skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
výkonejší motory větráků
18:37:20
01.06.2005
01.06.2005

Dušan
a co favo vetrak. je vykonejsi nez 120. ja mam navic z 93 jako novej.
16:33:53
01.06.2005
01.06.2005

Vici
-> saskyn2: ja jsem ale nic o chladici klimy nepsal. nebo jo? ten chladic je stejny, jen ma uchyty na vetrak dal od sebe - presne na vetrak s plechem 1,6 (prave proto ze 1,3 s klimou ma stejny vetrak jako 1,6 bez klimy..)
08:55:44
30.05.2005
30.05.2005

saskyn2
-> Vici: A jakej je u feldy rozdíl v chladiči u klimy a bez klimy? Pokud vim tak chladič je uplně stejnej, klima má svuj vlastní
22:05:28
29.05.2005
29.05.2005

COL
Koukam, ze diskuze se pekne rozjela, nicmene se zda, ze neni nikdo, kdo to delal. Takze to vypada na to, se vezmu ten vetrak a obejdu mototechny. Jinak s varenim problem nemam, ale az stim pojedu nekde v horach, tak bych nechtel nejaky prekvapeni.
21:12:16
29.05.2005
29.05.2005

Baghira
-> Vici: Aha tak to nevim já tam mám díru na odvod vzduchu nad kapotu...
13:13:18
29.05.2005
29.05.2005

Vici
baghira : no on je ten motor mivne vyoseny a celkem dlouhy.. ale pokud je tam misto tak neni problem....
19:01:44
28.05.2005
28.05.2005

KEAN
-> Baghira: Ta samotna vrtule z feliny pasuje do stodvaci,jo?Tak vtom pripade bych nevahal...
10:22:28
28.05.2005
28.05.2005

Baghira
-> Vici: Jestli se vejde na Favo, tak zaručeně i do 120ci.
10:15:47
28.05.2005
28.05.2005

Vici
na Favo je nejlepsi kombinace chladic 1,3 felda s klimou a na to vetrak i s plechem z 1,6 bez klimy. idealni reseni. vetrak ma 180W misto puvodnich 55W. na jednom aute to tak mam, na druhem mam reseni z diesela . jestli se 1,6 vetrak vejde do skodovky ovsem netusim
10:12:53
28.05.2005
28.05.2005

Baghira
-> PeterP136: Tak to už je jednodušší tak kopnout ten z feliny než se srát s nejistou repasí starýho krumplu :-).
07:19:23
28.05.2005
28.05.2005

Milošek
-> PeterP136: no vidis to me nenapadlo:) akorat trnavu mam decentne zruky

00:44:37
28.05.2005
28.05.2005

PeterP136
-> Milošek: Tak tomu sa da odpomoct aj novymi loziskami uhlikmi a rotorom. V jednej nemenovanej obci pri medzi trnavou a nitrou rotory predavaju asi za 40Sk kus.
22:53:08
27.05.2005
27.05.2005

Milošek
-> Rabbit: ja to nedelam kvuly tomu ze by mi to varilo ale kvuly tomu brutal zvuku jak kdyz startuje boeing:))
22:44:51
27.05.2005
27.05.2005

Baghira
-> Gryzly: Já jsem tu vrtuli loni vyměnil za vrtuli z felicie, šla normálně přehodit. Je o dost výkonější, což je na teplotě hned znát.
22:18:58
27.05.2005
27.05.2005

Rabbit
Mno co se mě týče, tak s chlazenim moc problémy nemám. Horší je to s tim motorem ve "vytápění, větrání" vnitřku auta. V létě se tam peču jak kuře v troubě a v zimě jak treska v mrazáku. Jestli někdo víte co s tim, tak buďte tý dobroty a poraďte. Tak do měsíce se to chystám rozebrat.
20:38:23
27.05.2005
27.05.2005

Milošek
implantuju tam v nejblizsi dobe vetrak z alfy 156:)))
19:25:07
27.05.2005
27.05.2005

PeterP136
Bud zrepasovat ten co tam mate, alebo tam pichnite dalsi vetrak :).
19:04:02
27.05.2005
27.05.2005

Gryzly
-> Tom: no já mysklel prostě jen dát větrak na puvodni chladič.
18:40:17
27.05.2005
27.05.2005

Tom
-> Gryzly: Nemá plech kolem, jinak možný je všechno, ta vrtule má dvoustupňový čidlo teploty.
18:31:21
27.05.2005
27.05.2005

Gryzly
-> Tom: A nešla by nasadit jen ta vrtule s tím plechem kolem?
17:05:49
27.05.2005
27.05.2005

Tom
Je o něco větší, a dá se koupit komplet za 3500 - 5000Kč.
16:58:06
27.05.2005
27.05.2005

COL
A jake jsou potreba upravy k zastavbe? A kolik si na vrakosi reknou?
16:53:37
27.05.2005
27.05.2005

Tom
jestli chceš pořádné chlazení, tak vyměň chladič za chl. z 1,9 feldy i s vrtulí. Ten má min 3x větří výkon než ten tvůj.

16:27:42
27.05.2005
27.05.2005

COL
Resil nekdo z vas uspesne montaz nejakeho vykonejsiho motoru dochlazovani?? To samy ne zajima ohledne motorkum vetraku vnitrni ventilace - ten mi vetra dost bidne....