EZK

prohledat
13 příspěvků (zobrazeno 1 až 13) od 18.04.2003 do 30.04.2003, založil/a
řadit dle data
18:14:42
30.04.2003
Filip Ráž
8
11:17:33
30.04.2003
Bob
2Filip Ráž: Na takovýdle zařízení se z vysoka vyser
vem měřák a pokuď nemáš napětí na baterce při jakejkoliv votáčkách větší než 14.2 V tak to nech bejt
a kdyby sis místo toho bazmeku koupil na vrakáči polovodičovej regulátor udělal bys líp4
08:26:57
30.04.2003
Luděk
2Filip Ráž: tak ho trochu odehni,tzn. sundej víčko a ten kontakt,který se přitahuje trochu odehni tak,aby se přitahoval míň a uvidíš.
18:35:50
29.04.2003
Filip Ráž
Jak sem zjistil mam pri zapnutém motoru přepětí (takovymi temi třemi diodami) tak i na volnobeh sviti zelená -> tj. dle prilozanyhc papíru přepětí... Mam mechanické rele...
17:20:42
29.04.2003
Samantus
2Martin120: plne s tebou souhlasim je to polskej kentus, uplne k hovnu
21:50:27
27.04.2003
Bob
Jasně když máš tranzistorovej tak tam můžeš dát cokoliv za altík
ale když směl 55altík tak nedoporučovali dávat mechanickej regulátor jelikož dost vodchází
21:45:32
27.04.2003
King
2 Koči: Tomu nějak nerozumím. Na škochtle 100-136 se montovalo několik typů altíků - 35A,42A,55A.... Ale zapojení vývodů (budící vinutí ukostřenoa), jmenovité napětí je pořát stejné řekněme cca 13,8V. Takže koupím-li v krámě nebo na vrakáči tranzistorový reulátor pro škodifku můžu s ním regulovat jakýkoliv z výše uvedených typů nebo snad ne??????
11:55:26
27.04.2003
Koči
Hlavně dávat pozor na to, aby nepřišlo regulační relé k alternátoru, ke kterému nepatří.
23:02:36
26.04.2003
SOMALECEK (martin120)
ty plastový nejsou nikoliv novější, ale polský shity a hovno vydrží
09:14:55
25.04.2003
nigga
ty nejnovejsi regulatory jsou cerny plastovy, nikoli hlinikovy. To jen pro doplneni informaci.
23:10:43
24.04.2003
Dan
V motorovým prostoru je max. relé k vyhřívání zadního wokna (črný krabitška) a reguklátor dobíjení (hlíková skříňka). Ten byl buď mechanickej neb polovodičovej.
Polovodičovej jest pochopitelně lepčí a jen se přepojí místo mechanitskýho, neni tam žádnej problém. Jen se přidá jedna kostra.
08:36:53
19.04.2003
Jirka
To je nejake divne. V gardovce mohl byt tak akorat regulator napeti alternatoru. Jedine ze by tam nekdo dal zapalovani s fava ale pak bys mel vzit i inducku. Ahoj.
21:07:53
18.04.2003
Filip Ráž
Zdar, mam 120L typ M a chtel bych se zeptat jestli by bylo lespi k motoru z Gardovky vzít i tu elektroniku (takovou al skřínku a jeste jednu dalsi) a nemate nekdo schematicky zapojení pri prepojovaní z garde do 120???
diky...
Extreme Tyres