
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Nasavání studenyho vzduchu
prohledat
27 příspěvků (zobrazeno 1 až 27) od 15.03.2003 do 24.03.2003, založil/a
22:42:14
24.03.2003
24.03.2003

Dan
Zvenčí to musí vypadat jako sérijofka (a nejlíp drobet opotřebovaná) a zevnitř, resp. zespod to musí bejt ultra echt zařízení s brutelními jízdními výkony.... 

22:31:59
24.03.2003
24.03.2003

Kurvapes
To mi právě trápí.Mám zrovna dost problém,budto udělat spodek a motor a zbytek namaskovat jako že se to každou chvílku rozpadne nebo tůnit co se do ní vejde.S tou první možností je větší legrace ta druhá možnost líp vypadá.A ve mně se to tluče a tluče a tluče a tluče.
22:13:06
24.03.2003
24.03.2003

U-Geen
To mě na K&N nebude chcát určitě u sedanu je až pod tim okápkem. to tak spíš na rozdělovač ale nejspíš ani to nej, takže to nebudu muset moc resit, vodni pumpa je snad water resistant.
22:11:09
24.03.2003
24.03.2003

Dan
Já taky musim nětso spáchat. Nasáwadlo už mam, už jenom umístit karbets a vykutat jamku do haubny....
Nechci, by mi chcalo na KNko.
Nechci, by mi chcalo na KNko.

22:02:25
24.03.2003
24.03.2003

U-Geen
Asi by to neco chtelo. Stacil by kryt a od toho nejaka "hadicka" :-)
21:56:39
24.03.2003
24.03.2003

Dan
No, to asi nenápadně udělat nepude..... 
Hele, pane webmajstr, budeš tam dělat ňákej "labirint", aby tam přímo nechala voda, dyž bude pršet ?!

Hele, pane webmajstr, budeš tam dělat ňákej "labirint", aby tam přímo nechala voda, dyž bude pršet ?!
21:51:26
24.03.2003
24.03.2003

Kurvapes
Máte někdo skušenost jak dostat haldu studenýho luftu do motoru bez velkýho kuchání do kastle? Ne že by to nešlo předělat,ale pak je vidět,že to není normální Škůdka.
21:39:12
24.03.2003
24.03.2003

Dan
A jest tam proud vzducha od zadního wokna.
Ten nejčerstvější
Ten nejčerstvější

08:45:50
24.03.2003
24.03.2003

U-Geen
Hm ja budu delat diru do kapoty tam se aspon tolik neprasi.
08:44:06
24.03.2003
24.03.2003

CHIP
To ma Tristan od tuneru z Usti....
06:42:30
24.03.2003
24.03.2003

Palic - zrušená registrace
hele a co udelat postrane pruduchy jako ma 110R........ neco f tom smyslu..... nebylo by to i vzhledovje cool???? 

22:13:34
19.03.2003
19.03.2003

Dan
Studenej wzduch rulezzz, že jo, Jiží ?!
To je jasný, je to tak, jak píše Faan !
To je jasný, je to tak, jak píše Faan !

15:04:19
16.03.2003
16.03.2003
nigga

14:46:09
16.03.2003
16.03.2003

Rapid
však taky nesrovnávám...
14:10:02
16.03.2003
16.03.2003
nigga

i tak je bez debat ze to nejde srovnavat :-)
12:34:28
16.03.2003
16.03.2003

Rapid
ja myslel toho 3místnýho supersporta, ne formuli

12:11:15
16.03.2003
16.03.2003
nigga
Tak jo, klidne si ten filtr zaser tim zaprasenym vzduchem co de vodspoda.
Faann: to je zajimava myslenka to me nepapadlo, diky z tim.
Rapdi: tak to nevim jak tvoje auto ale moje je do monopostu aut o jakych mluvis hodne rozdilny.
Faann: to je zajimava myslenka to me nepapadlo, diky z tim.
Rapdi: tak to nevim jak tvoje auto ale moje je do monopostu aut o jakych mluvis hodne rozdilny.
12:08:50
16.03.2003
16.03.2003

Žaky
Svata pravda,taky jsem to zkousel kratkodobe brat od spodu,schvalne pres pap.ubrousek a byl za chvili spinavej.V zasade plati cim stud.tim lepsí,samozrejme za norm.podminek,jaro-podzim
,hlavne pri delsi jizde,motor nema tolik chut do deton.spalovani+trosicku lip bere.
11:35:21
16.03.2003
16.03.2003
Jirik
Aby ti to bralo ten vířící se svinec pod autem ? Teda hlavně v létě. 

23:21:12
15.03.2003
15.03.2003
George
No a kde jinde hces vzít studenej vzduch u motoru? Dobrá, nemusí to byt zrovna náporem ale dole bych ho brát mohl.
22:59:22
15.03.2003
15.03.2003

Filip Ráž
taqk tomu rikam extrem, vyved to rovnou nasavacim otvorem z haubny... 

22:40:45
15.03.2003
15.03.2003
George
Takze kdyz ten chobot prodlouzim az dolu k podlaze kde bude nasavat chladnej vzduch (naporem pri jizde) tak by tomelo byt lepsi co?
18:39:22
15.03.2003
15.03.2003

Fén
Termostat je tam z důvodu sníčení obsah škodlivin ve výfukových plynech. Udržuje teplotu nasávaného vzduchu v rozmezí 30 - 35°C. Čím je vzduch chladnější, tím je jeho objem menší, proto se ho do válce dostane větší množství. To znamená, že dojde k dokonalejšímu prohoření paliva a tím ke zvíšení výkonu, ale za cenu větších škodlivin ve výfukových plynech.
18:17:26
15.03.2003
15.03.2003

Rapid
jasně že studenej vzduch je mnohem lepší!!! je to vodskoušený... když teda zajdu do extremu, tak i při zkoušení meklerena(vim že se to píše jinak!!
) měl v zimě větší výkon než v letě!!!
na nakejch 35°sere pes.. nikdy sem to neslyšel... nevim, možná máš pravdu(ale???)
když třeba dáváš KNko tak je mnohem lepší k němu přivést studenej vzduch.. bud že uděláš násos v zadní kapotě nebo odspoda...

na nakejch 35°sere pes.. nikdy sem to neslyšel... nevim, možná máš pravdu(ale???)
když třeba dáváš KNko tak je mnohem lepší k němu přivést studenej vzduch.. bud že uděláš násos v zadní kapotě nebo odspoda...
18:09:23
15.03.2003
15.03.2003
George
Aha. No mne nejdriv zazrazilo to, za v zime se tam dava ten druhej chobot kterej by mel brat spise teplej vzduch tak nevim.
14:40:52
15.03.2003
15.03.2003
Koči
To se mi zdá dost divné, Mkové škodovky měly v nasávací trubici takový jakoby termostat, který má za úkol udržovat teplotu nasávaného vzduchu tuším na asi 35°C , což bylo považováno za optimum vzhledem ke spotřebě a jízdním vlastnostem. Vyloženě studený vzduch bych tam netlačil, ale nemám s tím žádné osobní zkušenosti.
11:56:17
15.03.2003
15.03.2003
George
CAgo. Mam jeste takovej dotaz. Nekde sem slysel ze poked skoda nasava filtrem chladnejsi vzduch tak jede lip. Tzn. teplej vzduch jede na prd a studenej dobre. Pomohlo by pak, kdybych ten chobot od filtru prodloužil nějakou hadici a dal na misto, kde bude nasavat ten nejvic moc studenej vzduch :-)