
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Kam tocite ?
11:15:53
19.07.2005
19.07.2005

VeTeV
-> Labros: mas to jasny - hadrakem na tebe 

11:13:40
19.07.2005
19.07.2005

Labros
no eště že sem se nepřeklep a nenapsal vylízanci 

11:12:29
19.07.2005
19.07.2005

VeTeV
-> Majkl: sak pockej ja se tesim az se slozi novej motor a zacne to bublat - ty vole to bude krasa - jen se bojim tech dilu co se dneska prodavaj 

11:12:24
19.07.2005
19.07.2005

Majkl
-> Labros: hele nechsi toho jo 

11:10:54
19.07.2005
19.07.2005

Labros
vy ste dva vylítanci
11:09:53
19.07.2005
19.07.2005

Majkl
-> VeTëV: tak to mame stejny
11:08:13
19.07.2005
19.07.2005

VeTeV
-> Majkl: ale az bude novej motor - tendle vylitanec je na dojezdeni 

11:04:25
19.07.2005
19.07.2005

Majkl
-> VeTëV: uz se tesim az me svezes...
11:01:59
19.07.2005
19.07.2005

VeTeV
-> Majkl: ona ma i jinej zvuk a treba na krizovatce to je odpich 

10:58:47
19.07.2005
19.07.2005

Majkl
-> Labros: to ja ale nevim pac nejsem motorar 

10:53:11
19.07.2005
19.07.2005

VeTeV
-> Labros: jasne ze kecam - do kopce nahazuju lano a necham se vezt nejakou 105kou :_))
ne vazne jsem to taky parkrat nahnal nad 5000 - posledne kdyz sem jel na dalnici Praha-Brno
a predtim kdyz jsem daval zavod s Rapidem - mno vyhral svine nebot pri 140 tachometrovejch sem toho nechal a malem sem si ukaknul - takova rychlost a na 4 nebyla to prave orechove - taky jsem to nikdy nezopakoval...
ne vazne jsem to taky parkrat nahnal nad 5000 - posledne kdyz sem jel na dalnici Praha-Brno

10:49:24
19.07.2005
19.07.2005

Labros
-> VeTëV: kecáš, do kopce na 2000 otáček nejedeš 
-> Majkl: ale tak motor s vyšší kompresí má i lepší krouťák při nižších otáčkách..

-> Majkl: ale tak motor s vyšší kompresí má i lepší krouťák při nižších otáčkách..
10:46:29
19.07.2005
19.07.2005

VeTeV
-> Majkl: jasne - ja to nemam na zavody, ale na ten pocit ze ridim 120GLS a s motorem 120LS 

10:44:57
19.07.2005
19.07.2005

Fén
Já jedine do půlitru. :o)
10:43:47
19.07.2005
19.07.2005

Majkl
-> VeTëV: chudak motor :-) delas LSko abys tocil 1500?



10:32:05
19.07.2005
19.07.2005

VeTeV
haha ja malinko idelan klem 1500-2000 - na pohodu 

09:11:44
19.07.2005
19.07.2005

Aladin
při závodění tak do 7000. Motor felicia ve sportovní úpravě
08:47:10
19.07.2005
19.07.2005

Labros
já normálně 2-3tisíce pač hluk a spotřeba jsou nejmenší. a když se potřebuju rychleji rozjet tak do 4000. Víc jsem zatim potřeboval jenom v takovým srandazávodě do vrchu 

08:45:24
19.07.2005
19.07.2005

Majkl
ja hooodne klidne do 3800 a kdyz zavodim tak max 6000 seriova 120ka
08:12:54
19.07.2005
19.07.2005

Nojmis
-> minno: hm... tempomat
07:14:25
19.07.2005
19.07.2005

CHIP
2 - 3.5 pri normalnim jezdeni ... pokud si chci pohrat, tak tocim do 5500 ... krasne to jede ...
. Neupravena seriova 130-tka

00:02:08
19.07.2005
19.07.2005

HeReK
-> COL: Ne nevi. Tvrdili ze to bylo jenom strasne zasrany a kdyz to vycistili a smontovali tak to porad nejelo.Prej musej vymenit vlozky,pisty a krouzky. Kdyz max vykon je psanej pri 5000 a ja si daval bacha abych to nevytocil pres 4500 tak sem to tim nemoch znicit, ze jo???
00:01:40
19.07.2005
19.07.2005

minno
700-5000 :-) ako kedy a ako kde.
minule som si to tak vytočil na 4500 do kopca, potom že idem do garáže, zastavím a voľnobeh tak 2000 otáčok :-) zasekla sa druhá klapka :-) tak som to znova trochu potúroval nad 5000 a voľnobeh bol zas OK :-)
minule som si to tak vytočil na 4500 do kopca, potom že idem do garáže, zastavím a voľnobeh tak 2000 otáčok :-) zasekla sa druhá klapka :-) tak som to znova trochu potúroval nad 5000 a voľnobeh bol zas OK :-)
23:32:00
18.07.2005
18.07.2005

dostybiker
zapomel sem dodat motor favo 135 bez uprav ve favu

23:31:14
18.07.2005
18.07.2005

dostybiker
2-3,5 normalne, kdyz pospícham tak 3-4,5, a kdyz spím a jedu po rovince nikam nepospicham tak na 5ku 1,5tisice
23:23:59
18.07.2005
18.07.2005

fine_ray
sem chtěl odpovědět...týjo, já přece nemam točkoměr
a ještě že tak..


23:11:59
18.07.2005
18.07.2005

COL
-> HeRek: Zajimava terminologie, uz se vi, cim to je?
22:12:35
18.07.2005
18.07.2005

Borin - Král tuzerů
Já točím na 4-4300 otáček...ale občas jezdím i normlně na 3000




21:41:19
18.07.2005
18.07.2005

pyroman
I když si občas i zazávodím a těch 5000 tam je jako nic, ale nejprve musím dát do kupy čepy aby mi to nikde neulítlo
21:37:04
18.07.2005
18.07.2005

HeReK
Tomu ze mi de kour z vika ventilu.
21:26:30
18.07.2005
18.07.2005

COL
-> HeRek: a cemu rikaj upecenej motor??
21:25:44
18.07.2005
18.07.2005

Tomasson
Normalne 3000rpm, pri svizne jizde 4000-4500.. motor: 120, najeto 19000km
20:15:37
18.07.2005
18.07.2005

RadstaR
normalne kolem 3000 .. kdyz tomu nalozim, tak do 5500 .. vyjimecne az 6000. Motor je lehce upravena 120 a zatim v pohode ... akorat teda zacali klepat ventily :)
20:13:10
18.07.2005
18.07.2005

HeReK
Ja to tocim pri svizny jizde max do 4,5 a v servise mi rekli ze motor je upecenej protoze to pretacim.
20:09:29
18.07.2005
18.07.2005

pyroman
zhruba 3000 ale když tomu naložím tak i v plným počtu 4000....136
19:57:40
18.07.2005
18.07.2005

Sušenka
normalne tak 2-3,5, pri potrebe aspon minimalniho zrychleni az 5,5. Lehce upravena 120tka a favo 135 serie.
19:40:59
18.07.2005
18.07.2005

Vojta - zrušená registrace
Pri normalni jizde coz je vetsina casu meho za volantem tak 3-4 obcas pod 3 ale malo...pri predjizdeni coz neni az tak casto pokud se nevyskytne na komunikacich nejaky trabi nebo nejaka slecna za volantem to tak max 5,5rpm.
19:31:38
18.07.2005
18.07.2005

COL
3-4 tis pri bezny jizde. do 5,5, kdyz to kratkodobe protahnu. upravena s136.
19:05:59
18.07.2005
18.07.2005

Karel.
Když jezdím normálně, žadný závodění, poklidná jízda tak řadím v zeeleným - 3000otáček, a když to honím tak něco málo přes 5000:o)a mám motor fávo 136,taky by mě zajímalo jaký otáčky jsou nebezpečný

18:58:26
18.07.2005
18.07.2005

HeReK
Do jakejch otacek vytacite svy mazliky a s jakym motorem? Jaky otacky sou uz nebezpecny?