...původní plán byl před táborem dát dokupy auto (převodovku, motor, brzdy, zadní nápravu), na táboře jej otestovat a po táboře (1.8.) se sbalit a vyjet, návrat byl stanoven na 16.8. - 17.8. přítelkyně odjížděla na vzdělávací akci.
Realita byla taková, že před táborem jsem vůbec nic nestíhal, na táboře auto ještě víc dorasoval (jako obvykle) a po táboře ještě dva dny strávil v práci, takže 1.8 jsem teprve začal rozebírat auto...
...udělal jsem jen to nejpotřebnější - přetěsnil motor (tekl olej kolem zátky vačky), udělal spojku, vymezil vůle v převodovce a vyměnil zadní brzdové hadice a brzdovku a spoustu dalších drobností...
...a konečně jsem i zadní nápravu přezul na letní obutí (řešil jsem od podzimu netěsnost jednoho ráfku).
V pátek ráno jsem ještě auto umyl a aspoň lokálně navoskoval a začal balit. Hodně jsem se rozmýšlel, co vzít s sebou za náhradní díly - kufřík z poslední cesty stotřícou za polární kruh jsem doplnil o nějaké drobnosti, oproti předchozí cestě jsem nebral hlavu a alternátor, poloosa (pro jistotu) tak zůstala jediným dílem, který se mi nevešel do diplomatického kufříku z minula.

No, nakonec jsme vyjeli v pátek v podvečer (asi v šest), zakempili jsme někde u Berlína...
...mimo jedné noci, strávené pod plachtou v NP Sarek, jsme spali v autě - přítelkyně tvrdí, že ve škodovce se jí spí lépe, než u mne doma v posteli...

...ráno jsme pokračovali po dálnici na Hamburg, až mi cca po hodině a půl cesty ve 140 km/hod rupla pravá přední pneumatika


Bohužel pneumatika nevydržela vcelku do úplného zastavení, takže krom toho, že byla na hadry, tak mi nehezky omlátila lem blatníku (naštěstí toho, který už omlácený byl) a očesala příchytky zástěrky. Ráfek to také solidně odnesl...