skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Na sytici pri zabrzdeni zhasina.....
08:15:43
02.09.2005
02.09.2005

sep
-> REMIX: :jestli to není tím že klapka na prvním stupni má tři díry......
03:12:04
02.09.2005
02.09.2005

Bagrr
-> REMIX: a ten karbec z 613 máš natryskovanej jak??
10:20:32
29.08.2005
29.08.2005

Labros
Já už jsem taky myslel že to chcípání na sytič je feature - navíc mi to chcípalo jen když byl sytič tak na 1/3 a míň - když byl aspoň na polovinu, tak ani v náznaku - ale nakonec to byl povolenej šroub na karbeci co drží nátrubek na hadičku do rozdělovače 

07:46:09
29.08.2005
29.08.2005

REMIX
Taky mi to dělalo...každopádně mi vůbec nedržel volnoběh!! Tak mi tam kámoš hodil karbec z 613ky a motor je o hodně lepšíí!! Volnoběh sem takový snad nikdy neměl, si vždycky myslím, že mi to chcíplo a motor přitom krásně tiše brumlá

07:23:49
29.08.2005
29.08.2005

King
2 xtuner: Soudruzite v tomto pripade chybu neudelali - to neni bug, le feature
:) Karburator SEDR je skutecne orientovanej a konstruovanej tak, ze pri jizde do kopce se zvysuje hladina nad hl. tryskama a smes se obohacuje (a naopak). Ale - to ochuzeni na spravne sestelovanym karbu nikdy nezpusobi chcipnuti motoru pri brzdeni (pokles otacek jo). Na autech, kde jsem tohle resil slo o: netesnosti nekde v sani, celkove mizernej stav karbu, spatne nastavenej volnobeh, sptne nastavena hladina v plovakovce, zpuchrela hadice posilovace, netesnici pripojeni hadice posilovace jak do sani, tak do posilovace (zvlast problem tesniciho o-krouzku naustku posilovace), a zminovana membrana v posilovaci. Obecne kazdy karburotorovy auto je nachylnejsi ke chcipani volnobehu, kdyz nekde ztraci podtlak pri volnobehu. Na sytic (v pripade S1xx) je to jeste markantnejsi, protoze nas sytic tvori obtok skrticich klapek a to zas o neco zmensuje podtlak v sani.

20:29:03
27.08.2005
27.08.2005

Stepix
-> Billislav: Tak presne tohle mi delala praskla blana v posilovaci brzd!!! Nebo nevim jak to vysvetlit, proste uchazel podtlak a musel jsem to resit vymenou celyho posilovace
. Je to presne ten samej problem!

18:29:24
27.08.2005
27.08.2005

xtuner
me to taky dela asi udelali soudruzi nekde chybu

01:39:02
27.08.2005
27.08.2005

Majkl
me to delalo dokudesm jeste jezil :

21:41:25
26.08.2005
26.08.2005

Knoxville
mne taky todle dělá
20:16:27
26.08.2005
26.08.2005

Samantus
prelejva se benzin v plovakovce, me to taky dela a je to normalni jev
18:11:26
26.08.2005
26.08.2005

minno
mne to robi tiez, ale len ked prudko zabrzdim dolu kopcom, nepovazujem to za zavadu, pretoze dolu kopcom je zmes dost ochudobnena, kedze benzin v plavakovke je na zlej strane :-)
16:41:53
26.08.2005
26.08.2005

Rooney - zrušená registrace
Ale už na to s.ru! protože se mi v tom nechce hrabat každý den. Hlavní je že to nedělá bez sytiče!

16:39:44
26.08.2005
26.08.2005

Rooney - zrušená registrace
jojo mi to taky dělá!

16:10:47
26.08.2005
26.08.2005

manijak
mám takový dojem že to dělá každému ale :))
16:08:20
26.08.2005
26.08.2005

manijak
mám taky ten "problém" ale nikdy jsem to jako závadu nepovažoval...
15:33:59
26.08.2005
26.08.2005

Labros
Je to určitě netěsnost kdekoliv v sacím traktu od hlavy až po víko karburátoru...
Takže zkontroluj těsnost karburátoru a příruby na sacím potrubí, těsnost hadice k posilovači brzd (jestli ho máš), těsnost sacího potrubí k hlavě válců, těsnost nátrubku na hadičku podtlakové regulace...
Pro začátek aspoň zkontroluj, jestli není hadička podtlakové regulace úplně vypadnutá.
Takže zkontroluj těsnost karburátoru a příruby na sacím potrubí, těsnost hadice k posilovači brzd (jestli ho máš), těsnost sacího potrubí k hlavě válců, těsnost nátrubku na hadičku podtlakové regulace...
Pro začátek aspoň zkontroluj, jestli není hadička podtlakové regulace úplně vypadnutá.
15:21:14
26.08.2005
26.08.2005

Billislav
Zdravim,taka jedna otazka,moja SRapid na sytici ked prudko zabrzdim ide dolu s otackami a je schopny az zhasnut.Bez sytica vsetko Ok.Je to len nejaka chyba v mojom stroji,alebo vlastnost tohoto typu.Co to sposobuje,berte ma ako laika...