skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
prace o vikendu
prohledat
12 příspěvků (zobrazeno 1 až 12) od 07.04.2003 do 08.04.2003, založil/a
21:40:59
08.04.2003
08.04.2003
Koči
Když už se tak lehce nakousla i problematika mazání vodní pumpy, je možné mazat ji Molykou G?
21:21:32
08.04.2003
08.04.2003

Samantus
ona je fakt hlinikova, ja si to splet
16:31:22
08.04.2003
08.04.2003
nigga
ja totaky slysim poprve o litinovy vane, donedavna jse mmel za to ze osu plechovy a hlinikovy
16:27:33
08.04.2003
08.04.2003
King
Ja bych jenom nesmele znova upozornil, ze ta vana fakt neni litinova, ale hlinikova lita. Casto se v tom chybuje :o). Taky jsem ji pouzil ze stejnych duvodu na favomotor.
16:00:30
08.04.2003
08.04.2003

Samantus
ja bych rek ze tentokrat ma pravdu wekky, pac sem to asi blbe pridelal, vse ostatni mi pred pretesnenim nechcalo, na litinovou vanu sem presel, kvuli tesnosti (myslim si ze se tak neohejba - ciste muj subjektivni nazor) a kvuli lepsimu chlazeni a navic byla zadarmo, tak proc ne
11:30:31
08.04.2003
08.04.2003

Luděk
Jedině simering (gufero) za řemenicí na klice,nic jinýho by to být nemělo.
08:57:48
08.04.2003
08.04.2003

Martin
U mě to dělal vytahanej simering na víku rozvodovejch kol. Olej pak tekl po řemenici a nádherně nahodil souvislým pruhem celej motorovej prostor.
08:48:23
08.04.2003
08.04.2003

wekky
Jestli ti kape na alternátor, tak to bude nejspíš špatně usazené těsnění na víku zdvihátek nebo ventilů (už se mi stalo a pěkně to teklo). Někdy netěsní úplně i nalévací víčko oleje.
08:25:23
08.04.2003
08.04.2003

sep
Vodní pumpa,pokud jsou dobrý ložiska a těsnění,tak je to vazelínou,není nejlepší tam cpát cokoliv se válí na ponku.Dobrá vazelína a ani kapka.V mototechně Ti řeknou,já osobně mám dobrou zkušenost s Castrol LMX,zelená,je skvělá jak na ložiska kol,tak díky vlastnostem do vodní pumpy..........
08:18:55
08.04.2003
08.04.2003

Max
já nevim jak vy, ale já mám hlinikovou vanu :o)
07:07:24
08.04.2003
08.04.2003

Sita
Premyslim o tom, ze necham na motoru plechovou vanu. Kvuli cemu jsi presel k litinove? Kvuli lepsimu odvodu tepla?
23:24:07
07.04.2003
07.04.2003

Samantus
taxem o vikendu vyndaval motor za ucelem opravy spojky a co me tam cekalo byl humuzzz, (cekal sem to ale tohle?????) totalne zadreny spojkovy lozisko, ubrouseny packy na pritlacaku, lamela sjeta az na nejty, kupa humusu z toho vypadala. daval sem tam fungl novou lamelu, ale nesla tam, taxem dal jetou ale hodne dobrou, byl dokonce o pul milimetru tlustsi nez funglac, proc nesla nasadit na mrkev, sem zkusil potom na stredicim trnu, no ona by tam sla ale kurevsky ztuha a ve dvou lidech sme to tam proste nenacpali, no nic mam ji schovanou. Dal sem provedl pretesneni motoru, vymenu plechovy vany za hlinikovou (litinovou?) dal sem novy tesneni na vanu, ventilovy viko a kryt zdvihatek, doplnil chybejici srouby na ruznejch drzakach:-) a vymenil olej + filtr(15W-40 OMV) chtel sem i prevodovej, ale ten stavajici je ok.... taxem ho taky schoval. Az bude vata, tak prijdou na radu svicky. A mam malej problem volej uz s toho vubec nekape, ale trochu me strika na altik, nevite odkud? z vodni pumpy? jak to mam odstranit?