15 příspěvků (zobrazeno 1 až 15) od 15.02.2011 do 18.02.2011, založil/a csrlive
řadit dle data
08:03:39 18.02.2011
Jozka
-> doking 17.02.11 15:10:30: Přesně k tomu se taky chystám.
21:06:30 17.02.2011
j_j
-> doking: dokiiii.....jak v modelu 1968 tak 1969, ty mě vůbec nečteš
15:10:30 17.02.2011
doking
Tak až mi dojdou některé díly,tak se tím budu chlubit jako verzí MBT :-D, Bylo MBT již jen širokým sloupkem nebo mělo ještě i úzkej?
14:45:25 17.02.2011
Jozka
-> eMBébé 15.02.11 23:49:08: Aby to bylo reprezentativní výběr, chtělo by to minimálně jeden kousek s pravostraným řízením či v krajní nouzi to provedení MBT/Moldau.
-> afro100: MB se v přepočtu na kilogram své váhy prodávalo v rámci celosvětového průměru na zahraničních trzích, takže sockoidnější auta přišly až po něm a 120tka to završila tím, že byla ve VB jen o málo dražší než Hi-fi soustava. MBT se vyrábělo jak v modelu 1968 tak i 1969 a zajímavostí byl kompresor v motorovém prostoru na huštění kol.
Vyrobene cca 13 tis kusov, vyvoz hlavne NDR (aj belgicko a anglicko), bola to taka este sockoidnejsia verzia tisicovky nez bola normalna socka ... nemalo to tie zvisle cleny na naraznikoch, na blatniku na kt. nie je tankovanie nebola ani sipka so znakom, listy na kapotach vpredu a vzadu boli vo farbe namiesto chromu a tak ...