Indický Rapid?

prohledat
26 příspěvků (zobrazeno 1 až 26) od 08.10.2011 do 16.10.2011, založil/a srandokan - zrušená registrace
řadit dle data
19:16:04
16.10.2011
Hurdis
Max 12.10.11 06:38:42 napsal:

Největší tahouni jsou čínani 4




To je ovšem dané celosvětově unikátním spojením režimů.

Politicky komunismus s nádechem diktatury se všemi dopady na lidské zdroje, z průmyslového hlediska rozvinutý kapitalismus se všemi dopady na lidské zdroje.

Takže mocní chtějí, lid musí.



V každém případě tahle mašinerie přináší bezkonkurenční výsledky a budoucnost, která nás bude stále více ovlivňovat.
06:38:42
12.10.2011
Max
no já myslim že bude dobrý, když si počkáte až uvidíte někde naživo nebo alespoň více fotek. Zepředu to je pro nezasvědcené fábie...prakticky to tka úplně není,ale rozdíly nejsou vidět ne první letmý pohled. Auto je specifikováno pro jejich trh, spousta věcí lokalizováná jak se to dneska běžně dělá. Závod v Indii funguje už několik let, jen se tam vozili nejprve CKD vozy (rozložené), později se vyráběli komplet. Takže nevidím důvod aby s novým vozem klesla kvalita. S tou ochotou Indů pracovat to neni vždy tak růžové...ale ideální to neni ani v Rusku. Největší tahouni jsou čínani 4
16:55:12
11.10.2011
Nwkt
-> Bedřich: Má to jenom dvoje dveře 47
16:34:52
11.10.2011
U-Geen
-> Bedřich: jo, takle ultrarovnou splyvavou zad ma malokery auto :))
16:10:00
11.10.2011
Bedřich - zrušená registrace
-> Power of Bass: To jako chceš říct, že tvarově, je Rapid (coupe) něčím zajímavý?
15:41:04
11.10.2011
Power of Bass
bohajeho,jak tohle můžou nazvat Rapidem,dyt je to sedan... 8 navic tvarove uplne onicem,stejny jako vsechno ostatni...
15:59:53
09.10.2011
Hurdis
Bedřich 08.10.11 11:08:25 napsal:

→ doking: Která škodovka si kdy jméno Rapid

zasloužila?Vzhledem a výkony si jméno Rapid zaslouží tak max. Aston.





Viděno tímto pohledem to nezvládlo více automobilek.



Ovšem spojení jména užitkových dvoutaktů z DDR s přezdívkou kartaginského válečníka, otce Hannibala je zaslouženější. 1

(Pro neznalé - překlad je "Blesk")
14:45:03
09.10.2011
Gryzly
-> Shackall: Naše firma má taky pobočku v Indii a sám jsem tam před lety byl. Výhoda Indie je, že lidi tam chtějáí pracovat a váží si toho. Průměrný měsíční plat je 1500Kč, takže se to těm firmám vyplatí velice rychle.
14:38:56
09.10.2011
Shackall
-> Jarda: Jakkoliv byla Indie a Pakistán (a Bangladéš) svého času jeden stát, tak házení Indie a Pakistánu do jednoho pytle mi v roce 2011 přijde poněkud odvážné.

Indie je demokratická země, která se snaží dohnat západ, prožívá velmi svéráznou průmyslovou revoluci, Pakistán je diktatura před vejbuchem, jejíž tajná služba dávala podporu Usámovi a spol. Tomu do puntíku odpovídá struktura západních investic v obou zemích, jejich perspektiva, dlouhodobost atd...
23:21:32
08.10.2011
doking
-> Bedřich: Já to myslel,jako vzhledem a typem karoserie.
23:05:17
08.10.2011
Don_pepe
Rači mlčím abych nedostal banána...
23:02:35
08.10.2011
Jarda - zrušená registrace
-> Max: no vim jak si na kvalitu v Pakistanu dohlizela ma byvala firma...

vubec1 a to se jednalo o vyrobky pro chirurgii9 ale u automobilek to bude asi jine
17:19:21
08.10.2011
castrol
okomentujeme az ked sa niekde objavi
15:46:22
08.10.2011
P@wlos
-> Bedřich: tak pro rapidy delane ve slovensku jsou podle 95ti procent lidi vraky oproti tem co se delaly v kvasinach?
11:42:50
08.10.2011
Bedřich - zrušená registrace
-> Nwkt: Neznám detaily, ale pokud ty auta budou vozit zpět tak horší než z Čr by být neměly.Pokud chce Škodovka pokračovat v tom co dokazuje doposud.
11:23:26
08.10.2011
Durnbach
-> Shackall: -> VeTeV:



Člověk by řekl, že historie se opakuje, zánik Západní říše římské..východní ji přežila skoro o 1000 let.
11:10:48
08.10.2011
Nwkt
-> Bedřich: Taky myslim otázka jakou kvalitu materiálů používají
11:08:25
08.10.2011
Bedřich - zrušená registrace
-> doking: Která škodovka si kdy jméno Rapid zasloužila?Vzhledem a výkony si jméno Rapid zaslouží tak max. Aston.



-> P@wlos: Pokud na tom bude logo Škodovky postavené technologií Škodovky tak by jsem se kvality nebál.V takovém případě je skoro úplně jedno kde se takové auto montuje.
10:53:36
08.10.2011
VeTeV
-> Shackall: úplně běžné - dneska je v oblasti IT Indie opravdu někde jinde a naše závislost na nich je neskutečná...
10:39:02
08.10.2011
Shackall
-> P@wlos: Představ si, že pražský British Council má svoje IT oddělení v Bombaji. Známý jezdí do Indie a Číny docela dost (shodou okolností manager jedné naší oblíbené boleslavské automobilky) a říká, že jestli se sebou hodně rychle něco neuděláme, tak budeme za pár let (15-20) pro Indy a Číňany rozvojovka... To jsou věci 3
10:21:08
08.10.2011
doking
indianautosblog.com/2011/ .../2011-skoda-rapid-india ,Zde lepší fotka ,myslím,že tohle si jméno Rapid nezaslouží...
upraveno 2x, naposled 08.10.2011 10:22:15
09:27:32
08.10.2011
Vojtisek
-> P@wlos: aspoň Favorit nebude nejhorší vrak, že?3
09:02:50
08.10.2011
Max
všechny pobočný závody v automobilovym průmyslu,stejně jako v jiných odvětvých, patří nějaký společnosti, která si na tu kvalitu dohlídne...
08:25:16
08.10.2011
VeTeV
-> P@wlos: nehcci ti do toho kecat, ale třeba v oblasti IT (programování) je Indie docela hodně v popředí - možná se to chce zbavit předsudků...
08:23:48
08.10.2011
P@wlos
kufa to bude vrak... Vetsina indu neumi ani jist a maj vyrabet auta...? ojoj 8
05:39:52
08.10.2011
srandokan - zrušená registrace
Extreme Tyres