skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda Fabie - teploměr
21:26:16
07.04.2005
07.04.2005

PeterP136
Az ked som to odoslal mi doslo ze otazka bola na fabku. Tak tam rotor asi nebude stat 40Sk :).
21:22:42
07.04.2005
07.04.2005

Libor
jinak je vse rizeny ridicima jednotkama, takze ta urcuje podle cidla kolik ma ukazat teplomer,jak ma upravit smes a i kdy ma sepnout ventilator. a jestli se spina ale jde pomalu tak tam bude neco pridreny nebo zoxidovany
21:20:47
07.04.2005
07.04.2005

Libor
to tomhle moc nevim, i kdyz se ucim ve skodovce autoelektriku ,ja zas udal na dilne zavadu na palivomeru, kdyz nekdo treba zabouch 5dvere nebo si sed dozadu tak z pul nadrze to ukazalo plno, pritom tam bylo 5litru. zaver:zavada nenalezena 

21:14:29
07.04.2005
07.04.2005

PeterP136
-> Dvordy: Pozri kontakty na vetraku a vycisti a premaz ho. Prinajhorsom rotor na vetrak stoji asi 40Sk, takze to az tak nezaboli.
18:47:27
07.04.2005
07.04.2005

Gryzly
Tak počkej až se to uvaří. podle mě ta teplota muže stoupnout, ale nesmí ta voda vařit. Jediný co bys měl zkusit jestli je dobrej ten větrák.
11:06:06
07.04.2005
07.04.2005

Dvordy
Když stojím nějakou dobu v koloně, začne budík teploty stoupat (jakoby se přehříval motor), ale otevřu kapotu a vše vypadá normálně. Koukal jsem na ventilátor a ten běžel, ale hrozně pomalu. Pokud pustím topení na plno, tak se teploměr vrátí zpět na svoji normální polohu. A teď co je v čudu? Čidlo v termostatu ( prý ovládá budík), budík nebo čidlo v chladiči? Nesetkal jste se s tím někdo?