
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda Fabia s LPG
prohledat
11 příspěvků (zobrazeno 1 až 11) od 05.05.2005 do 17.05.2005, založil/a Hecktunnerman
06:05:31
17.05.2005
17.05.2005

Hecktunnerman
No jak říká king2. Asi to občas protočím aji na benzin. sice to na lpg startuje, ale asi je to lepší. Já mám na tom přepínači tři polohy a ta prostřední je automat( startuje to na benzin a jak to chytne tak se to přepne na lpg)

11:16:07
12.05.2005
12.05.2005

King
Presne tak, funkce automatickej benzostart. Jako moment prepnuti na lpg je brany prekroceni asi 2500rpm nebo tak nejak....
11:08:22
12.05.2005
12.05.2005

TUNER
Mam LPG na Escortu 1,6 a každej start ať je nebo neni motor ohřátej je VŽDY na benzín....Na plyn se to přepne po dosažení určitejch otáček...Takže stačí po nastartování prošlápnout plyn a je tam LPG...

10:36:41
12.05.2005
12.05.2005

Marek
kamos ma 1,6 feldu na LPG a vzdy mu to startuje na benal a po zahrati motoru aspon na 10°C se to uz automaticky prepne na LPG, ale kdyz je treba i v lete teplo tak to taky startuje na benal a po urcite dobe hned prepina samo na lpg, nebo tak nejak, ale proste kazdy start je benal, sice nevim jak je to s startem zahrateho motoru
09:18:04
09.05.2005
09.05.2005

King
2 Racyk: Ne ale u strikacky se toho muze 10x vic posrat, kdyz neco pri startu v mrazu faliruje. Zatimco nas HW nejakej ten zasleh do sani naprosto nerozhodi, u strikacky bezne dochazi k poskozeni airboxu, MAFu, v pripade plastovyho sani pak i destrukce saciho potrubi. Protizaslehovy klapky to vzdycky nezachranej. navic vstrikum nedela vubec dobre, kdyz pres ne nejde dlouho banalek a navic se pri delsim provozu na lpg "nepropachuje" celej saci system a zanasi se vcetne vstriku usadama z lpg. Cili prave vetsi dokonalost strikacek, ktera je vykoupena vetsi komplikovanosti je duvodem, proc je benzostart u plynivek vic nez zadouci 

23:10:08
08.05.2005
08.05.2005

Racyk
-> PeterP136: nj stříkačka bude asi určitě INE kafe:) tož není nad karbec:)
23:06:34
08.05.2005
08.05.2005

PeterP136
-> Racyk: Ale tu je rec o fabke a ta ma vstreky, lambdu a RJ. A tam byva obvykle problem start na lpg. Takze sa to riesi "inteligentnou" jednotkou lpg, ktora to osiera automatickym prepnutim na lpg po benzinovom starte.
22:58:51
08.05.2005
08.05.2005

Racyk
-> Gryzly: ale takový systém se mi zdá divný, jelikož já se svou 742.136 se seriovým kontaktním zapalováním jezdím na LPG a startuju celoročně a letos největší mráz, při krerém jsem startoval byl -15°C a vytlo to jak při +10°C, takže proč benzín?:) vždyt je to drahé jak sviňa! (ten benzín)
14:43:14
08.05.2005
08.05.2005

Gryzly
a s benzínem to nedělá? a neměl bys to práve kvuli tomu startovat nma LPG? pokud vím tak jsou i systémy který se při startu samy přepnou na benzín a po nastartování se přepnou zpět na LPG.
21:26:04
05.05.2005
05.05.2005

King
Mno, tady maji skoro vsichni bez vyjimky, jednoduchy podtlakovy lpg systemy, takze s problemem zastavby ve fabii, kde se to komplikuje nutnosti "ocurat" OBDcko a pod. tady toho asi moc nevymyslime
Ale obecne muze jit o chudsi smes pri studenym motoru (bude potreba nastelovat), muze jit oto, ze svicky naznacujou, ze jsou zraly na vymenu nebo, ze momentalne pouzivanej typ svicek je treba moc "studenej" pro lpg. To se proste na dalku diagnostikovat neda a pri dotazu je potreba specifikovat i typ lpg zarizeni
Pokud by uz nikdo nezareagoval, tak momentalne asi nejfundovanejsi forum na ceskym netu je lpg konference na www.pandora.cz, kde je i vetsi sance ze zareagujou zkusenejsi majitele plynivych fobii.


19:32:13
05.05.2005
05.05.2005

Hecktunnerman
Mám Fabii 1,4 55kw s LPG a když jedu se studeným motorem na plyn tak to trochu cuká. Čím to?