
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
videly jste to????
06:37:04
12.09.2005
12.09.2005

Valda - zrušená registrace
-> Gryzly: si pis jsme spolu pripojeni k netu a obcas mi posle nejakej novej filmecek a to je vzdycky husty 

10:43:39
11.09.2005
11.09.2005

Gryzly
-> Valda: tý krávo, to je něco.
13:40:24
10.09.2005
10.09.2005

lubor
-->Štěpán:no podle mě to má pouze estetický význam,a jinak je to kardinalní blbost.Na výkonu to určitě"něco"při
dá,-ale kolik musí jít nepálené směsi do výfuku,to se můžeme jen domýšlet.Kdyby to měl alespon na 2 kanály jeden karburátor na extra odděleném potubí pro soustavu 2 krat 2 válce,-ale takhle?
13:13:03
10.09.2005
10.09.2005

Valda - zrušená registrace
12:34:04
10.09.2005
10.09.2005

Valda - zrušená registrace
-> Borin: kdyby Jirik videl tuhle stranku tak se zblazni. www.krava.net
11:09:53
10.09.2005
10.09.2005

Borin - Král tuzerů
-> Jirik: Já si taky nevšímám tvýho pravopisu 

21:11:46
09.09.2005
09.09.2005

Štěpán
no,tak vam dekuji,by me zajimalo jaky to ma vyznam,kdyz je to na spolecnem sacim potrubi?????
20:04:11
09.09.2005
09.09.2005

Sušenka
-> Crisp: On je totiz na prasarny exprd 

20:03:43
09.09.2005
09.09.2005

Sušenka
-> Bagrr: Neni, jenom ho takovydle prasarny prastej do oci 

16:30:58
09.09.2005
09.09.2005

Bagrr
-> Jirik: hele nejsi ty náhodou češtinář?? Jen abych si dával bacha na i/y z/y f/v a podobně:o))
09:02:03
09.09.2005
09.09.2005

Majkl
-> Jirik: ty neznas ty dve holky? Bobrinka a Tunemanka ?? takze se pise "Y"




07:57:44
09.09.2005
09.09.2005

Jirik - zrušená registrace
-> Borin: bavili (píše se měkké "i"). 

21:32:43
08.09.2005
08.09.2005

Borin - Král tuzerů
Turbo opravdu nemá stál kousek ode mě a dost jsme se o tom bavily 

20:10:46
08.09.2005
08.09.2005

kirri
a ja vim co tam ma:) heč, sem se s nim bavil




20:06:39
08.09.2005
08.09.2005

Gryzly
-> King2: Má si ce sníženou hlavu o hodně ale zase má upravený (takže zvětšený) spalovací prostory, takže to snížení nemůžeš brát tak jako na obyč hlavě.
17:44:35
08.09.2005
08.09.2005

King
2 dostybiker: no pri tom kompresnim pomeru s palici snizenou skoro o 2mm bych to "hrisne slovo" nevidel moc realne

07:45:06
08.09.2005
08.09.2005

DOOlittle
-> dostybiker: myslis to hriesne slovo........... TURBO?

22:11:24
06.09.2005
06.09.2005

dostybiker
-> Majkl: dofam ze ve vnitr neni TO co si myslim

20:08:32
06.09.2005
06.09.2005

HarvyM
tuneman.hyperlink.cz/
MOTOR - Motor Favorit (původně 135), hlava snížená o 1,9 mm, vyleštěné a zvětšené sací kanály, upravené ventily, upravené spalovací prostory, "T" písty s vybráním o průměru 77mm, přebroušené vložky na nové písty, vačka z 50kW Felicie (jednobod). Vyleštěné sací potrubí z Felicie MPI s DVĚMA karburátory z Favorita. Na karbecech jsou přidělány vzduchové "sosáky" z Felicie (včetně vzduchových filtrů). Olej Valvoline VR1 Racing 5W-50, upravený výfuk, ETZ a cívka z Favorita, elektronické dobíjení, průhledné víčko rozdělovače (v šeru a v noci jsou vidět modrofialové jiskry - BOMBAAA!!!), rozdělovač složený na míru (je to takovej mutant, že si ani nepamatuju, z čeho všeho jsou tam díly :-), palec rozdělovače s nižším odporem, silikonové kabely ke svíčkám a k cívce. Nový výfuk á la uhlák, auto je o s ním moc tišší a jede jak kuna. Alternátor z Felicie 70A. Konečně mám v káře startér z Felicie, takže auto naštípnu i v zimě - nový objem motoru a kompresní poměr původnímu startéru už nedělal moc dobře :) Se seřízením karburátorů i rozdělovače si budem ještě muset pohrát, ale i takto, v syrovém stavu, je to fajn svezeníčko :) Čerstvé zkušenosti se spotřebou: zatím mi průměrná spotřeba vychází na 10,8 l/100 km, což je, myslím, dobrá hodnota vzhledem k tomu, že teď krmím dva karbecy :-)
MOTOR - Motor Favorit (původně 135), hlava snížená o 1,9 mm, vyleštěné a zvětšené sací kanály, upravené ventily, upravené spalovací prostory, "T" písty s vybráním o průměru 77mm, přebroušené vložky na nové písty, vačka z 50kW Felicie (jednobod). Vyleštěné sací potrubí z Felicie MPI s DVĚMA karburátory z Favorita. Na karbecech jsou přidělány vzduchové "sosáky" z Felicie (včetně vzduchových filtrů). Olej Valvoline VR1 Racing 5W-50, upravený výfuk, ETZ a cívka z Favorita, elektronické dobíjení, průhledné víčko rozdělovače (v šeru a v noci jsou vidět modrofialové jiskry - BOMBAAA!!!), rozdělovač složený na míru (je to takovej mutant, že si ani nepamatuju, z čeho všeho jsou tam díly :-), palec rozdělovače s nižším odporem, silikonové kabely ke svíčkám a k cívce. Nový výfuk á la uhlák, auto je o s ním moc tišší a jede jak kuna. Alternátor z Felicie 70A. Konečně mám v káře startér z Felicie, takže auto naštípnu i v zimě - nový objem motoru a kompresní poměr původnímu startéru už nedělal moc dobře :) Se seřízením karburátorů i rozdělovače si budem ještě muset pohrát, ale i takto, v syrovém stavu, je to fajn svezeníčko :) Čerstvé zkušenosti se spotřebou: zatím mi průměrná spotřeba vychází na 10,8 l/100 km, což je, myslím, dobrá hodnota vzhledem k tomu, že teď krmím dva karbecy :-)
15:44:43
06.09.2005
06.09.2005

Jindra
To je auto Tunemana jestli ho nestahl, tak je i tady mezi eMkama.
J.
J.
15:34:02
06.09.2005
06.09.2005

Majkl
no ma moc peknej interier...
ale ten motor nechapu co je?? juris by to mohl vedet kdyz stal vedle
ale ten motor nechapu co je?? juris by to mohl vedet kdyz stal vedle
14:52:53
06.09.2005
06.09.2005

Štěpán
co to je?neznate to????? 2X????www.tuningxcars.com/foto2
005/.../foto019.html