.09.2005
27.09.2005

Jirik - zrušená registrace
Vy to kucí nečtete, píši, že by se tam musel udělat ze svodů had, aby vyšly větve stejně dlouhé. Pravá strana by se natáhla normič, a levá by se musela přeohýbat tak jak je potřeba, aby délka seděla se stranou pravou.
Ale to by chtělo spočítat.
Každopádně funkční tlumič na obou stranách by bylo více než brutal.
Jediná zhovadilost, která mě napadá (týká se litinových svodů a dvou větví), je natáhnout větve k příčce a tam je rozdvojit doleva a doprava.
Ale to by chtělo spočítat.
Každopádně funkční tlumič na obou stranách by bylo více než brutal.
Jediná zhovadilost, která mě napadá (týká se litinových svodů a dvou větví), je natáhnout větve k příčce a tam je rozdvojit doleva a doprava.
19:05:46
27.09.2005
27.09.2005

Gryzly
-> Peklo-Evo-Luboš: ne on myslí jeden tlummič na první a čtvrtej válec a jeden tlumič na druhý a třetí válec.
19:04:21
27.09.2005
27.09.2005

Gryzly
-> Jirik: Sem nad tím taky uvažoval když je to z těch litinových parohů ve dvou trubkách tak by to bylo supr mít na každé straně jeden funkční lauf, ale jediný co mě od toh odradilo byli to že by každá trubka byla jinak dlouhá a že by se změnila pulzace. Ale musí se dost změnit zvuk.
13:49:12
27.09.2005
27.09.2005

Tom
Já teda nevim, ale oddělení obou větví bude mít vliv na výkon.
13:35:49
27.09.2005
27.09.2005

TUNER
-> Jirik: Nebude lepčí něco jako má Zazaa? Ten už to má hezky přizpůsobený....a nebo nějakou v6 ....

12:54:32
27.09.2005
27.09.2005

Crack
uprostřed je to pěkný

12:38:28
27.09.2005
27.09.2005

Jirik - zrušená registrace
-> TUNER: Musel bys tam udělat jak jsem psal, hada aby byly stejně dlouhý, teď jde o to, aby neměl vliv na protitlak i zakřivení a oblouky. 

12:07:18
27.09.2005
27.09.2005

TUNER
-> Jirik: Hmmm,tak tady by asi vzniknul problém s rozdílně dlouhýma svodama.....

11:58:25
27.09.2005
27.09.2005

Peklo-Evo-Luboš
-> Jirik: Myslis vfuk s dvema tlumici jako mela 130RS ?Popis vykresy a vyroba jsou v knizce d Plska...ale jeho zpracovani je dost otresn...
11:31:11
27.09.2005
27.09.2005

Jirik - zrušená registrace
-> TUNER: Něco podobného, ale mě by se to líbilo dál od sebe, tedy jeden kousek od pravého a druhý od levého kola a mírně vytočené ven.
To by bylo brutal.
To by bylo brutal.
11:05:19
27.09.2005
27.09.2005

TUNER
-> Jirik: Zajeť za Jardou....Má to tak na svym NOVYM rapidu.....včera jsem na to koukal že od těch litinovejch svodů to má klasika 2 roury a každá vede do jednoho tlumiče.....zvuk to má velice zajímavej.
Tady je to malinko vidět....
Tady je to malinko vidět....

10:04:19
27.09.2005
27.09.2005

Jirik - zrušená registrace
-> Majkl: Jj, by byl furt vejvar, že ? 

10:02:38
27.09.2005
27.09.2005

Majkl
ja bych do auta dve VeTve nechtel



10:01:58
27.09.2005
27.09.2005

Jirik - zrušená registrace
Ne nějakej ušmudlanej "dual" s vývodem z jednoho tlumiče na druhou stranu.
10:01:33
27.09.2005
27.09.2005

Jirik - zrušená registrace
Mňo a dát je na obě strany mírně šikmo ven.
To by bylo si myslím brutal.
To by bylo si myslím brutal.

10:01:00
27.09.2005
27.09.2005

Jirik - zrušená registrace
.
10:00:46
27.09.2005
27.09.2005

Jirik - zrušená registrace
Většina z vás, kteří mají "laďáky", ať už univerzály, nebo houmejdy, tak máte průchozí absorbční.
Bez přepážek, popř. je tam jedna nějaká srandička. Univerzální WM Sporty, Remusy atd., všechno je bez přepážek.
Napadlo mě, co by udělalo s motorem, tj. výkonem, zvukem apod., montáž dvou absorbčních tlumičů výfuku.
Buď by se použily původní litinové svody a z těch klasicky dvě větve a z toho každá do jednoho tlumiče, jeden na levé a druhý na pravé straně. Jen by se musely vykoumat ty větve, aby byly stejně dlouhé.
Totéž u svodů od hlavy, bylo by to vždy dva do jednoho.
A prdnout tam něco takového.
Bez přepážek, popř. je tam jedna nějaká srandička. Univerzální WM Sporty, Remusy atd., všechno je bez přepážek.
Napadlo mě, co by udělalo s motorem, tj. výkonem, zvukem apod., montáž dvou absorbčních tlumičů výfuku.
Buď by se použily původní litinové svody a z těch klasicky dvě větve a z toho každá do jednoho tlumiče, jeden na levé a druhý na pravé straně. Jen by se musely vykoumat ty větve, aby byly stejně dlouhé.
Totéž u svodů od hlavy, bylo by to vždy dva do jednoho.
A prdnout tam něco takového.