
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
EZK
prohledat
13 příspěvků (zobrazeno 1 až 13) od 18.04.2003 do 30.04.2003, založil/a
18:14:42
30.04.2003
30.04.2003

Filip Ráž

11:17:33
30.04.2003
30.04.2003

Bob
2Filip Ráž: Na takovýdle zařízení se z vysoka vyser
vem měřák a pokuď nemáš napětí na baterce při jakejkoliv votáčkách větší než 14.2 V tak to nech bejt
a kdyby sis místo toho bazmeku koupil na vrakáči polovodičovej regulátor udělal bys líp
vem měřák a pokuď nemáš napětí na baterce při jakejkoliv votáčkách větší než 14.2 V tak to nech bejt
a kdyby sis místo toho bazmeku koupil na vrakáči polovodičovej regulátor udělal bys líp

08:26:57
30.04.2003
30.04.2003

Luděk
2Filip Ráž: tak ho trochu odehni,tzn. sundej víčko a ten kontakt,který se přitahuje trochu odehni tak,aby se přitahoval míň a uvidíš.
18:35:50
29.04.2003
29.04.2003

Filip Ráž
Jak sem zjistil mam pri zapnutém motoru přepětí (takovymi temi třemi diodami) tak i na volnobeh sviti zelená -> tj. dle prilozanyhc papíru přepětí... Mam mechanické rele...
17:20:42
29.04.2003
29.04.2003

Samantus
2Martin120: plne s tebou souhlasim je to polskej kentus, uplne k hovnu
21:50:27
27.04.2003
27.04.2003

Bob
Jasně když máš tranzistorovej tak tam můžeš dát cokoliv za altík
ale když směl 55altík tak nedoporučovali dávat mechanickej regulátor jelikož dost vodchází
ale když směl 55altík tak nedoporučovali dávat mechanickej regulátor jelikož dost vodchází
21:45:32
27.04.2003
27.04.2003
King
2 Koči: Tomu nějak nerozumím. Na škochtle 100-136 se montovalo několik typů altíků - 35A,42A,55A.... Ale zapojení vývodů (budící vinutí ukostřenoa), jmenovité napětí je pořát stejné řekněme cca 13,8V. Takže koupím-li v krámě nebo na vrakáči tranzistorový reulátor pro škodifku můžu s ním regulovat jakýkoliv z výše uvedených typů nebo snad ne??????
11:55:26
27.04.2003
27.04.2003
Koči
Hlavně dávat pozor na to, aby nepřišlo regulační relé k alternátoru, ke kterému nepatří.
23:02:36
26.04.2003
26.04.2003

SOMALECEK (martin120)
ty plastový nejsou nikoliv novější, ale polský shity a hovno vydrží
09:14:55
25.04.2003
25.04.2003
nigga
ty nejnovejsi regulatory jsou cerny plastovy, nikoli hlinikovy. To jen pro doplneni informaci.
23:10:43
24.04.2003
24.04.2003

Dan
V motorovým prostoru je max. relé k vyhřívání zadního wokna (črný krabitška) a reguklátor dobíjení (hlíková skříňka). Ten byl buď mechanickej neb polovodičovej.
Polovodičovej jest pochopitelně lepčí a jen se přepojí místo mechanitskýho, neni tam žádnej problém. Jen se přidá jedna kostra.
Polovodičovej jest pochopitelně lepčí a jen se přepojí místo mechanitskýho, neni tam žádnej problém. Jen se přidá jedna kostra.
08:36:53
19.04.2003
19.04.2003
Jirka
To je nejake divne. V gardovce mohl byt tak akorat regulator napeti alternatoru. Jedine ze by tam nekdo dal zapalovani s fava ale pak bys mel vzit i inducku. Ahoj.
21:07:53
18.04.2003
18.04.2003

Filip Ráž
Zdar, mam 120L typ M a chtel bych se zeptat jestli by bylo lespi k motoru z Gardovky vzít i tu elektroniku (takovou al skřínku a jeste jednu dalsi) a nemate nekdo schematicky zapojení pri prepojovaní z garde do 120???
diky...
diky...