skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Nova 136 a dotazy
prohledat
14 příspěvků (zobrazeno 1 až 14) od 21.07.2002 do 22.07.2002, založil/a
17:53:22
22.07.2002
22.07.2002

Ctirad Neuwirt
Hele není ten vzdušník na tý první komoře nějak málo? To se mi nezdá vždyť to musí být přechlastaný?
15:33:21
22.07.2002
22.07.2002
Hafan
No tak se jde serizovat karburator a pak uvidime a civka necvakala pac jsem nemel uzemenej karburator njn jsem kus vola :( ale volnobeh to stejne nedrzi :(uvidime po serizeni...
14:16:18
22.07.2002
22.07.2002
bery
karbec 613 mám doma,osazení jsem nezkoušel (1. komora 125,2. 145-150,vzdušník 1. - 150,2. - 160 .Bylo mi řečeno,že jim to na tohle osazení lítalo slušně.
V co nejkratší době bych ho tam chtěl naroubovat,protože na téměř sériovej karbec to moc blbne.Možná taky zlobí rozdělovač.A pumpa.Včera mě Rampouch děsně nasral!!!
V co nejkratší době bych ho tam chtěl naroubovat,protože na téměř sériovej karbec to moc blbne.Možná taky zlobí rozdělovač.A pumpa.Včera mě Rampouch děsně nasral!!!
07:00:54
22.07.2002
22.07.2002
Engi
Mno nevim ,ale ja mam taky 136ku a lekra ve 120ce,vyrovnani podlozkou pod karbcem a sani s filtrem upraveny z pezota a nemuzu si stezovat.Automatickej sytic se zavira naprosto vpohode (dik vyhrejvanymu sani)- precejenom ten vyvoj je o par let dal. Mno nejdriv bych to asi nechal radne seridit,pac to dela divy :) a nebylo by k zahozeni nechat seridit i karbec,pokad se v tom nevyznas jako ja :), i kdyz ja ho nikam nedaval,jen jsem ho doma procistil a no problema.
23:00:00
21.07.2002
21.07.2002

Ctirad Neuwirt
105 s motorem Favo vačka 260/280 lehce vyleštěné sání karbec 613 s osazením ze 136 ale chystám se na to orig. 613 protože to nějak málo žere :-))), 5" převodovka 3,9 a samozřejmě úhlovka
22:55:55
21.07.2002
21.07.2002

Dan
A Ctirdo, jak to jede ? Co máš za auto ?
22:38:05
21.07.2002
21.07.2002

Dan
To bude žrát jak prokoplý, ale zas to pojede jak splašený :o)
Ale zajímalo by mě, jak pak osadit (vzdušníky a trysky) toho SEDRa ze 613, aby se to chovalo civilizovaně.
Ale zajímalo by mě, jak pak osadit (vzdušníky a trysky) toho SEDRa ze 613, aby se to chovalo civilizovaně.
22:33:31
21.07.2002
21.07.2002
Franta
Taky jsem pro raději sežeň SEDR a když už SEDR tak ze 613
22:15:01
21.07.2002
21.07.2002

Dan
To je škoda.
Ale SEDR je určitě lepší.
Jaxi realizoval vyrovnání karbce ? Funguje ti automatickej sytič ?
Ale SEDR je určitě lepší.
Jaxi realizoval vyrovnání karbce ? Funguje ti automatickej sytič ?
20:03:46
21.07.2002
21.07.2002
Hafan
Jinej karbec neni :(
19:34:40
21.07.2002
21.07.2002

Dan
Tak jinej karbec. Zkusit.
Ale s LEKRem radši pryč......
Ale s LEKRem radši pryč......
18:41:35
21.07.2002
21.07.2002
Hafan
No karbec je tam Lekr (jediny co vim je ze kdyz odpojim ten drat volnobehu co se zapojuje do lekra a jenom ho k tomu priblizim tak mi to necvaka :((pry ma ta civka cvaknout :(...
18:38:35
21.07.2002
21.07.2002
Franta
A máš v pořádku ten el. magnet? A jaký tam máš karbec?
18:06:40
21.07.2002
21.07.2002
Hafan
No tak jsem po dlouhy dobe nasadil 136 motor a mam docela problemy nedrzi mi to volnobeh nefunguje na karbci(civka necvaka) co s tim????no a dal to jeste neni serizeny a neni tam vzduchovej filtr ale ta jizda je strasna :(( doufam jenom ze to je tim ze to neni serizeny strasne to auto skube nejede to(i kdyz ja jsem to ani moc netestoval jak to neni sestelovany)...ale potrebuju poradit co s tim volnobehem...