
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
štefty do náboje
00:30:44
31.08.2005
31.08.2005

Pepino RS
-> Bagrr: jestli ti to strhlo hrany n asroubu tak mas bud moc maly diry v tom naboji anebo ten naboj je udelanej z moc tvrdyho materialu, treba takovy LR/RS mnekly tak tvrdy tehlice-unasece- na zadnich kolech ze tam co seriovy srouby maj drazky tak tyhle byly kulaty a na hlave toho steftu byla ploska ktera presne sedla do proti kusu kterej byl na tehlici a to pak zabranovalo sroubu pred pootocenim.. doufam ze jste mi pochopily uz skoro spim a tak mi vysvetlovnai moc nejde !! 

00:27:07
31.08.2005
31.08.2005

PeterP136
A naklepnut to do novych nabojom samozrejme nejde. Aspon mne sa to nepodarilo ani 20kg kladivom. Navyse asi nie je dobre mlatit do naboja takym kladivom :).
00:21:48
31.08.2005
31.08.2005

PeterP136
-> COL: Tu to asi fakt nikto nerobil, lebo pred polrokom som sa pytal na to iste :) a nic :). ALe postup co si popisal je fajn. Tiez som to natiahol cez matice. Sice posli podlozky ktorymi som ich podkladal ale zavity prezili aj na maticiach a hlavne steftom sa nic nestalo.
Ako clovek prijde ku krivym naobjom netusim, ale predne mam tiez krive. Jeden hadze 2 a druhy 0,5mm.
Ako clovek prijde ku krivym naobjom netusim, ale predne mam tiez krive. Jeden hadze 2 a druhy 0,5mm.
13:29:50
30.08.2005
30.08.2005

Pavel P@nkáč
Jdi s tím k někomu kdo má lis, do toho náboje se to drážkování opravdu vyreje tím šteftem!
23:17:51
29.08.2005
29.08.2005

Bagrr
-> Gryzly: ty radši už zajetý:o)
22:08:48
29.08.2005
29.08.2005

Gryzly
-> COL: Tak do novýho jsem to nikdy nedělal.
21:55:39
29.08.2005
29.08.2005

COL
No je novej :o), to jsem zapoměl napsat.... To je pak nějakej speciální postup?? Nepřijde mi totiž, že by ho tam ten šteft lisováním vyrobil - Naopak na tom vyraženym montáží pokurvenym šteftu bylo vidět, že se ten 1000hran na něm rozplácnul - materiál z hran se namáčkl do drážek a výsledkem by celkem hladký útvar.
21:51:26
29.08.2005
29.08.2005

Gryzly
-> COL: Si dělej prdej, pokud nemáš fungl novej náboj tak ten minulej stft musel v něčem držet, ne?
21:47:41
29.08.2005
29.08.2005

COL
Kurňa, v tom náboji žádnej 1000hran nenám, jen na šteftu, že by zmetek??
21:43:53
29.08.2005
29.08.2005

Gryzly
-> COL: Asi náhoda pokud vím tak do toho bubnu šel dobře naklepnout malým kladívkem a velkou ránou, ale musel jsem to natočit tak abych se trefil do tisícihranu.
21:40:35
29.08.2005
29.08.2005

COL
Naklepnot tam moc nešly, na nalisovani mam kratky sverak. "Natahnul" jsem je tam dotahovanim matic (pres podlozku). Ale prijde mi to dost pochybne, navic se mi pri tom dotahovani nejak zahadne kousla matice a totalne vykruvila zavit na jednom steftu (vyrazit sel nastesti? dobre). Ostatni stefty vypadaji ok, nezdaji se nijak natazene ani jinak poskozene....
21:31:43
29.08.2005
29.08.2005

Gryzly
já je měnil na jednom bubnu a to tak že ten buben jsem položil na zem vzal jsem kladivo 15 kg a pěkně jsem bacil po každém štftu a ty nový jsem tam naklepl a když jsem dotahoval kolo tak se dotáhli na konec.
20:41:36
29.08.2005
29.08.2005

COL
to to nikdo nedelal?
09:33:02
29.08.2005
29.08.2005

COL
Jaký používáte postup na montáž nových kolových šroubů do náboje?? ..... A ještě něco, jakým způsobem přijde člověk k házejícímu náboji (přesněji řečeno hází každý disk, který se na něj dá) ?