skoda 130 vs zigo 1500

prohledat
34 příspěvků (zobrazeno 1 až 34) od 05.01.2013 do 11.01.2013, založil/a lopezGPX
řadit dle data
14:48:03
11.01.2013
Jozka
Mě dodneška vrtá hlavou jeden "závod" z 80. tých, kterého jsem se nechtěně zúčastnil jako co-pilot - cestou na chalupu dvěma auty po trati klikaté (kokořínsko, "start" byl u Mšena kdesi) vjela do kamarádů nezdravá soutěživost a začali si to se 110R a Ladou 1500 nandávat.. Erkař sice znal líp trať a v žigulíkovi byl jeden hoch celkem hmotnej, ale že jsme byli s eRkem v díli o startku dřív, tomu se divím dodneška..5
14:20:08
11.01.2013
Bukaj
-> Hydron:

Netvrdím, že by škodovka měla motoricky navrch na žigula, ale o jakém pásmu otáček cca mluvíš?

Sériovou 120/130 v rozumném stavu není problém vytočit nad 6000 (tedy ne, že by to moc k něčemu bylo, v těchto točkách to už víc řve, než akceleruje), kolik tak dle tebe točí Lada?

A předpokládám, že ani při případném závodu majitelé aut nebudou riskovat infarkt motoru, takže budou raději řadit 3
13:16:19
11.01.2013
Hydron
Nedá mi to abych se do této debaty nepřipojil, 5 let jsem jezdil Ladou 21043 (kombík s 1500 ccm motorem) a více naž 9 let Rapidem 130. Musím souhlasit, že v ovladatelnosti jednoznačně vedla škodovka, žigul je prostě tank, který vyžaduje silného chlapa. Ale co se týká dotazu zda by 130 dala bez potíží žigula, tvrdím, že pokud by za volanty obou seděli šoféři co tahle auta mají v ruce a nebojí se jím něco naložit, tak těžko. Žigulík má totiž díky motoru OHC jednu geniální vlastnost, dá se bez potíží a následku nejen řádně vytočit, ale i přetočit:-). V pásmu otáček, kde by už ze škodováckého motůrku lítaly tyčky vahadel, tam bude žigulácký motor jen řvát bez následků.
00:05:40
11.01.2013
Bobesh
-> minno: Čo sa vyškieraš?1
13:19:17
10.01.2013
minno
-> Bobesh 07.01.13 01:37:42: 3 3 3 3 3 3
12:48:01
10.01.2013
lopezGPX
diky za reakce,

nektere zavery jsou z toho patrne. Jak se vbrzku potkame zase na pivu, budeme majitele ziga stengrovat, treba se schopnosti obou vozu na jare prokazi. V bezpecne danych mantinelech samozrejme (nejlepe uzaverný pas dalnice :)
18:20:18
07.01.2013
mb136gl
Nemal som síce 130tku, ale keď som ešte chodil na strednú mal som Š136GL a spolužiak mal Ladu 2103 1500 bol to 4q, on ju mal úplne sériovú krásnu zachovalú ja som mal vtedy len zníženú hlavu o 1mm. S ladou ma nestíhal nikde dal som ho dole kdekoľvek, šprint na 400m som vyhral jednoznačne s náskokom niekoľko dĺžok auta...

-> lopezGPX: na pôvodnú otázku 130 vs. 1500 sa nedá odpovedať, po toľkých rokoch sa každý kus chová inak. Musel by si to prakticky vyskúšať..
upraveno 1x, naposled 07.01.2013 18:25:26
17:49:09
07.01.2013
Maťulo
Ked beriem do uvahy uplne seriove auta bez upravy, tak pevne verim, ze 130ka musi zigulacovi ukazat odrazky! Hoci je silnejsi, vacsia kubatura atd. ale zigul vyzaduje urcite skusenosti! Ja som to mal pozicane na jeden den a v zivote nikdy viac to nechcem! Staci mi kultovka CSSR v policke! 4 Clovek z toho vylezie narobeny jak keby cely den jazdil na 111ke Tatre! Nema to servo, hnusny tenky veniec volantu, kvalty som na tom musel doslova hladat... Takze ked sa chcu ponahanat dvaja mladi ficuri na takychto autach, vo vyhode je skodovkar! 4
17:07:25
07.01.2013
Kaprof-Pisařík
-> palinator: Nejde jen o rozteč se šáde se mi jezdi skvěle a najezdil jsem se s ni už solidni tkm ale to auto mě prostě už nudí ..4 Tím to nikomu neberu jen mi žigo přijde že neni oproti tehdejši produkci AZNP z pralesa..minimálně 70s...
upraveno 1x, naposled 07.01.2013 17:08:42
15:16:11
07.01.2013
Jozka
Chyběj mi tu přesnějí okrajový podmínky "závodu".. zejména charakter a povrch trati. 4
14:20:57
07.01.2013
palinator
-> Kaprof-Pisařík:

Jo, to je rozumný, vybírat auto podle rozteče kol.3 81
12:35:31
07.01.2013
john simple
srandokan 07.01.13 06:39:08 napsal: Bobesh 06.01.13 21:50:57 napsal:
Ruskej Fiat,jak se VAZu kdysi přezdívalo na západě,byl (díky tomu,že
Italové u F 124ky odvedli dobrou práci a rusové toho už moc nepokazili) na
tom s pověstí líp,než škodovka. Motor OHC 1500cm,posilovač
brzd,prostor,po­hodlí ,velký zavazadelník. A jak to v zimě krásně
topilo…1
To museli Taliani čumieť, keď sa im ich ten zázrak v rukách Rusov doslova rozpadol. youtube.com/v/TjQGl­w 59TcI zhruba od 22 minuty.1





lépe je to vidět zde :
The Living Daylights - Car chase
1
12:33:53
07.01.2013
Kaprof-Pisařík
-> palinator: S tou korozí vuči šáde bych to neviděl až tak dramaticky ale stejně jako u šáde -je to o péči 4





Jinak jsem vlastnil 2101 2x a 2103......Poslední dobou hodně zvažuji návrat jednoho z jmenovaných ..Přecejenom je to hezčí a hlavně to nemá tak pračůráckou rozteč51

Jinak dědouš měl 1600s s upraveným motorem pro potřeby STB (nějak mu to po revoluci splašil strýc když se toho zbavovali) ..Bože to byla pila45
11:29:16
07.01.2013
Bobesh
-> srandokan 07.01.13 06:39:08: Dobrej odkaz,něco jako naše "Retro" ale jen o autech. Jakožto starší člen,co měl ještě na ZŠ povinnou ruštinu se tím jakžtakž prokoušu ale mladší asi nee. Ale většina z toho,co tam ukazujou (minimálně 1.díl) jezdila i u nás. Kéž by se někomu chtělo to někdy otitulkovat do CZ...
10:23:53
07.01.2013
afro100
-> darabos: 3 3 aj originál sa dá
09:31:41
07.01.2013
darabos
06:39:08
07.01.2013
srandokan - zrušená registrace
Bobesh 06.01.13 21:50:57 napsal:

Ruskej Fiat,jak se VAZu kdysi přezdívalo na západě,byl (díky tomu,že

Italové u F 124ky odvedli dobrou práci a rusové toho už moc nepokazili) na

tom s pověstí líp,než škodovka. Motor OHC 1500cm,posilovač

brzd,prostor,po­hodlí,vel ký zavazadelník. A jak to v zimě krásně

topilo…1
To museli Taliani čumieť, keď sa im ich ten zázrak v rukách Rusov doslova rozpadol. http://www.youtube.com/wa tch?v=TjQGlw59TcI zhruba od 22 minuty.1
01:37:42
07.01.2013
Bobesh
-> palinator: Hele,asi takhle:nikdy jsem nevlastnil,pár jsem jich znal,občas jsem si i půjčil. Řízení celkem oser,pokud se nemazalo,navíc tenkej volant. Ale prostornější,než škodovka,v zimě za mrazu jsi mohl jezdit v triku,což v mým erku šlo taky,pokud jsi měl na tom triku ještě mikinu,svetr a bundu a přes kolena kostkovaný pléd1 O kufru se asi nemá cenu šířit,ten rozdíl byl znát. Koně tam byly taky a spotřeba? Strýcův žigul si vzal buď 8l Supru nebo 9l Speciálu,což na peníze vyšlo nastejno a erko žralo stejně. A koroze? Jako každý auto tehdy vyrobený. Čím větší ochrana,mytí,údržba vystříkání spodku a dutin popř. garážový odchov a vyšlo to nastejno.
01:02:21
07.01.2013
Michal N 283 - zrušená registrace
medzi týmito dvoma autami u mňa vyhráva Volga ..tá má z každého niečo1
00:50:25
07.01.2013
palinator
-> Bobesh:

Akorát si to ještě víc tyká s korozí a žere to jak carskej důstojník.3
21:50:57
06.01.2013
Bobesh
Ruskej Fiat,jak se VAZu kdysi přezdívalo na západě,byl (díky tomu,že Italové u F 124ky odvedli dobrou práci a rusové toho už moc nepokazili) na tom s pověstí líp,než škodovka. Motor OHC 1500cm,posilovač brzd,prostor,pohodlí,velk ý zavazadelník. A jak to v zimě krásně topilo...1
upraveno 1x, naposled 06.01.2013 21:51:13
13:17:17
06.01.2013
Skodovkar22
Lada ma vyhodu : vacsi objem ,silnejsi motor ,Skoda ma vyhodu lepsia ovladatelnost mensia hmotnost ...Aj tak si myslim ,ze by bolsevik vyhral...
20:11:04
05.01.2013
peter l
No ja mam taku skusenost:moj byvaly spotrebak-motor upraveny 120 LSupravena hlava-0,8mm+kanaly,odl.zo trvak,vacka 247,a rozumne natryskovany karbec a 5qvalt.Kamarat na lade 1500 dost slusnom stave a tiez mal v nom 5qvalt z 2107.šprint do 140Km/h rovnako a dalej sme neskusali 1
upraveno 1x, naposled 05.01.2013 20:17:23
20:02:31
05.01.2013
Ladasss
Měl jsem žigulíka 1600 a nyní mám Š130 a ve své době to bylo vlastně to nejlepší,co tyto dvě značky mohly nabídnout.Těžko ta auta srovnávat třeba v jízdních vlastnostech,komfortu,pro stornosti...díky odlišné koncepci a objemu motorů.Každé mělo svoje plusy a mínusy,ale budiž.LADA 1600 i 1500 by při rozjezdu na suchu stotřícu i přes vyšší hmotnost dala,ale nad 100kmh už se jí se čtyřkvaltem moc nechtělo a na maximálce by byla škodovka 130 s pětikvaltem asi o něco lepší.Ovšem na závod bych rozhodně volil š130 a to hlavně kvůli lepší ovladatelnosti a to o hodně.Žigulík je takovej neohrabanej pohodlnej kočár a do zatáček se dost nutil,člověk se pral hodně s volantem,tady je lehčí šáde s vlečkou o hodně mrštnějsí.Tož asi tak,ale bacha,porovnávám sériovky.6
16:16:01
05.01.2013
lopezGPX
cekal jsem jestli nekdo nema osobni zkusenost, toto tema je pro me zatim jen teoreticke.



dle prispevku to ma Skoda spocitany, osobne bych byl rad kdyby ta ruska raketa dostala naprdel :)
13:51:45
05.01.2013
palinator
-> Matthes, záškodník z TechWebu:

A zboří se blok...3
13:49:08
05.01.2013
Matthes, záškodník z TechWebu
Asi vyhraje zigul. 130 bych netrapil nebo ji rupne a ohne se hlava a popraskaj pisty 3 3
13:46:43
05.01.2013
vhml
Já hlasuju pro žigula :-)
13:35:39
05.01.2013
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> lopezGPX: No tak no co se vlastně ptáš, když už máte srovnání? Stačí nastartovat a jet, ne?
13:16:55
05.01.2013
Bukaj
-> lopezGPX:

Když bude mít žigul plnej kufr cementu, tak na něj 130 nemá 4
13:11:35
05.01.2013
lopezGPX
jj seriove,



kamosova 130 v celkem dobrem stavu (malo najeto) a s patou rychlosti



druhy kamos ma zigo "dedovo" auto, najeto asi pres 150 tis. ale vizualne moc hezky, mel peci
13:07:25
05.01.2013
Maťulo
obidve maju svoje pre a proti... otazne je ci porovnavas seriove vozy...
13:05:16
05.01.2013
MOLSO
ked som mal este favo motor natrel som kamaratovu 1500vku .... ale on to mal v hnojovom stave 40
13:02:36
05.01.2013
lopezGPX
nazdar,

zkousel nekdo jak moc dostane 130ka na prdel od zigula ?



V pripade zavodu - ne sprint - bych cekal ze 130 s 5q ruskemu stroji ujede

Ve sprintu asi ne :/
Extreme Tyres