skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Cukatůra v motoru
prohledat
11 příspěvků (zobrazeno 1 až 11) od 03.05.2003 do 16.05.2003, založil/a
20:09:11
16.05.2003
16.05.2003
Koči
Anejsou to rozvody?
14:02:57
16.05.2003
16.05.2003

Luděk
no můj motor teď začal okolo 2 tis. otáček dělat hroznej kravál,při zrychlování i při ubírání,tak čekám,jak to dopadne,nebo,kdy to klekne úplně

09:57:52
07.05.2003
07.05.2003

Max
většina motorů možná funí....ale ten muj to nedělal...až do nedávna...kdy jsem při nastartovanym motoru otevřel víčko na víku ventulů a koukám...že mám najednou 2 vejfucky
pak jsem uvažoval a po několika debatách musim vyměnit stíráky. není to tak hrozný,ale když vemu že nemám čas a auto bych potřeboval prodat nejlíp včera,tak sem celkem nasranej 


11:23:26
05.05.2003
05.05.2003
King
No neni potřeb hned myslet na nejhorsi. Vetsina motorů z odvětravací hadice funí. Co popisujes vypada jako cukatůra pri chudé směsi. Vyloučíme-li spatně seštelovanej karbec, může jít o slabší jiskru, slabsi/nevhodnou svíčku, velkej predstih....
08:53:30
05.05.2003
05.05.2003

CHIP
2wekky: JA bych si nejdriv nechal zmerit ty tlaky ve valcich, to ti rekne hodne...
07:06:54
05.05.2003
05.05.2003

wekky
Možná to bude způsobeno typem provozu. Většinou jezdí max. 3-5 km, takže téměř celou zimu zastudena. Teplota vody dosáhla tak k 60°C.
06:42:14
05.05.2003
05.05.2003

wekky
To, že něco prasklo je více než jasné. Začínám si myslet, že je nejspíš některý válec přidřený, to by pak vysvětlovalo i to cukání. Když je motor studený, dělá to méně a ppo zahřátí více, nad 20 km a tudíš celkovém prohřátí začíná místy ztrácet výkon.
Rozborka mne nemine.
Teď jde o to, jestli má cenu to spravovat nebo koupit rovnou jiný
Rozborka mne nemine.
Teď jde o to, jestli má cenu to spravovat nebo koupit rovnou jiný

18:41:07
04.05.2003
04.05.2003

Žaky
Me cudilo z hadice kdyz mi uhorel kus horni casti pistu na 3 valci,a vylezly kousky kruhu do kebule,nasledne sem zmeril kompres a bylo jasno.Ato jeste mel tlak ze palil.Postupne vytahuj kabely od svicek a u ktereho se moc nezmeni chod motoru bude v riti.Samo ti preju aby to bylo OK.Cukani mozna chudsi volnobeh,to jeste trochu bere pres v.okruh,mozna porovita hadice k posilovacu.......je toho vic
13:35:26
04.05.2003
04.05.2003

Vici
kour z odvzdusneni - tohle delalo pri zadreni 4. valce.. resp. kdyz se na nej chystalo.... bylo to kvuli spatnemu chlazeni - nezapojeny obtok pres vyhrivane sani...
00:15:49
04.05.2003
04.05.2003

U-Geen
Tipuju kroužky, tohle mi dělalo když mi rupnul píst
22:46:28
03.05.2003
03.05.2003

wekky
Tak mi nějak příšerně cuká při jízdě okolo 2000 na malý plyn, při plném je vše v pořádku. Karburátor jsem vyčistil a nic se nezměnilo. Možná to souvisí s tím, že mám nejspíš zapečený některý kroužek nebo ještě něco horšího. Když sundám hadici odvzdušnění, tak se z ní kouří
. Pravděpodobně někudy pronikají spaliny dovnútra. Ale kudy? Známky vody v oleji to nevykazuje a ani olej nemizí.
Kde mám hledat závadu? Rozmontovat celý motor se mi nechce, raději bych šel přímo na nejpravděpodobnější místo, ale které to je.
Někdy mám vyloženě chuť to hodit z mostu nebo ze skály.

Kde mám hledat závadu? Rozmontovat celý motor se mi nechce, raději bych šel přímo na nejpravděpodobnější místo, ale které to je.
Někdy mám vyloženě chuť to hodit z mostu nebo ze skály.
