Žere jako p**a... :o(

prohledat
65 příspěvků (zobrazeno 51 až 65) od 27.05.2005 do 31.05.2005, založil/a Jirik [toreádor] - zrušená registrace
řadit dle data
09:17:03
27.05.2005
Baghira
-> Jirik: Počkej až se to zajede, všechno sedne, pak to seřiď a uvidíš. jináč v zimě na LPG po městě 13 litrů, v létě 11, dálky 10, když jedu na spotřebu 8.
09:15:44
27.05.2005
Jirik - zrušená registrace
-> All: Já spíš myslím, že bude chyba v mojí pravé noze. Páč jak to pěkně jezdí, tak nedokážu tu pravou nohu ovládat a jezdit děda štýlem. 3
Ona ta dálnice taky svádí.
Mě to říkal tatík, že jak je ten motor silnější a jede, tak to prostě svádí na něj víc šlapat a to bude určitě ten hlavní problém.
Jak jsme jeli do Běšin, tak se jelo hodně mimo město, tak to bylo celkem OK.
Jinak se 105kou do toho Trutnova a zpět (Plzeň - Trutnov), tak nám stačil na celou cestu benzín za 700,- a ještě jsem na něj jezdil tady. Jelo se s 5ti kvaltem 4.22, dva lidi a motor místo zadních sedaček.
Tak nevím....
09:15:03
27.05.2005
mates
-> Jirik: hlavní dúvod,kvůli ktereho jsem šel do jineho motoru,byl karbec,prostě ty SEDRY a EDSEDRY byly na spolehlivost a i spotřebu nic moc :(
09:12:20
27.05.2005
Jirik - zrušená registrace
-> mates: Jenomže já měl stejnej i na 105ce a tam se zvedla společně s montáží jenom mírně. 10
A bez toho laufu to řádně nepojede a navíc to nebude bručet... 3
09:12:06
27.05.2005
Martin
-> Jirik: Chtělo by to přesněji změřit, jinak přes město mi to také papá kolem 8-9. V zimě jsem se jen s těží dostal pod 10l a to mám motor také celkem po generálce a poměrně novej karbec.
Ještě je jedna možnost, ale poměrně drahá s nejistým koncem.
Zkusit motůrek přeučit, pořádně mu nakládat, aby se zajel a třeba potom přestane tak horentně papat. Kamarádovi se toto povedlo u 105tky, druhýmu kamrádovi se to povedlo u Trabanta, tak proč by to nemělo jít u této mrchy ?
09:07:11
27.05.2005
mates
mě se zdálo při přechodu na pieburg, že to papá něco míň, i ten chod se zlepšil. tu spotřebu bych Ti svalil na vyfuk........
09:06:27
27.05.2005
Jirik - zrušená registrace
-> mates: Ten karbec je novej, není to 130 nebo 136, ale je to poslední model natryskovanej jako 120 LS.
09:05:13
27.05.2005
Jirik - zrušená registrace
-> mates: Já mám filtr KN a výfuk něco ve štylu Burgessu (celonerez) + lízlou hlavu a karburátor je SEDR.
Jede to velmi pěkně, ale ...
09:04:20
27.05.2005
kirri
-> Jirik: no vem si plna nadrž mě vydrží 350km, víc ani ho*no:(
09:04:01
27.05.2005
mates
-> Jirik: co tam máš za karburátor?
09:02:46
27.05.2005
mates
mě to taky bere dost (136-ka),na seriovem vyfuku se to dalo(kolem 7l).....ale td s vyfukem z toleda,jak na to šlápnu,tak mam snad v nádrži vír :) ale zase to jede ....
08:57:14
27.05.2005
Jirik - zrušená registrace
-> K!RR!: V prdelce 3.
No dovedeš si to představit ?
Jedu jak píča do Trutnova pro motor, dám za něj 5000,- (+benzin). V autě vydrží měsíc, a dělá se generálka, no a takhle se mi ta čuba odvděčí ? Spotřebou jako Ruská T34ka ? 2
08:54:06
27.05.2005
kirri
mě žere fáčko 12,5, někde bude dírka1
08:22:08
27.05.2005
Jirik - zrušená registrace
On si to člověk nechce připouštět a tak jezdí do kedy to jen jde. 1
08:20:17
27.05.2005
Jirik - zrušená registrace
Já nevím, ale teď jezdím třetí týden v podstatě každý den autem. Je to relativně nemálo Km a hodně z toho po městě.
Se 105kovým motorem jsem vzal třeba 15 - 20 litrů a jezdil na to tak dlouho, že jsem zapomněl, kdy jsem naposledy bral.
Teď se 136 (necelý 2000 km po GO) to nehrozí, vezmu 16 - 20, jezdím a za chvíli mi zase svítí hladový voko.
Jezdím celkem normálně, zase hodně po městě a kus po dálnici. Poslední tři tejdny jsem míval z práce hodně na spěch, takže jsem na to vždycky troche dupnul, ale žádnej extrém. Mám 5q 4.22 a s tím se těžko udržují otáčky v ekonomickém pásmu.
Někdy mám pocit, že je díra v nádrži nebo já nevím co.
---
PERLIČKA :
Během posledních čtyř týdnů jsem zůstal 3x viset kvůli benzínu.
Vždycky jsem si říkal, seru na to, vezmu až pak a to už ručička skoro ležela za rohem budíku. A pak když jsem se dokopal k pumpě, tak mi to chcíplo 1x kus od pumpy, podruhé přímo vedle stojanu na pumpě a teď naposledy ve městě.
Vykvaltoval jsem před křižovatkou, chcípla a už jsem jí nenatočil. Nádrž byla dutá jak jeskyně skalní pueblo.
Vyrazil jsem pěšourem k pumpě, tam koupil už preventivně kanystr, vzal 5 litrů a pak je navštívil ještě jednou už s autem.
Chtěl bych opravit denní a celkové počitadlo, abych věděl aspoň na čem zhruba jsem.
Dost mě ale šokuje, že ta 1.3 v městském a příměstském provozu tak papá, když na ní šlapu skoro stejně jako na 105ku.
Třeba Felina 50Kw MPi má v papírech pro město 9,5 litru a podle jiných norem i víc.
Kujwa, když budu jezdit s dvoulitrovou Vectrou, tak budu jezdit za to samý.
Pozorujete taky větší nárůst spotřeby při přechodu na tenhle typ motoru ?
A nechci slyšet žádný plky, jako že mě to žere 5 litrů apod. Prostě skutečnost....
Extreme Tyres