LPG...POZOR...

prohledat
64 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 06.05.2003 do 18.05.2003, založil/a
řadit dle data
11:17:26
18.05.2003
Max
hm...tak nic....12
10:57:02
18.05.2003
U-Geen
Tak tak. Musí se změni tvar spalováků.
01:16:46
18.05.2003
Baghira
No, tam je snad i jiná rozteč mezi válcema a podobně, takže to zase tak jednoduchý nebude...
20:10:53
17.05.2003
Max
hm...no já dal 3700 za hlavu na 105ku...sice jezdím na béňo,ale budu to prodávat a uvažuju že si tu hlavu nechám.....
Co kdybych tu hlavu chtěl dát na 130cu ??? Stačilo by vyměnit ventily ????
Vim že tam je jiný vybrání....tak to bude mít asi větší kompresi :o)))
Jen jestli to jde....
23:54:16
16.05.2003
Baghira
Mimochodem, dnes už se origo hlavy na 130 téměř nedají sehnat a používají se upravené 105-tkové hlavy. Co jsem měl možnost vidět, tak (nové za 3500,- i s tvrzenými sedly) jsou velice dobře udělané.
19:18:55
16.05.2003
Jiří Čech
Co tak kouknout na www.skoda.panda.cz do článku LPG, kde je spousta detailů popsána a vysvětlena?
13:51:06
16.05.2003
Luděk
2Milda: ale jinou palici,litinovou a okolo už není místo na to,aby se ubral nějaký materiál a nalisovalo nový,tvrzený sedlo.
13:50:38
16.05.2003
King
To Ludek: Pripojuju se k Mildove dotazu, proc by na 130ku nemeli jit nalisovat tvrdy sedla (alespon na vyfuck. ventily). Vim minimalne o 5ti lidech, co to maji upravene.
12:04:04
16.05.2003
Milda
2Luděk: Proc ne, dyt to ma skoro stejny ventily jako Favo, to musi jit
11:26:22
16.05.2003
Luděk
Nemám teď čas to číst celý,takže jsem to jenom prolistoval.Hlavy na 130tku nejdou repasovat,aby se tam daly tvrzený sedla - to je kec.Provoz na LPG je v poho i když se mi teď ozývají z motoru podivný zvuky,ale nevím,co to dělá a jestli je to LPG.V každým případku je to levnější a ekologičtější.
11:18:32
16.05.2003
Milda
2rOMAN: No asi uz psychicky nevydrzel ze sme jezdili kolem jeho srotu 110 km/h. A bylo po mereni 39. Ale je pravda ze je znat kazdej stupen, chce to zkouset
08:34:30
16.05.2003
rOMAN
Jojo mildovi to zacina ject uz me dejcha dooost na zada (to bude tou vackou). Na lpg je treba trochu vetsi predstich ale je to treba vyzkouset mi kdyz jme to testovali tak 1 stupen byl doost znat...(pak nam ujel merici cil ..vid mildo 1 )
23:30:46
15.05.2003
Milda
2Sita: Ja mam priskrceny sani a pri stejny spotrebe jako predtim to lip tahne odspoda, ted mam vyuzitelny otacky 1500 - 5500 (posledni dobou to teda tahne lip od 4000 vejs). Serizeni na plyn myslim hlavne predstih. Je pravda ze treba s 98 Naturalem by to melo bejt stejny ale nezapominej ze ten benzin meni dost rychle vlastnosti takze kdyz natankujes 1 za pul roku plnou tak to proste po 2 mesicich nepojede na benzin jako hned po natankovani.
23:23:54
15.05.2003
Sita
Ja nevim, jeste jsem to nemeril, ale subjektivni pocit je, ze to na benal rozhodne neubere. Jak serizenej motor na LPG mas na mysli? Karbec vpodstate neserizujes a pokud mas vyssi predstih, tak by to tankovani vysokooktan. benz. melo srovnat, ne? Zkusim to nejak zmerit.
ps. a co se tyce priskrocovani sani? to se nesmi udelat - je treba pohrat si s mixerem.
23:16:44
15.05.2003
Milda
Btw. pokud jezdis jenom na plyn tak je serizeni rozhodne jednodussi nez na benzin, mas tam akorat jeden sroub na bohatost smesi a nemusis kroutit s 20 vzdusnikama a bohatostnima sroubama aby to trochu jelo. Na plyn delas jenom predstih, trosku poladis bohatost tak jak ti to vyhuvoje a trada. Pokud mas jeste Favo zapalovani tak ses vysmatej, serizeni je otazka 2 minut
23:13:42
15.05.2003
Milda
2Sita: Pokud mas motor serizenej na plyn tak po prepnuti na benzin budes mit spis 5% vykonu dolu (overeno na vice vozidlech na merenym sprintu, na benzin horsi casy nez na plyn)
23:11:47
15.05.2003
Sita
Muj nazor na LPG: Jasne, ze v aute pribyva dalsi zarizeni na serizeni. Ale nejsem uplnej trotl, abych se toho bal. Libi se mi to vyrazne snizeni nakladu na provoz (u me je to 50%).
A co se tyce nazoru, ze se nici motor? At uz je to pravda nebo ne, jak rika Milda - za usetreny penize za phm si koupim novej a jeste zbyde hodne penez...

A kdyz bych nahodou chtel jet o 5% vic? Tak prepnu na benal - LPG je prece alternativni pohon!

A posledni vec - s LPG mi v aute pribyly veci jako elmg. ventily, ktere dobre poslouzi pri stavbe imobilizeru.
23:00:29
15.05.2003
Algol
2 King:Nemám rád LPG, ty ho rád máš, takže nonsens. Ale jedno Ti řeknu určitě, do Supry si ho nedám, i kdyby prase štěkalo. A do škodule taky ne.
18:23:02
12.05.2003
Komár
3 52
14:31:03
12.05.2003
rOMAN
Nadrbem je ve sprintu a pak jim jeste reknem ze nas ten sprint byl o 5 kc levnejsi 3
14:29:54
12.05.2003
rOMAN
2King: Prijed taky na U-Geen party a ukazem jim jak plynove potvory jezdi a budou cumet jak syslove...a bude jasno52
14:17:52
12.05.2003
King
Rikejme tomu "sporak" nebo "wawky" toje fuck. Ja rikam mazlive "plynifka" :o). Kazdopadne i pri rozjezdu na "prdy" si s kdejakou filckou mohu vytrit prdel jak s housetem :o))
11:55:50
12.05.2003
Simi
:-)
11:45:25
12.05.2003
U-Geen
No comment
11:44:35
12.05.2003
Simi
A jakej ze to odstin modrej to ma bejt?
11:43:17
12.05.2003
U-Geen
Ne koncerm tejdne si mam zavolat. Pokud to dopadne mohla by to bejt bomba, tenhle odstin na emku sem ještě neviděl.
11:30:19
12.05.2003
Simi
2 U-Geen: A co lak, uz mas auto zpatky?
10:31:39
12.05.2003
U-Geen
já doufam že to budu mít do konce května v kupě
10:30:19
12.05.2003
Bob
To jo přijedeš s análkou ? nebo s kastlej bez dveří a skel,a sedět budeš na bedýnce vod piva?47 47 47
10:15:34
12.05.2003
U-Geen
No to newim ja mam takovou sračku :-)
08:22:26
12.05.2003
rOMAN
2U-Geen: Pockej jestli prijedem na sraz ja te ukazu jak sporak jezdi 75 3 ...i kdyz na tebe mit nebudu 8
12:00:42
11.05.2003
Max
neeeee....to neee...
jen další 4kolovej brouček....s LPG
11:49:10
11.05.2003
U-Geen
Garde - sporák?
11:45:38
11.05.2003
Max
2U-Geen: no jo....já ti to vlatně ještě neřikal.....asi se ti to nebude líbit....
23:20:33
10.05.2003
BlackSUN
Trochu by to kodrcalo...
23:10:48
10.05.2003
U-Geen
Tak tak. My autu na plyn říkáme sporák :-) a se sporákem na silnici... newim newim
20:57:14
10.05.2003
Kurvapes
Proti gustu ani muk,ale já mám radši auto než wawky.
20:43:56
10.05.2003
King
2 Algol: Pakliže Ti vyhovuje každoročně nacpat státu do chřtánu zbytečně 30 000 kaček na spotřební dani navíc proti provozu na prdy... Proč ne, proti gustu žádnej dišputát :). A Tvoji pratele, cituji "borci", kteří jsou rádi, že jim to vůbec jede, by si měli jednoduše plynivky seštelovat, v době Internetu snad není problém si najít návod nebo konferu, kde se řeší problémy. Pokud chci LPG v autě provozovat, musím o tom vědět maximu, páč dobrých servisů schopných to seštelovat je jako šafránu a nastavení z emisí je dobrý tak leda na vyjetí z jejich vrat. Platí to obecně i pro provoz na benal. Není nic trapnějšího, než tůnér, co si neumí ani seštelovat volnoběh......
22:25:06
09.05.2003
Algol
2 King: to s tím výkendovým závodníkem bylo good, ale nebudeš tomu věřit, ale nalítám asi 2500 měsíčně, tj. bych na tom ušetřil, ale stejně si to tam nedám. A stejně jsem byl student, měl Escorta 1,4i na 95ku a jezdil jsem. Nepotřeboval jsem auto na prdy. A viděl jsem borce, kteří jsou rádi, že s LPG jedou, já mám totiž sériový motor a nejede mi to 170 ani na benál, natož na prdy.
00:01:58
09.05.2003
BlackSUN
2Max: Souhlas... Btw, taky sem v prváku na vejšce... Taky jedu převážně z vlastního, jezdim máminym autem na prdy a svoje si stavim :-)
22:56:28
08.05.2003
Max
NO když má bejt přesnej,tak já jsem taky student. Přesně prvního ročníku na vejšce.
A o plyn se víc zajímám, protže kupuju 105ku na LPG. Práce hlavně kvůli cestám do školy. Ne že bych na to měl (tohle financuje máma a musim jí to nějak vrítit...) A nikldy jsem si nemyslel že ještě za studenstkejch let se dopracuju k tomu co mám....
Nemám zazobaný rodiče,ani mi ty moje úlety nesponzorujou. Je pravda že sem tak trochu zadluženej....no jo no. Někdo chodí chlastat,někdo do bordelu...já ulítívám na něčem jinym. Sice jako student (za míň peněz) ale když něco chceš a jdeš za tím,tak jednou.... 5 82 52
22:46:02
08.05.2003
jb
jo tak nejak to stoji i u nas na morave ..ale myslel jsem i favo motor atd
22:32:49
08.05.2003
Baghira
No, student teda už nejsem, to je pravda... S policajtama bych problém neviděl, už jen málokterej pozná rozdíl mezi favo motorem a litinou. Na technický by to bylo asi horší. A jinak ta investice je přesně 11.800,- Kč...tedy u nás. Je to cena komplet zařízení LPG i s plnou nádrží.
12:57:19
08.05.2003
jb
jo chapu ze pokud mas nejakych 20 klacku k dispozici tak pokud se nic jineho neposere ( v coz diky murphyho zakonum nelze predpokladat)tak bych do toho sel taky nerikam ze ne ale prece jen jako student nemam k dispozici ten pocatecni vklad v cene auta ..to je cele proste nemam kde bych vzal 20 tisic hned ted abych si rekl po roce ze sem usetril..je to pakarna ale nemuzu si dovolit setrit9 ...jo k tomu favo ten bych tam asi dal hned ale nevim jak by se to rentovalo pokud by me parkat stavili polisi a prece jenom kyvka a favo nemam v to duveru ze ta kyvka vydrzi ..no nikomu to neberu kdybych mel stotricitku - vlecku atd. tak jo ale moje 120 by zadala moc penez a to se vyplati radsi prodat a koupit uz s lpg no jo studenti sou chudi
00:29:25
08.05.2003
Baghira
No, protože jsem jednou uvařil motor a praskla hlava, tak jsem nechával dávat novou, ale s ventilama s tvrzenejma sedlama (údajně)...Nevím teda proč by to jako nemělo jít udělat... Záleží co máš za motor, ale pokud má najeto víc jak 50 tkm, tak můžeš být celkem v klidu, to už jsou ventily natolik vytvrzene, že by je provoz na LPG neměl nějak ovlivnit. Já si ale stejně dávám na jednu nádrž LPG 50 kilometrů jízdy na benzín. Už jen kvůli pročištění motoru.
00:03:55
08.05.2003
King
U 130ky se daji nalisovat tvrdy sedla stejne jako u ostatnich motoru 742.xx (popr. starsich). Obvykle staci jenom vyfuckovy sedla, sedla sacich ventilu jsou na LPG vetsinou v pohode. Ovsem cena cca 2000Kc me odradila a radsi jsem tu castku vrazil do 135ky, kde problem s ventily odpada. Pri provozu bez upravenych sedel je dulezity je aspon na 5 ze 100 ujetych km prepnout na benzin (nejlip hodne aditivovanej). Je to balzam i pro karburator, kterej obcas potrebuje proplachnout. Je pravdou, ze na 100kkm ujetych na LPG jsem spotreboval 3 hlavy (105ka), ale bude-li mi nekdo tvrdit, ze LPG kurvi zbytek motoru daleko vic nez benal, budu chtit konkretni dukazy na desitkach motoru :o). Ne konstatovani nejakeho vesnickeho kovare, ze Frantovy z Dolni Polomi odesel motor, pac jezdil na plyn.
23:17:48
07.05.2003
Max
2Baghira: jelikož pro mě LPG asi začne bejt aktuální,tak se chci zeptat.....nejni mi moc jasný,že jezdíš v pohodě se 130cou. POkuď vim,musí bejt hlava na bezolovo,reps ventily...s tvrdejma sedlama. A co jsem slyšel a pak se ptal, tak 130 ventily jsou jediný,ukterej to z nějakýho důvodu nejde udělat. Myslim že kvůli průměru....já už nevim. A neřikej mi že jezdíš s normálníma ventilama....
20:48:46
07.05.2003
Milda
2jb: Hm, je mozny ze na LPG nicis vic motor ale pocitej se mnou: Motor z Fa se dneska necha koupit dejme tomu za 4000,-. Kdybys mel ten motor na LPG odhonit po 50 000km tak usetris za benzin cca. 30 000,- Kc. Za to mas 7,5 Favo motoru 2. Navic ty prachy muzes vrazit do podvozku, audia nebo jinech veci. A znovu opakuji: KDYZ SI TO NA LPG PORADNE SERIDIS, TAK TO JEDE STEJNE JAKO NA BENZIN
20:34:07
07.05.2003
Baghira
Tohle bylo jen upozornění na jeden z problémů, který se může vyskytnout...kdybych tu probíral problémy s benzínem, které mohou nastat ať v čerpadle nebo v kabrurátoru (který LPG v podstatě nepoužívá), tak to bude delší příspěvek... Nikomu, kdo haní LPG nic nevyvracím, je to jejich názor a já vím, že pravdu nemají, první věc a ta zásadní je úspora. Je pro mě rozdíl jezdit měsíčně za 1100,-, nežli předtím za 2000,-. Jinak řekl bych, že na 150000 kilometrů mého motoru, z toho na LPG 80000 a bez generálky (krom hlavy Š 130) je to slušný výkon. Jo a já si tam to LPG kupoval a i s tou hlavou se mi ta investice vrátila za 11 měsíců. A pro ty co haní LPG, že nejede tak to víčko mi tam vypadlo ve 170 km/h (5000ot./min) na LPG...52
20:00:29
07.05.2003
rOMAN
2jb: Vsad se ze nastartuju na LPG driv nez ty v jaky koliv teplote. A pak te klido natrhnu prdel 1 . A samozrejme ze rozumny plynar ma motor FA 82
Extreme Tyres