
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
skoda 125
22:50:10
05.03.2011
05.03.2011

Syny
-> afro100: 

22:42:02
05.03.2011
05.03.2011

Robert 106
Jo byl to rok 88
22:05:51
05.03.2011
05.03.2011

David.
-> Robert 106: úplně normálně, do podzimu 88 model 125 neexistoval a byla to 120tka s přípatkovým 5 kvaltem. Pokud to bylo potom tak to platilo stejně (125tka ho měla v základu)
20:41:12
05.03.2011
05.03.2011

skodovak
-> afro100: Určitě ano,soused to má taky tak :-)
20:35:12
05.03.2011
05.03.2011

afro100
-> Robert 106: priplatkovy 5q ?
20:34:06
05.03.2011
05.03.2011

Robert 106
Jo chlapi já měl v rodině š 120 v TP 120 a zapsána z fabriky 5q a štítek měla 120 L.
Tak co jak vám to zapadá do statistik ?
Tak co jak vám to zapadá do statistik ?
12:16:20
24.02.2011
24.02.2011

Tom.MBG
nomas pravdu ja kdyz sem predelaval skoduly tak mi soused nachal za 500 predni napravu po go akorat mam trosku volnejsi hreben takze to vibruje ale tocit se stim da na miste jak s posilovacem





18:23:48
21.02.2011
21.02.2011

Syny
-> magik: Presne... Kazdej rika hrebenu u 120tky, ze to je posilovac rizeni... Fakt nevim proc... Uz mi to cpali i celkem stary lidi, ktery by mohli vedet co tenkrat auta meli a nebo ne...
Mimo jine - ten kdo ma u Skodule v poradku predni napravu, vsecky klouby vcetne svislaku a spravne vymezenej hreben, tak nevim k cemu by mu tam posilovac byl...
Mimo jine - ten kdo ma u Skodule v poradku predni napravu, vsecky klouby vcetne svislaku a spravne vymezenej hreben, tak nevim k cemu by mu tam posilovac byl...
08:47:42
21.02.2011
21.02.2011

magik
Podla mňa mysli hrebeňove riadenie
08:42:31
21.02.2011
21.02.2011

David.
-> Gomo: nepleteš si to s posilovačem brzd?
22:06:59
20.02.2011
20.02.2011

Gryzly
-> Gomo: Posilovač řízení se jmenuje motor vzadu.
21:23:05
20.02.2011
20.02.2011

afro100
-> Gomo: zalezi co za to chce, pokial za to bude chciet par korun, tak to preda, pokial bude na tom chciet zarobit, tak nech to rovno hodi do srotu ...
21:22:38
20.02.2011
20.02.2011

mafes
-> Gomo: měl bys možnost to nafotit? Nějak se mi to nezdá
21:20:39
20.02.2011
20.02.2011

Gomo
Čaute chtel bych se zeptat, děda moji pritelkyne chce nechat sesrotovat svoji 125 gsl protoze pry nema cenu ji prodat, že ji nikdo nekoupi. Normalně bych nic nenamital ale pak s neho vypadlo ze v životě neopustila garaz v zime tak ze je v perfektním stavu pak že ma najeto podstivych 80tis. takovych je porad spousta ale co me nejvic zaujalo je ze ma original na zakazku dodelavany posilovac rizeni. To si myslim že je docela vzacnost, ale ve skodovkach se moc nevyznam tak se chci zeptat jesli se pletu či nikoli. Myslim si ze by to mohl byt i zběratelsky kousek. Předem dík za rady.
11:33:19
19.02.2011
19.02.2011

Syny
-> 1560: Sem to napsal blbe s tim mam, melo to byt mame :) Ale jako to je uz pekelnej stroj :)
11:30:19
19.02.2011
19.02.2011

1560 - zrušená registrace
-> Syny:
Jo tak :) Já myslel, že jsi nakonec zase něco koupil
Jo tak :) Já myslel, že jsi nakonec zase něco koupil

11:26:42
19.02.2011
19.02.2011

mafes
-> 1560: -> Syny: tak založte karty 

11:23:40
19.02.2011
19.02.2011

Syny
A jeste jednu 

11:22:26
19.02.2011
19.02.2011

Syny
-> 1560:
Je to auto co meli driv nasi (od novoty), pak jsem v nem jezdil ja v mezicase mezi svetlusi a seatem a ted ho pouziva bratr nebo se pouziva na tahani vozejku a veci, jako pracant... Stav je vice nez zalostny a v lednu 2012 (pokud se do ty doby nerozpadne) ji budiz pec lehka...

11:19:00
19.02.2011
19.02.2011

1560 - zrušená registrace
125L z 89 mam taky
??
??
11:15:30
19.02.2011
19.02.2011

Syny
125L z 89 mam taky a originalne ma mokrej 5q, 2p a hranaty budiky - ovsem za ty byl priplatek :) Ale nebylo to tak ze by si je nekdo porucil, proste privezli na prodejnu hotovy auta a lidi se je rozebirali, takez tam ty budiky byly origo, jen si za ne v prodejne nauctovali neco navic :) Za priplatek byly i operky hlavy, ktera uz to auto ale melo od vyroby.
11:11:45
19.02.2011
19.02.2011

mafes
Mám listopad 89. Byly tam původně kulaté budíky bez otáčkoměru, v zadu kyvka s 5q, ve předu 2p. Známý měl 125 z roku 90, ta už měla hranaté budíky s otáčkoměrem, vzadu vlečku s 5q a ve předu 2p. Podotýkám že oba zmíněné kusy byly 100% originál, když byly převzaty v tomto stavu.
11:52:47
18.02.2011
18.02.2011

David.
-> skoda 120ls: dávaly se k tomu normálně dvoupísty
11:05:23
18.02.2011
18.02.2011

Tom.MBG
Rapid135 - doktor 17.02.11 21:13:34 napsal: Už šla do šrotu ale byla tady 125L s vlečkou z fabriky.měli ju jako novou a náprava tam byla z výroby.nic nepředělávali. motor měla 742.12 no a nevis jestli mela ve predu 4pisty brzdy oto mi de

08:47:25
18.02.2011
18.02.2011

David.
-> Athlonek: rok tam bohužel napsaný není,ale je tam už i 136tka takže od poloviny roku 87 výš
22:30:58
17.02.2011
17.02.2011

Athlonek
-> Tili: Mototechna Na lukách 848 Liberec VI

22:07:12
17.02.2011
17.02.2011

Tili
-> petr s: Na vývoz měla jít ta naše 120LS. O ní jsem psal proto, že už vidím jak se se mnou bude na srazu někdo hádat, žejsem to zpaskřil, protože to tak nemohlo nikdy spadnou z linky. To je jak s tou vlečkou. Ta 125L byla koupená v LBC v mototechně v Rochlicích. Na příplatek se zeptám. Jinak není to jediný auto 125L s vlečkou o kterém vím nebo jsem věděl. Je pravda že 99% jich bylo standart s mokrým 5q. Kde jsi dělal garančky?
21:56:20
17.02.2011
17.02.2011

Athlonek
-> David.: To je nějaké divné s těma opěrkama, když já mám sedačky Zlepra + opěrky Lux za 455 Kčs A nebo máš postarší ceník, v jakém roce byl vytištěn?
21:30:12
17.02.2011
17.02.2011

afro100
-> exwrcteam: doplnim ... a naplujte do kapes :D
21:21:49
17.02.2011
17.02.2011

exwrcteam
tak a roztrhejte si obcanky

21:13:34
17.02.2011
17.02.2011

Rapid135
Už šla do šrotu ale byla tady 125L s vlečkou z fabriky.měli ju jako novou a náprava tam byla z výroby.nic nepředělávali. motor měla 742.12
18:28:11
17.02.2011
17.02.2011

Tom.MBG
¨no hele az to dotahnu tak to sem napisu co to ma a nema jinak sem mluvil s chlapkem co tam delal a ten rikal ze tam slo co bylo po ruce




09:09:19
17.02.2011
17.02.2011

David.
-> petr s: říkám že to bylo jen na pár kusech, přece ti nemohly projít rukama všechny škodovky
jinak jsem se díval do toho ceníku a 5 stupňová převodovka byla s doplatkem 1450,-Kčs
a vlečka šla přikoupit pouze s 5q za 4590,-Kčs
zajímavé jsou přední opěrky hlavy za 600,-Kčs když byly povinné,jestli je to z lepšího materiálu za příplatek...nevím
tažné 630,-Kčs
střešní okno 1420,-Kčs
přední zástěrky 51,-Kčs
kapsy dveří 100,-Kčs

jinak jsem se díval do toho ceníku a 5 stupňová převodovka byla s doplatkem 1450,-Kčs
a vlečka šla přikoupit pouze s 5q za 4590,-Kčs
zajímavé jsou přední opěrky hlavy za 600,-Kčs když byly povinné,jestli je to z lepšího materiálu za příplatek...nevím
tažné 630,-Kčs
střešní okno 1420,-Kčs
přední zástěrky 51,-Kčs
kapsy dveří 100,-Kčs
09:03:15
17.02.2011
17.02.2011

petr s
-> David.: Za 20 let co jsem dělal garančky tak vlečky byli u 120 jenom na LX
09:00:51
17.02.2011
17.02.2011

palinator
-> U-Geen:
Tak napadlo mě to tak, že kyvka byla ve výrobě delší dobu, navíc je jednodušší, takže jich bylo víc.
-> David.:
Potvrzuji, že děda na "88 Š120L má hranatý budíky a já na "89 Š120L + 5q vývoz Nizozemí také.
Tak napadlo mě to tak, že kyvka byla ve výrobě delší dobu, navíc je jednodušší, takže jich bylo víc.
-> David.:
Potvrzuji, že děda na "88 Š120L má hranatý budíky a já na "89 Š120L + 5q vývoz Nizozemí také.
08:52:17
17.02.2011
17.02.2011

David.
-> petr s: dala se připlatit asi za 1600,-Kčs jestli si dobře pamatuju tu cenu, někde mám příplatkový ceník schovaný co kolik stálo.Jinak konec výroby byl fakt zajímavý,kolega co tam byl v té době na praxi od školy tak říkal že se tam opravdu dávalo co se našlo,do 120tky eLka hranatý budíky protože jiný nebyly, dokonce i ta vlečka je pravda že se na pár kusech 120/5 objevila,samozřejmě vyjímečně ale nebylo po ruce nic jiného
08:42:19
17.02.2011
17.02.2011

petr s
-> Tili: Ale ty do toho pleteš auta která měla jít na vývoz Normálně se vlečka na 120 nemontovala nebo mě něco ušlo?
08:28:13
17.02.2011
17.02.2011

Tili
-> LiMaK - 742 forever: Hlavně se nauč číst!Znova pro ty vzadu, AUTO MĚLO VLEČKU A 2PÍST... Nejde o hádání, ale o to, že tvrdíš něco co není pravda a začínáš vnucovat názor svůj osobní ostatním. A jak píšeš "125ka ma bejt skoda 120 se vsim vsudy s mokrym 5q", tak nechápu proč do toho pleteš auto 120LX , které má LS motor z fabriky.
22:57:57
16.02.2011
16.02.2011

LiMaK - 742 forever
jojo, tak se tu budem hadat jak idioti. ale v kazdem pripade, skoda 125 by mela podle vyrobce byt uplne normalni skoda 120 s mokrym 5q s dvoupístem..... nic vic nic min.
A my se tu budem hadat mezitim o tom, kdo mel v jake 125ce nejakym omylem namontovanou vrtuli nebo hydro...v par kusech, když se dařilo... pokud ma nekdo 125ku s vlečkou a čtyřpístkem, je to bastl takjak tak, ze nekde neco zbylo nebo si nekde neco nekdo doobjednal. 125ka ma bejt skoda 120 se vsim vsudy s mokrym 5q.
A my se tu budem hadat mezitim o tom, kdo mel v jake 125ce nejakym omylem namontovanou vrtuli nebo hydro...v par kusech, když se dařilo... pokud ma nekdo 125ku s vlečkou a čtyřpístkem, je to bastl takjak tak, ze nekde neco zbylo nebo si nekde neco nekdo doobjednal. 125ka ma bejt skoda 120 se vsim vsudy s mokrym 5q.
22:37:44
16.02.2011
16.02.2011

Apple STS Chvojkovice-Brod
LiMaK - 742 forever 16.02.11 21:48:09 napsal: Az tu nekdo da solidní scan velkeho TP, se zapisem montaze vlečky a 4 pístů na skodu 120 origo ve fabrice, bez pretypovani auta na typ 130..... , tak mozna smeknu. Ale porad to jenom bude prachsprosta priplatkova vyjimka mezi 125kami..... bavime se tady snad o typu 125, tak jak byl podle katalogu a vyrobce.....
já teda nevim, ale vlečná náprava byla v tp jako něco extra?. myslim že ne, tak nevim co chceš scanovat, zeptej se myschaaka, taky jednu takovou měl, a dle šroubových spojů origo,
já teda nevim, ale vlečná náprava byla v tp jako něco extra?. myslim že ne, tak nevim co chceš scanovat, zeptej se myschaaka, taky jednu takovou měl, a dle šroubových spojů origo,
22:37:02
16.02.2011
16.02.2011

U-Geen
-> palinator: proc?
22:29:29
16.02.2011
16.02.2011

palinator
Když už by tam měli dávat co přišlo pod ruku, tak nepředpokádám, že by měly zrovna vleček víc.
22:25:38
16.02.2011
16.02.2011

Tili
-> Robert 106: Ne 125 měla L motor...
22:23:04
16.02.2011
16.02.2011

Robert 106
já měl za to že 125 měla motor LS nebo teda motor o stejném výkonu, nebo se pletu ?
22:06:54
16.02.2011
16.02.2011

Tili
-> LiMaK - 742 forever: No nevím co pamatuješ, ale poroučet si do LS GLS vnitřek a LS výplně, tak to teda opravdu nešlo. Auto mělo jít na vývoz, ale z důvodu závad zůstalo v ČSSR a prodalo se zde na pořadník... Byla jiná doba chceš nebo necheš čeká jinej. Tento pán co měl tu Škodu 125 L měl 125L ne 120 LX. Jo a pro info 120Lx mělo LS motor (40.5KW) a přestalo se vyrábět někde kolem 87...
21:49:32
16.02.2011
16.02.2011

havlik
-> petr s: to bys asi měl:)
21:48:38
16.02.2011
16.02.2011

petr s
-> havlik: Já to taky neviděl a měl bych
21:48:13
16.02.2011
16.02.2011

afro100
-> Tili: no, mne to je uplne šumák :D
21:48:09
16.02.2011
16.02.2011

LiMaK - 742 forever
120 s vlečkou, je 120lx. to co tam kdo zbastlil, je vec jiná. za dalsich 10 let tu budem resit, ze skodovka ke konci vyroby davala na favority 1,6 motor...origo voe....bo tam davali fsecko ceho se chteli zbavit. A zadní operky, zadni pasy, a vyplne bych sem memotal, do je normalni vybava na prani..taky sem mel uzouna 120lss priplatkama....
Az tu nekdo da solidní scan velkeho TP, se zapisem montaze vlečky a 4 pístů na skodu 120 origo ve fabrice, bez pretypovani auta na typ 130..... , tak mozna smeknu. Ale porad to jenom bude prachsprosta priplatkova vyjimka mezi 125kami..... bavime se tady snad o typu 125, tak jak byl podle katalogu a vyrobce.....
Az tu nekdo da solidní scan velkeho TP, se zapisem montaze vlečky a 4 pístů na skodu 120 origo ve fabrice, bez pretypovani auta na typ 130..... , tak mozna smeknu. Ale porad to jenom bude prachsprosta priplatkova vyjimka mezi 125kami..... bavime se tady snad o typu 125, tak jak byl podle katalogu a vyrobce.....
21:47:43
16.02.2011
16.02.2011

havlik
-> Tili: a vyvrací něco z toho co sem napsal "tvojí" pravdu? Já sem to slyšel z více zdrojů, nikdy neviděl ale rozhodně netvrdim že to tam být nemohlo...