Upravený motor - zkušenosti...

prohledat
34 příspěvků (zobrazeno 1 až 34) od 26.08.2005 do 31.08.2005, založil/a M.a.R.i
řadit dle data
20:31:51
31.08.2005
lubor
-->Vici:máš pravdu,- je asi fakt,že brát SAKYho tehdejší názor na Chovance je trochu zavádějící,bavil jsem se třeba s tím pánem z Tišnova,a ten říkal že od Chovance to jelo:"jako kameň";o),když tam měli auto s motorem od něj.A to bylo více než pochvalné-jak jsem v řeči dále pochytil.Takže šikovný motorář to určitě bude.
A taky si myslím,že co se týče motorů,tady máš určitě nejvíc zkušeností ty-hodně jsi už vyzkoušel,párkrát třeba naletěl,-víš ale co se osvědčilo a co ne-to je jen o prubování,o ničem jiném-takže tvoje názory určitě beru!
19:49:21
31.08.2005
hany
-> M.a.R.i: cena se pohybuje (tady u nás) kolem 6000kč. spotřeba je do těch 12 litrů při záhulu. životnost motoru klesá minimálně. riziko je že když tě stpopnou benga ... já mám vačku 280/280 a tahá od 2000 do 6000 otáček od 3000 je to nejcitelnější. mám obyčejnou kyvnou nápravu bez výztuh 1 konkrétně mě to žere 7litrů benzínu na 100km a to mám karbec z 2,5litrovýho motoru 1 jenom mi nedrží volnoběh 8
11:34:42
31.08.2005
Labros
no asi to tu stránku nechce dát bez nějakýho cookie, který vyprší
11:24:52
31.08.2005
Labros
-> Vici: když si to proklikáš od home page tak se dostaneš úplně na stejný URL, pak se na tu stránku dostaneš i přímo přes to URL, ale jen po nějakou dobu
11:22:13
31.08.2005
Labros
-> Vici: čím? to nevim... teď už zase nejde a cache jsem mezi tím nemazal..
Poraď velký odborníku 171
11:14:37
31.08.2005
Vici
presne 1386... cili o 50 kubiku vic
11:14:05
31.08.2005
Vici
mysleli jste predpokladam tohle : www.nissan.cz/web/.../tec h_data
Špičkovým motorem pro Micru je celohliníkový zážehový čtyřválec objemu 1386 cm3. Jeho nejvyšší výkon se při 5200 ot./ min. vyšplhá až na 88 koní (65 kW) a maximální točivý moment dosahuje 128 Nm při 3200 ot/min. Motor s průměrnou spotřebou paliva 6,3 l/ 100 km vyvine nejvyšší rychlost 172 km/h (158 km/h s automatickou převodovkou) a z 0 na 100 km/h zrychlí za 11,9 resp. 15,0 sekundy.


coz je plna 1400 a ne 1340, krom toho je to spockovy moderni 16v motor........ cili vase srovnani je ponekud nesmyslne 5
11:12:35
31.08.2005
Vici
labros : a cim to asi bude 3
10:23:41
31.08.2005
Labros
ten můj odkaz je úplně stejnej a teď mi fungujou oba (Duriho i můj) a předtím než jsem si to tam našel mi ten první nešel
10:22:38
31.08.2005
Labros
09:50:02
31.08.2005
Vici
-> DuriQ: s tim odkazem jsi to cosi nezvladl
09:24:38
31.08.2005
DuriQ
jb: to je problem dostat 1340 66kW www.nissan.de/home/.../en gines.html ako neviem co maju dohanat 1
09:04:21
31.08.2005
Vici
-> lubor: jo a pokud ti to frci ok, a jsi spokojeny, tak je to dobre :o) tak nejak by to melo byt....... at uz to ma nebo nema 66kw...
08:59:17
31.08.2005
Vici
-> jb: 55kw mas protoze ta felcka ma ten vykon stahly dolu vackou. ale kroutak mas 135... staci sport vacka a mas tam 74kw ani nevis
08:58:11
31.08.2005
Vici
-> lubor: no sakyho nazor na chovance atd bych jako bernou minci zrovna nebral. byla to pro nej konkurecne. a taky saky prvni nakoupil veci (treba upr. hlavu) od chovance a pak cepka, podle nich se naucil (okopiroval, mozna o neco vylepsil postup) a pak byl "king"......... ..
08:11:26
31.08.2005
jb
66kw z 1340 cm3 japonci maji co dohanet :)
ja mam jenom 55kw a tim padem muzu akorat topit drevem na chalupe 2
07:38:16
31.08.2005
lubor
-->Vici:já dobře vím,že ty jsi na Mucka nasraný,a taky netvrdím,že k tomu nemáš třeba pádný důvod.S motorářema je to jako přes kopírák(snad až na Čepka-na toho jsem zatím neslyšel nadávat skoro nikoho).Saky,když tu ještě byl zase nějak nemohl přijít na jméno Chovancovi.Prostě někdo je spokojený,a někdo není.Já netvrdím,že Muckovy vačky jsou zázrak,a nic lepšího není,-to určtě ne.Tu upravu jsem nechával dělat nějaký ten rok zpět,a dnes už bych třeba taky postupoval uplně jinak-ale na tom přeci nesejde.Motor na brzdě samozřejmě nebyl,ale podle toho jak jede(a já jsem s tím fakt spokojený-nekecám),tak si myslím,že to ty hodnoty které jsem tady napsal,a které mi taky tehdy Muck rekl,že to bude mít,-prostě cca má.Je to samozřejmě jen suběktivní,ale já nemám v povaze pořád někoho podezírat,že mě okradl a obral.Ve Studénce je celkem u něho pořád"nával",a tak jsem i já tak nějak získal v něho důvěru-proto jsem si ten motor nechal stavět u něj(na ten objem-i když moc nechtěl,a neutil mi samozřejmě 1450 na kterou už jsem nějak neměl ale peníze).
-->Honzam:auto tu nemám,a ani ho tady nebo jinde mít vystavené určitě nebudu.Je na něm poměrně dost uprav,mám i polorám od ZAPY s Tišnova a i dalši zajímavé věci-prostě mě to baví,a jezdím s tím vozem moc rád.Důvod,proč ho nechci nikde vystavovat je ten,že jsem měl problémy s určitými lidmi,a ti mají své"zvědy";o)i na tomhle webu.A protože bych nerad,aby mi to třeba v budoucnu někdo někde za mými zády poškodil-raději si to všechno nechám pro sebe.Možná je to trochu"paranoidní&qu ot;;o)přístup,-ale mě to za to opravdu nestojí.
20:52:16
30.08.2005
Vici
mel jsem od nej i cely vyfuk ma favo - shit. a taky sem videl jeho kvalitni praskajici pisty delane nekde v polsku...
20:51:31
30.08.2005
Vici
jenom vacku na prd a upravu ridici jednotky ma mpicko uplne naprd (byl do toho namyrany soft z pctavky 1,6 74kw, nefungovala lambdaregulace, jelo to jen do 3000 ot - maximalni prasarna). vyhodil sem to. koupil vacku a rj od motor excelu a auto jede jak pila
20:45:44
30.08.2005
Honza M
-> Vici: Máš nějakou špatnou zkušenost? Snad ti neprodal za 6tis sériovou vačku?? 9
20:40:31
30.08.2005
Vici
1340, vacka muck a 66kw = bohuzel nesmysl
20:39:32
30.08.2005
Vici
hlavnio problem Tommu je ze ma na hovno vacky a ze je to kokot (timto Ing. Mucka zdravim a dekuji za to ze sem mu dal 6000 z a nic)
20:31:05
30.08.2005
Honza M
-> lubor: A máš někde fotky tvého auta? Rád bych se podíval. Já myslím že 66kw je slušný a musí to zatápět hezky. Třeba sériovej Ford Escort 1.6 16V má taky 66kw. Ale tam zas bude trošku jinej krouťák...
19:50:06
30.08.2005
Tomáš SK
-> Petr F.: Absolutne suhlasim.
18:57:33
30.08.2005
Petr F.
-> lubor: Pěkný příspěvek.
23:18:12
29.08.2005
lubor
já jezdím upravený motor od fy.Tommu motor tuning(1340 ccm-a skutečný výkon okolo 66Kw i když samozřejmě plus,mínus).Záleží co od toho očekáváš,a jaký máš k vozům téhle značky vztah.S "novými auty"se ani po takovéto upravě nemůžeš moc měřit(a to říkám zcela objektivně)."sociali stická"škodovka je prostě o celé generace zpět,jak motoricky tak podvozkově(na tom nemění ani zcela repasovaný podvozek s tlumiči od HP,a kratšími pužinami s Pérovny Invel-do kterého jsem rovněž dosti svého času zainvestoval.Motor mi točí do 6500 což je na sériové ojnice s felicie tak akorát dost(vačka 286/274-označení dle Tommu TOP EX),a spodek je tak cca 3800-4000.Z počátku jsem tím nárustem výkonu,a"potenciálu "auta byl překvapen,a hlavně v kopcích jsem některým vozům i o 20 let mladším pěkně zatápěl(a to nemluvím ani o akceleraci;o),-časem se i toto stalo však beznadějně málo-a prostě jsem si"zvykl".Řešen ím je třeba další zvětšení objemu-ale já už do tohohle auta nechci investovat,a prostě ho nechám v takové upravě,jaké je stávající.Zázraky tedy nečekej,pokud ale máš škodovku jako srdeční záležitost,a nemůžeš bez ní žít,-pak alepon mírná uprava motoru je podle mě věc více méně nezbytná.
21:42:06
29.08.2005
Gryzly
-> Pater: A co to teda bylo? ojnice?
21:35:50
29.08.2005
Pater
takle zkoncil muj motorek po 9500km a moc jsem ho zrovna nesetril...
Upravy: setrvacnik skoro zadny(cca4kg) karbec T613, svody 3 do 1
jo a kdyz jste se bavili o ty spotrebe, tak na tu se nada moc hledet kdyz chces upravovat motor... vykon z neceho musis dostat
zvětšit Upravený motor -  zkušenosti... - obrázek od Pater vložen 29.08.2005 21:35:50
12:29:32
29.08.2005
T
tak jestli jsem to vsechno pochopil tak si radsi ho uprav sam ten motor a budes vedet jak je na tom 4 a ja ti muzu pomoct ze mam seriovou 135 favo prichystanou do 120(ma jen odlehcenou remenici) jezis ja bych prodal i vlastni mamu jak koukam 3 ne vazne mam 135 favo na prodej4
23:17:47
28.08.2005
Bagrr
-> M.a.R.i: spotřeba se většinou v takovýhle případech neřeší:o) Točky le ostrosti vačky... Životnost dle způsobu provozu, sériovej taky nebusí vydržet, když ho budeš honit do nej otáček:o) Rizika: možná ti kecá, musí být na tom motoru vidět, že byl dělanej:o) Když vlečka udrží 1,820V T, proč by neudržela fá s úpravama, pokud teda neplánuješ s tim prasit:o) Cena záleží na prodejci a stupni úprav, když ti něko řekne, že ti prodá FA motor s 300/300 vačkou, hlavou sníženou z fe, převrtanej na fabiovou kliku, apod za 5000 tak je to sériovej fá s minimem úprav a majitel věší bulíky na nos:o)
14:27:47
28.08.2005
Gryzly
-> M.a.R.i: Hlavně by ti ten člověk měl sám říct při jakých otáčkách máš jezdit a tak.
pokud nebudeš mět potřeju s tím hrabat tak mužeš mít klidně i kyvadlovou nápravu a nemělo by se jí nic stát. Ale si vem že jen cena pořádné vačky začíná na 2500,- upravený spalováky, snížení hlavy a podobně je dalších 2000,- nějakej karbec, možná zvíšení obsahu a jsi klidně na 15 - 25 000,- ale daj se nechat sehnat i závodní motory za 50 a víc. Ono taky pokud někdo prodává ze svího auta upravenej motor tak připadaj asi tři možnosti, bud to auto zrušil na kašu a končí se škodovkou, nebo bude dávat nějakej extremní motor jako 1,8, T613 nebo tak a nebo je ten motor na pokraji smrti což bude ten nejčastěší duvod asi.
23:54:20
27.08.2005
Labros
Když teda zatím nikdo nic nepíše.
Nemůžu říct, že bych měl extra ostrej motor, ale můžu napsat aspoň zkušenosti, který tady lidi píšou.
- levnější upravený fáčka se prodávají asi od 4000Kč, většinou jsou ale spíš za 6-7 nebo víc
- spotřebou se lidi moc nechlubí 3 většinou jde o temperamentnější řidiče, takže spotřebu tipuju tak na 10 4
- životnost se nesníží o tolik, abys ty ten motor dojezdil, ale pokud se úpravy přeženou a hlavně není motor dobře nastavenej, může konec nastat poměrně rychle (propálený nebo prasklý písty, to už jsme tu taky měli)
- při použití vačky kolem 250st. se špička krouťáku posouvá k 3600-3700 otáčkám, při ostřejších vačkách ještě výš
- stačí i převodovka ze 120, i když vlečková (z rapida) je dělaná na větší krouťák.
Tyhle moje postřehy jsou bez záruky...
22:05:09
27.08.2005
M.a.R.i
Nikdo nic?
22:02:49
26.08.2005
M.a.R.i
Tak přemýšlim, že bych si koupil nějakej upravenej motor /ostrá vačka, sníž.hlava, odlechčenej setrvák/. Potřeboval bych od vás pár informací:

-kolik by se pohybovala cena fáčka s těmahle úpravama
-jaká by byla spotřeba
-o kolik se sníží životnost motoru
-případná rizika
-v jakých otáčkách by měl motor zátah, do kolika se může točit
-jestli by stačila na takový motor vlečka bez úprav, převodovka z rapida, případně ze 125

Určitě je tady na webu spousta lidí s těmahle úpravama, tak prosím ať se podělíte o vaše zkušenosti.
Extreme Tyres