-->Vici:máš pravdu,- je asi fakt,že brát SAKYho tehdejší názor na Chovance je trochu zavádějící,bavil jsem se třeba s tím pánem z Tišnova,a ten říkal že od Chovance to jelo:"jako kameň";o),když tam měli auto s motorem od něj.A to bylo více než pochvalné-jak jsem v řeči dále pochytil.Takže šikovný motorář to určitě bude.
A taky si myslím,že co se týče motorů,tady máš určitě nejvíc zkušeností ty-hodně jsi už vyzkoušel,párkrát třeba naletěl,-víš ale co se osvědčilo a co ne-to je jen o prubování,o ničem jiném-takže tvoje názory určitě beru!
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Upravený motor - zkušenosti...
20:31:51
31.08.2005
31.08.2005

lubor
19:49:21
31.08.2005
31.08.2005

hany
-> M.a.R.i: cena se pohybuje (tady u nás) kolem 6000kč. spotřeba je do těch 12 litrů při záhulu. životnost motoru klesá minimálně. riziko je že když tě stpopnou benga ... já mám vačku 280/280 a tahá od 2000 do 6000 otáček od 3000 je to nejcitelnější. mám obyčejnou kyvnou nápravu bez výztuh
konkrétně mě to žere 7litrů benzínu na 100km a to mám karbec z 2,5litrovýho motoru
jenom mi nedrží volnoběh 



11:34:42
31.08.2005
31.08.2005

Labros
no asi to tu stránku nechce dát bez nějakýho cookie, který vyprší
11:24:52
31.08.2005
31.08.2005

Labros
-> Vici: když si to proklikáš od home page tak se dostaneš úplně na stejný URL, pak se na tu stránku dostaneš i přímo přes to URL, ale jen po nějakou dobu
11:22:13
31.08.2005
31.08.2005

Labros
-> Vici: čím? to nevim... teď už zase nejde a cache jsem mezi tím nemazal..
Poraď velký odborníku
Poraď velký odborníku

11:14:37
31.08.2005
31.08.2005

Vici
presne 1386... cili o 50 kubiku vic
11:14:05
31.08.2005
31.08.2005

Vici
mysleli jste predpokladam tohle : www.nissan.cz/web/.../tec
h_data
Špičkovým motorem pro Micru je celohliníkový zážehový čtyřválec objemu 1386 cm3. Jeho nejvyšší výkon se při 5200 ot./ min. vyšplhá až na 88 koní (65 kW) a maximální točivý moment dosahuje 128 Nm při 3200 ot/min. Motor s průměrnou spotřebou paliva 6,3 l/ 100 km vyvine nejvyšší rychlost 172 km/h (158 km/h s automatickou převodovkou) a z 0 na 100 km/h zrychlí za 11,9 resp. 15,0 sekundy.
coz je plna 1400 a ne 1340, krom toho je to spockovy moderni 16v motor........ cili vase srovnani je ponekud nesmyslne
Špičkovým motorem pro Micru je celohliníkový zážehový čtyřválec objemu 1386 cm3. Jeho nejvyšší výkon se při 5200 ot./ min. vyšplhá až na 88 koní (65 kW) a maximální točivý moment dosahuje 128 Nm při 3200 ot/min. Motor s průměrnou spotřebou paliva 6,3 l/ 100 km vyvine nejvyšší rychlost 172 km/h (158 km/h s automatickou převodovkou) a z 0 na 100 km/h zrychlí za 11,9 resp. 15,0 sekundy.
coz je plna 1400 a ne 1340, krom toho je to spockovy moderni 16v motor........ cili vase srovnani je ponekud nesmyslne

11:12:35
31.08.2005
31.08.2005

Vici
labros : a cim to asi bude 

10:23:41
31.08.2005
31.08.2005

Labros
ten můj odkaz je úplně stejnej a teď mi fungujou oba (Duriho i můj) a předtím než jsem si to tam našel mi ten první nešel
10:22:38
31.08.2005
31.08.2005

Labros
09:50:02
31.08.2005
31.08.2005

Vici
-> DuriQ: s tim odkazem jsi to cosi nezvladl
09:24:38
31.08.2005
31.08.2005

DuriQ
jb: to je problem dostat 1340 66kW www.nissan.de/home/.../en
gines.html ako neviem co maju dohanat 

09:04:21
31.08.2005
31.08.2005

Vici
-> lubor: jo a pokud ti to frci ok, a jsi spokojeny, tak je to dobre :o) tak nejak by to melo byt....... at uz to ma nebo nema 66kw...
08:59:17
31.08.2005
31.08.2005

Vici
-> jb: 55kw mas protoze ta felcka ma ten vykon stahly dolu vackou. ale kroutak mas 135... staci sport vacka a mas tam 74kw ani nevis
08:58:11
31.08.2005
31.08.2005

Vici
-> lubor: no sakyho nazor na chovance atd bych jako bernou minci zrovna nebral. byla to pro nej konkurecne. a taky saky prvni nakoupil veci (treba upr. hlavu) od chovance a pak cepka, podle nich se naucil (okopiroval, mozna o neco vylepsil postup) a pak byl "king".........
..
08:11:26
31.08.2005
31.08.2005

jb
66kw z 1340 cm3 japonci maji co dohanet :)
ja mam jenom 55kw a tim padem muzu akorat topit drevem na chalupe
ja mam jenom 55kw a tim padem muzu akorat topit drevem na chalupe

07:38:16
31.08.2005
31.08.2005

lubor
-->Vici:já dobře vím,že ty jsi na Mucka nasraný,a taky netvrdím,že k tomu nemáš třeba pádný důvod.S motorářema je to jako přes kopírák(snad až na Čepka-na toho jsem zatím neslyšel nadávat skoro nikoho).Saky,když tu ještě byl zase nějak nemohl přijít na jméno Chovancovi.Prostě někdo je spokojený,a někdo není.Já netvrdím,že Muckovy vačky jsou zázrak,a nic lepšího není,-to určtě ne.Tu upravu jsem nechával dělat nějaký ten rok zpět,a dnes už bych třeba taky postupoval uplně jinak-ale na tom přeci nesejde.Motor na brzdě samozřejmě nebyl,ale podle toho jak jede(a já jsem s tím fakt spokojený-nekecám),tak si myslím,že to ty hodnoty které jsem tady napsal,a které mi taky tehdy Muck rekl,že to bude mít,-prostě cca má.Je to samozřejmě jen suběktivní,ale já nemám v povaze pořád někoho podezírat,že mě okradl a obral.Ve Studénce je celkem u něho pořád"nával",a tak jsem i já tak nějak získal v něho důvěru-proto jsem si ten motor nechal stavět u něj(na ten objem-i když moc nechtěl,a neutil mi samozřejmě 1450 na kterou už jsem nějak neměl ale peníze).
-->Honzam:auto tu nemám,a ani ho tady nebo jinde mít vystavené určitě nebudu.Je na něm poměrně dost uprav,mám i polorám od ZAPY s Tišnova a i dalši zajímavé věci-prostě mě to baví,a jezdím s tím vozem moc rád.Důvod,proč ho nechci nikde vystavovat je ten,že jsem měl problémy s určitými lidmi,a ti mají své"zvědy";o)i na tomhle webu.A protože bych nerad,aby mi to třeba v budoucnu někdo někde za mými zády poškodil-raději si to všechno nechám pro sebe.Možná je to trochu"paranoidní&qu ot;;o)přístup,-ale mě to za to opravdu nestojí.
-->Honzam:auto tu nemám,a ani ho tady nebo jinde mít vystavené určitě nebudu.Je na něm poměrně dost uprav,mám i polorám od ZAPY s Tišnova a i dalši zajímavé věci-prostě mě to baví,a jezdím s tím vozem moc rád.Důvod,proč ho nechci nikde vystavovat je ten,že jsem měl problémy s určitými lidmi,a ti mají své"zvědy";o)i na tomhle webu.A protože bych nerad,aby mi to třeba v budoucnu někdo někde za mými zády poškodil-raději si to všechno nechám pro sebe.Možná je to trochu"paranoidní&qu ot;;o)přístup,-ale mě to za to opravdu nestojí.
20:52:16
30.08.2005
30.08.2005

Vici
mel jsem od nej i cely vyfuk ma favo - shit. a taky sem videl jeho kvalitni praskajici pisty delane nekde v polsku...
20:51:31
30.08.2005
30.08.2005

Vici
jenom vacku na prd a upravu ridici jednotky ma mpicko uplne naprd (byl do toho namyrany soft z pctavky 1,6 74kw, nefungovala lambdaregulace, jelo to jen do 3000 ot - maximalni prasarna). vyhodil sem to. koupil vacku a rj od motor excelu a auto jede jak pila
20:45:44
30.08.2005
30.08.2005

Honza M
-> Vici: Máš nějakou špatnou zkušenost? Snad ti neprodal za 6tis sériovou vačku?? 

20:40:31
30.08.2005
30.08.2005

Vici
1340, vacka muck a 66kw = bohuzel nesmysl
20:39:32
30.08.2005
30.08.2005

Vici
hlavnio problem Tommu je ze ma na hovno vacky a ze je to kokot (timto Ing. Mucka zdravim a dekuji za to ze sem mu dal 6000 z a nic)
20:31:05
30.08.2005
30.08.2005

Honza M
-> lubor: A máš někde fotky tvého auta? Rád bych se podíval. Já myslím že 66kw je slušný a musí to zatápět hezky. Třeba sériovej Ford Escort 1.6 16V má taky 66kw. Ale tam zas bude trošku jinej krouťák...
19:50:06
30.08.2005
30.08.2005

Tomáš SK
-> Petr F.: Absolutne suhlasim.
18:57:33
30.08.2005
30.08.2005

Petr F.
-> lubor: Pěkný příspěvek.
23:18:12
29.08.2005
29.08.2005

lubor
já jezdím upravený motor od fy.Tommu motor tuning(1340 ccm-a skutečný výkon okolo 66Kw i když samozřejmě plus,mínus).Záleží co od toho očekáváš,a jaký máš k vozům téhle značky vztah.S "novými auty"se ani po takovéto upravě nemůžeš moc měřit(a to říkám zcela objektivně)."sociali
stická"škodovka je prostě o celé generace zpět,jak motoricky tak podvozkově(na tom nemění ani zcela repasovaný podvozek s tlumiči od HP,a kratšími pužinami s Pérovny Invel-do kterého jsem rovněž dosti svého času zainvestoval.Motor mi točí do 6500 což je na sériové ojnice s felicie tak akorát dost(vačka 286/274-označení dle Tommu TOP EX),a spodek je tak cca 3800-4000.Z počátku jsem tím nárustem výkonu,a"potenciálu "auta byl překvapen,a hlavně v kopcích jsem některým vozům i o 20 let mladším pěkně zatápěl(a to nemluvím ani o akceleraci;o),-časem se i toto stalo však beznadějně málo-a prostě jsem si"zvykl".Řešen
ím je třeba další zvětšení objemu-ale já už do tohohle auta nechci investovat,a prostě ho nechám v takové upravě,jaké je stávající.Zázraky tedy nečekej,pokud ale máš škodovku jako srdeční záležitost,a nemůžeš bez ní žít,-pak alepon mírná uprava motoru je podle mě věc více méně nezbytná.
21:42:06
29.08.2005
29.08.2005

Gryzly
-> Pater: A co to teda bylo? ojnice?
21:35:50
29.08.2005
29.08.2005

Pater
takle zkoncil muj motorek po 9500km a moc jsem ho zrovna nesetril...
Upravy: setrvacnik skoro zadny(cca4kg) karbec T613, svody 3 do 1
jo a kdyz jste se bavili o ty spotrebe, tak na tu se nada moc hledet kdyz chces upravovat motor... vykon z neceho musis dostat
Upravy: setrvacnik skoro zadny(cca4kg) karbec T613, svody 3 do 1
jo a kdyz jste se bavili o ty spotrebe, tak na tu se nada moc hledet kdyz chces upravovat motor... vykon z neceho musis dostat
12:29:32
29.08.2005
29.08.2005

T
tak jestli jsem to vsechno pochopil tak si radsi ho uprav sam ten motor a budes vedet jak je na tom
a ja ti muzu pomoct ze mam seriovou 135 favo prichystanou do 120(ma jen odlehcenou remenici) jezis ja bych prodal i vlastni mamu jak koukam
ne vazne mam 135 favo na prodej



23:17:47
28.08.2005
28.08.2005

Bagrr
-> M.a.R.i: spotřeba se většinou v takovýhle případech neřeší:o) Točky le ostrosti vačky... Životnost dle způsobu provozu, sériovej taky nebusí vydržet, když ho budeš honit do nej otáček:o) Rizika: možná ti kecá, musí být na tom motoru vidět, že byl dělanej:o) Když vlečka udrží 1,820V T, proč by neudržela fá s úpravama, pokud teda neplánuješ s tim prasit:o) Cena záleží na prodejci a stupni úprav, když ti něko řekne, že ti prodá FA motor s 300/300 vačkou, hlavou sníženou z fe, převrtanej na fabiovou kliku, apod za 5000 tak je to sériovej fá s minimem úprav a majitel věší bulíky na nos:o)
14:27:47
28.08.2005
28.08.2005

Gryzly
-> M.a.R.i: Hlavně by ti ten člověk měl sám říct při jakých otáčkách máš jezdit a tak.
pokud nebudeš mět potřeju s tím hrabat tak mužeš mít klidně i kyvadlovou nápravu a nemělo by se jí nic stát. Ale si vem že jen cena pořádné vačky začíná na 2500,- upravený spalováky, snížení hlavy a podobně je dalších 2000,- nějakej karbec, možná zvíšení obsahu a jsi klidně na 15 - 25 000,- ale daj se nechat sehnat i závodní motory za 50 a víc. Ono taky pokud někdo prodává ze svího auta upravenej motor tak připadaj asi tři možnosti, bud to auto zrušil na kašu a končí se škodovkou, nebo bude dávat nějakej extremní motor jako 1,8, T613 nebo tak a nebo je ten motor na pokraji smrti což bude ten nejčastěší duvod asi.
pokud nebudeš mět potřeju s tím hrabat tak mužeš mít klidně i kyvadlovou nápravu a nemělo by se jí nic stát. Ale si vem že jen cena pořádné vačky začíná na 2500,- upravený spalováky, snížení hlavy a podobně je dalších 2000,- nějakej karbec, možná zvíšení obsahu a jsi klidně na 15 - 25 000,- ale daj se nechat sehnat i závodní motory za 50 a víc. Ono taky pokud někdo prodává ze svího auta upravenej motor tak připadaj asi tři možnosti, bud to auto zrušil na kašu a končí se škodovkou, nebo bude dávat nějakej extremní motor jako 1,8, T613 nebo tak a nebo je ten motor na pokraji smrti což bude ten nejčastěší duvod asi.
23:54:20
27.08.2005
27.08.2005

Labros
Když teda zatím nikdo nic nepíše.
Nemůžu říct, že bych měl extra ostrej motor, ale můžu napsat aspoň zkušenosti, který tady lidi píšou.
- levnější upravený fáčka se prodávají asi od 4000Kč, většinou jsou ale spíš za 6-7 nebo víc
- spotřebou se lidi moc nechlubí
většinou jde o temperamentnější řidiče, takže spotřebu tipuju tak na 10 
- životnost se nesníží o tolik, abys ty ten motor dojezdil, ale pokud se úpravy přeženou a hlavně není motor dobře nastavenej, může konec nastat poměrně rychle (propálený nebo prasklý písty, to už jsme tu taky měli)
- při použití vačky kolem 250st. se špička krouťáku posouvá k 3600-3700 otáčkám, při ostřejších vačkách ještě výš
- stačí i převodovka ze 120, i když vlečková (z rapida) je dělaná na větší krouťák.
Tyhle moje postřehy jsou bez záruky...
Nemůžu říct, že bych měl extra ostrej motor, ale můžu napsat aspoň zkušenosti, který tady lidi píšou.
- levnější upravený fáčka se prodávají asi od 4000Kč, většinou jsou ale spíš za 6-7 nebo víc
- spotřebou se lidi moc nechlubí


- životnost se nesníží o tolik, abys ty ten motor dojezdil, ale pokud se úpravy přeženou a hlavně není motor dobře nastavenej, může konec nastat poměrně rychle (propálený nebo prasklý písty, to už jsme tu taky měli)
- při použití vačky kolem 250st. se špička krouťáku posouvá k 3600-3700 otáčkám, při ostřejších vačkách ještě výš
- stačí i převodovka ze 120, i když vlečková (z rapida) je dělaná na větší krouťák.
Tyhle moje postřehy jsou bez záruky...
22:05:09
27.08.2005
27.08.2005

M.a.R.i
Nikdo nic?
22:02:49
26.08.2005
26.08.2005

M.a.R.i
Tak přemýšlim, že bych si koupil nějakej upravenej motor /ostrá vačka, sníž.hlava, odlechčenej setrvák/. Potřeboval bych od vás pár informací:
-kolik by se pohybovala cena fáčka s těmahle úpravama
-jaká by byla spotřeba
-o kolik se sníží životnost motoru
-případná rizika
-v jakých otáčkách by měl motor zátah, do kolika se může točit
-jestli by stačila na takový motor vlečka bez úprav, převodovka z rapida, případně ze 125
Určitě je tady na webu spousta lidí s těmahle úpravama, tak prosím ať se podělíte o vaše zkušenosti.
-kolik by se pohybovala cena fáčka s těmahle úpravama
-jaká by byla spotřeba
-o kolik se sníží životnost motoru
-případná rizika
-v jakých otáčkách by měl motor zátah, do kolika se může točit
-jestli by stačila na takový motor vlečka bez úprav, převodovka z rapida, případně ze 125
Určitě je tady na webu spousta lidí s těmahle úpravama, tak prosím ať se podělíte o vaše zkušenosti.