Výfuk

prohledat
28 příspěvků (zobrazeno 1 až 28) od 14.04.2003 do 16.04.2003, založil/a
řadit dle data
08:18:08
16.04.2003
Luděk
2Sita:Coronu měl u nás taky jeden chlápek (časově opravdu odpovídá),je to taky krásný autíčko,vono vůbec každý autíčko je krásný,když je v cajku.Jemu ta Corona shnila na bago,mám ji dodneška před očima.
2Zaky:tak to jedině tak,jak to píšeš,mě se ten r.v. zdál na 1301 už moc mladej52
06:57:52
16.04.2003
wekky
Sita: Olé Toyóta!
19:00:15
15.04.2003
Žaky
2LUDĚK,jaky 1307?Ty sli hned po nich,a taky ser mi libili, ja mel posledni rocnik 1301 special s ostrejsi vackou a vetsi kompres!Razeni na podlaze,deleny sedacky,4 svetla a v zadu ve sdruzenejch svetlech bily couvacky,v TP 55 kw.
15:07:14
15.04.2003
Sita
No ja si nemyslim, ze byla o moc vetsi. Ve vesnici mel soused Forda Cortinu a muj deda tuhle Toyotu. A kdyz to stalo vedle sebe vypadalo to rozmerove temer stejne. Ale je fakt, ze jsem presny rozmery nikdy nezjistoval...
15:00:59
15.04.2003
CHIP
2Sita: Nevypada to zle, je to moc pekny auticko, ale Cortina byla oproti tomuhle nepomerne vetsi..... Takovej male korab silnic...
14:56:06
15.04.2003
Sita
2Ugeen: Libi se ti Simcy a Cortiny? A co rikas tomuhle: herakles.zcu.cz/~rsvitak/ page.php?others . Jde o moji Toyotu Coronu, ktera je prave z doby tech Cortin a Simec... Ty fotky nejsou nic moc, ale daji trochu pocit o co jde.
14:24:49
15.04.2003
CHIP
Ja si nemohl vzpomenout, ta barva se jmenovala slonova kost.... presne tak to bylo....... Diky Ludku...1
14:23:10
15.04.2003
Luděk
No naši měli spíš něco jako slonovou kost,čistě bílý to teda nebylo.
13:52:48
15.04.2003
CHIP
Muj tata mel Ford Cortina 4D, presne jak popisuje Ludek, v bile barve... Moooc zachovalej... Ale jednoho dne to napalil do betonovyho mustku.... Auticko bylo nadranc, ale zachranilo tatovi zivot.... Kdybyste to videli, tak byste neverili vlastnim ocim... KArdan na zadni napravu byl prohnutej jak luk....
12:46:57
15.04.2003
Luděk
Víš jak lituju,že si jí naši nenechali12Měli jí novou a s dnešníma možnostma (chromy byly 100%) a plechy nejsou problém. Navíc tahle byla 4D s tím lepším motorem,otevírání přední kapoty ještě z venku a opravdu obrovská chromovaná maska vepředu.Jenomže co můžeš chtít po učiteli,začalo to reznout,taxi koupil novou 120tku.
12:39:07
15.04.2003
U-Geen
Jo Simcy a Cortiny, to je moje krevni skupina
11:37:37
15.04.2003
Luděk
Tata měl Cortinu 1200 r.v.63,vzádu kulatý světla rozdělený na trojúhelníky,vepředu obrovská chromovaná maska,řazení pod volantem a lavicová sedačka,to bylo žrádlo.Prodal jí v r.80 páč mu rezly rohy dveří a on si s tím nevěděl rady.Pak už byla v rodině pouze samá Škodovka7
11:13:04
15.04.2003
wekky
Tohle byl 68 ročník. Nejlepší bylo řazení pod volantem a vepředu jedna lavice vcelku. A na svou dobu to bylo hodně placatý, takovej zmenšenej jaguár 5
10:42:29
15.04.2003
Luděk
2Zaky:tos ale měl 1307mičku,to je trochu něco jinýho6
10:34:31
15.04.2003
Žaky
Jee,ja mel po vojne taky 2 roky simcu 1301 S,r.v 75,kdyz sem ji vyvaril byl sem v ty dobe za bolsounů borec,chytala se auta od zigů 1600 vejš,a ten zvuk vykuchanyho zad.tlumice.Ach joooo
10:26:35
15.04.2003
Luděk
Simca 1301 s kulatejma lampama by byl taky slušnej veterán a hlavně pěknej.A zvuk Boeing 747 jumbo jet nemá chybu.
10:18:37
15.04.2003
wekky
Nejlepší zvuk jsem měl na Simce 1301 s upadlým tlumičem. Když jsem to nastartoval lidi se běželi schovat protože mysleli, že tu přistává Boeing.
10:12:04
15.04.2003
Luděk
Protože tornádo lúúúú,zvuk arizonské pěnice,bych také chtěl na svojí škodovce mít47
10:11:05
15.04.2003
Luděk
2x tlumič z FIATu 126p to jistí a roura za tlumičem,resp. její délka už nehraje.Burgess je fakt dobrej,kdybych měl jen o trochu víc peněz,tak ...52
09:44:18
15.04.2003
martin
no vést z litinového svodu 2 trubky-aniž by se spojily(a ještě každou na jinou stranu karoserie)-to mi příjde docela jako blbost.Vždyt zasada číslo 1:větve musí být stejně dlouhé,nesmí měnit náhle průřez,-no a to v tomto případě s tou délkou moc nejde(na jedné straně by to muselo být dokroucené jak svině)....být tebou,-nic bych sám nebastlil(ono to fakt není ono)-a radči něco koupil(ta ZAPA není z nejhorších)...já mám burgesse od jednoho pána z BOleslavi..stál teda hodně..ale stojí sakra za to!..spolu s upraveným motorem náš Rapid pří prujezdu městem,-zvlaště kolem zastávek MHD;o)-zvukově připomíná tornádo;o))..ale to už je opravdu moc hezká práce z nerezu..a to bohužel něco stojí.
09:16:05
15.04.2003
wekky
Já myslím, že to udělají všude, kde výfuky vyrábí. Klidně bych zkusil i Zapu, když jsem s nimi mluvil, říkali, že udělají cokoli, jen když chceš něco nestandardního, musíš jim to tam nechat s autem, aby to spasovali. Samozřejmě nestandardní je pak i cena.
09:11:21
15.04.2003
CHIP
To bych presne chtel, ale sezen nekho kdo to takhle udela ....10
09:08:18
15.04.2003
Luděk
A co to prostě do sebe vůbec nespojovat a vyvést každou trubku sólo (byly by dva vejfucky na každý straně)4
06:49:13
15.04.2003
wekky
Musíš hledat, já už přesně nevím, kde to bylo. Tuším, že na unicosu je plánek na L/A příčňák, z toho se to dá také vyčíst.
A ve Světě motorů ročník 67 nebo 68 byl výfuk na 1000MB do standardního místa bez tlumiče, jen tvarované trubky. U plánku psali, že ho nedoporučují pro běžné ježdění kvůli hluku 6
17:33:49
14.04.2003
Sita
Taky resim ten samy problem. Kdeze najdu ty navody na stavbu potrubi, ktere obsahuji i delky tech dvou trubek?
14:29:31
14.04.2003
wekky
Ono totiž jde o to, že je potřeba to světvit tak aby se tlakové vlny ovlivňovali směrem k lepšímu vyprazdňování, když jen vyndal katalizátor, mohlo zlepšení být jen minimální, protože se změnily tlakové poměry v trubkách.
V návodech na stavby výfuků vzdálenosti od hlavy najdeš. Chtělo by to vybrat takovou, která je co nejvíce podobná tomu, jaký je odlitek svodů nebo udělat přímo celé. Když to jen tak spojíš, tak to samozřejmě pojede, ale nebude to ideální.
Potrubí se složitě ladí na brzdě. Využil bych poznatků, které udělali ladiči před námi, co se zabývali motorsportem.
14:19:54
14.04.2003
Vici
cim pozdeji se ty dve trubky spoji v jednu tim lip. treba a fava a feldy se vstrikovanim se ty dve vetve spojuji driv nez u karbecoveho fava. kamos ma mpicku vyhodil kat a nic moc, pak tam dal prvni dil vyfuku z karbecoveho fava a maximalka se zvedla ze 170 na 180 :o))
13:50:55
14.04.2003
Jarda
Potřebuju nějak udělat výfuk na favo svody a napadlo mě, že bych použil koncový tlumič z favorita a nějak to nakroutil a svařil. Jak to ale udělat nejlíp, moc se mi nelíbí vést ty dvě slabší trubky od příruby a teprve pak to nějak látat dohromady. Šlo by to udělat z jedný trubky?
Co vy na to, jak jste to řešili?
Extreme Tyres