skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Výfuk na fáčko
20:30:32
25.04.2005
25.04.2005

Gryzly
-> fine_ray: No koukni na tu moji fotku níže. mám ještě LPG a tak jsem to už tak měl dost vysoko tak se musel upravit ten airbox aby se to tam vlezlo a necucalo m to tu vatu nad karbem.
13:02:54
25.04.2005
25.04.2005

Jirik - zrušená registrace
-> fine_ray: To jsou termíny jak v Autosport & Tunninku. 
Matriál, hmota....

Matriál, hmota....

10:13:03
25.04.2005
25.04.2005

fine_ray
-> Veron: achá! kdyby bylo víc hmoty, tak se nad to zas nevejde airbox, co?
09:52:11
25.04.2005
25.04.2005

Veron
-> Gryzly: výfuk 105 a 130 je rozdílný už třeba ve šteftech na přírubě. Jestli vevnitř to nevim, ani mě to nezajímá...
-> M.a.R.i: ten výfuk LA neni zrovna ideální pro běžný provoz...
-> fine_ray: ten klínek je většinou jen na změnu sklonu, takže na Fávo karbec, na té nižší straně je málo hmoty, do které lze přichytit šteft.
-> M.a.R.i: ten výfuk LA neni zrovna ideální pro běžný provoz...
-> fine_ray: ten klínek je většinou jen na změnu sklonu, takže na Fávo karbec, na té nižší straně je málo hmoty, do které lze přichytit šteft.
22:02:20
24.04.2005
24.04.2005

fine_ray
-> Gryzly: jé teď sem si všim že sem psal litina... to je tak když člověk myslí na deset věcí najednou, samo sem myslel hlínu.

19:09:14
24.04.2005
24.04.2005

M.a.R.i
-> Gryzly: Můžu se ho zeptat a napsal bych ti kolik by to stálo. Tak mi ten výkres pošli na mail. Ale není to stopro, řek mi, že taky mistr nemusí mít čas, budu to vědět do pátka.
09:32:16
24.04.2005
24.04.2005

Gryzly
-> Gryzly: aha tak sem se díval a on není v té knížce, je jinde. ale mám na něj výkres.
09:26:20
24.04.2005
24.04.2005

Gryzly
-> M.a.R.i: Hele já bych z té knížky chtěl ten oválnej. nešlo by s tím něco udělat?
18:41:13
23.04.2005
23.04.2005

M.a.R.i
-> Gryzly: Ještě nevím, ale je to kluk co chodí na učňák připravil by to a mistr by to svařil, tak počítám max 1500,-
14:10:02
23.04.2005
23.04.2005

Gryzly
-> fine_ray: ale to je slitina hliníku a né litina.
14:02:30
23.04.2005
23.04.2005

fine_ray
takže podložka pod karburátorem je zároveň redukcí mezi přírubou fávo sacího a 120tkovýho, oká?
Nechal bych si udělat jen tu podložku, na převaření litiny nemam člověka
Nechal bych si udělat jen tu podložku, na převaření litiny nemam člověka

12:15:59
22.04.2005
22.04.2005

Gryzly
-> M.a.R.i: ale v serii se dával stejnej výfuk na 105ky i na 136 GL, i když to jistě není optimální. Kolik chce za ten výfuk?
11:58:42
22.04.2005
22.04.2005

M.a.R.i
Tak mám možnost nechat si udělat vejfuk na zakázku, snad i levně, ale potřebuju tomu člověku dát nějaký předlohy, podle kterejch to má udělat. Dal mi knížku sportovní úpravy na 105/120/130 ať si nějakej vyberu, tak teda nebude vadit pokud mi vyrobí výfuk podle předlohy na 120LS nebo 130RS? Nezvýší se nějak razantně spotřeba?
-> Veron: Při nejhorším si navařím svody na fáčko na ten origo výfuk, už o tom uvažoval, ale radši bych měl nějakej vejfuk kterej je speciálně na to fáčko dělanej. Když 120 a 135 jsou docela odlišný motory, co se týče tlaků. Nebo ne?
-> Veron: Při nejhorším si navařím svody na fáčko na ten origo výfuk, už o tom uvažoval, ale radši bych měl nějakej vejfuk kterej je speciálně na to fáčko dělanej. Když 120 a 135 jsou docela odlišný motory, co se týče tlaků. Nebo ne?
10:31:03
22.04.2005
22.04.2005

Gryzly
za a) dělá se takovej klín s uhlem 10°
b) se ofrézujou dosedací plochy aby se chytil správnej uhel
c) jsou i origo sací za ceny od 1500 nahoru
d) www.volny.cz/skoda-vyfuky /s.htm
b) se ofrézujou dosedací plochy aby se chytil správnej uhel
c) jsou i origo sací za ceny od 1500 nahoru
d) www.volny.cz/skoda-vyfuky /s.htm
10:23:08
22.04.2005
22.04.2005

fine_ray
-> Veron: jak potom na karburátor? Origo 136sací nějak nejsou, takže jde to vyřešit buď převařením fávo sacího se 120přírubou na karbec, nebo existuje i nějaká redukční podložka (nejen náklonu) na 120karbec? dík
09:53:22
22.04.2005
22.04.2005

Gryzly
-> M.a.R.i: měl jsem variantu č.3 a dělal jsem to tak že jsem odřízl trubky od vejfuku, vejfuk jsem přidělal tam kde má bejt a trubky jsem nařízl, ohnul, bodnul, nařízl, ohnul, bodnul. a nakonec jsem to vyndal a dovařil.
09:43:41
22.04.2005
22.04.2005

Veron
to je trochu problém - jsou tři řešení -
1)koupit origo svody ze 136 (nejjednodušší)
2)nechat výfukové potrubí fav. a nechat si udělat výfuk na tyhle svody (elegantní a efektní)
3)upravit sériový výfuk převařením trubek k tlumiči(nejlevnější). Ale - jen dočasně, než budeš zase shánět nový tlumič a nechávat ho upravovat.
U tohohle řešení bacha na to, abys trubky naohýbal tak, aby byl tlumič co nejvíc dozadu (ve stejné poloze jako origo 120). Brácha si jenom nechal přivařit přírubu z fáva a když jsme výfuk nasazovali, tak se nevešel, "překážela" poloosa, tak jsme to museli nechat naohýbat - nepříjemnost, když s tim člověk nepočítá -(
Na výkonu je tohle řešení nepoznatelné, proti prvnímu....
1)koupit origo svody ze 136 (nejjednodušší)
2)nechat výfukové potrubí fav. a nechat si udělat výfuk na tyhle svody (elegantní a efektní)
3)upravit sériový výfuk převařením trubek k tlumiči(nejlevnější). Ale - jen dočasně, než budeš zase shánět nový tlumič a nechávat ho upravovat.
U tohohle řešení bacha na to, abys trubky naohýbal tak, aby byl tlumič co nejvíc dozadu (ve stejné poloze jako origo 120). Brácha si jenom nechal přivařit přírubu z fáva a když jsme výfuk nasazovali, tak se nevešel, "překážela" poloosa, tak jsme to museli nechat naohýbat - nepříjemnost, když s tim člověk nepočítá -(
Na výkonu je tohle řešení nepoznatelné, proti prvnímu....
18:27:17
21.04.2005
21.04.2005

M.a.R.i
Nemáte někdo podrobnou předlohu na výfuk na fačko 135 ve 120? Nebo zkušenosti s nandáním origo výfuku ze 120? Spotřeba? Úbytek výkonu? Díky moc za rady.