Teda, aby se nekomu zkroutil k
arbec po vareni motoru, to slysim poprve. Karbec je nasroubovan na sacim potrubi a tepelne odizolovan tremi tesnenimi a pertinaxovou podlozkou. Pochybuju ze 120C kratkodobe pusobicich na zinkovou slitinu muze zpusobit deformaci tela karbecu. Ovsem u expertu/expertek typu"jedu, dokud se varici motor nezastavi" se nada nic vyloucit. Nejcastejsimi viniky jsou majitele, kteri si mysli ze motor drzi pohromade sroubkama a a maticema na karbecu a sani a kdyby je neutahly momentem 50 Nm, taxe motor rozpadne :o)
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Jezdim za 10 litru -- co ted?
prohledat
22 příspěvků (zobrazeno 1 až 22) od 12.03.2003 do 24.03.2003, založil/a
09:40:11
24.03.2003
24.03.2003
King
10:49:17
22.03.2003
22.03.2003

Filip Ráž
120°C!!!! Jak sem to videl sem zastavil dal varovky vypnul motor a jenom sem slysel z motorovyho prostoru divny zvuky a bublani vody...
Ale ted jo to v poho... Jinak ted sem taky daval new vyfuk a motor je tiší a jede to neco trochu lip, a co je hlavni MERIM MENSI SPOTREBU!!!!! jelikoz ten story oproti tomu novymu vazil cca o 5kg min!!!
Asi tam byly vypaleny vevnitr ty mrizky nebo co tam je... 



08:45:16
22.03.2003
22.03.2003

JohnyJ&120M - zrušená registrace
pozná se to tak,že přiložíš něco rovnýho na víko a koukáš jestli to sedí.
PS:a jak moc jsi vařil?já ji jednou chudinku upek tak,že mi stříkala pára z expanzky.Byla to hezká fontánka
.a podruhý sice nestříkala,ale nejela.Za dva do mírnýho kopečka a umírala
.pak jsem na to přiložil nějakej rovnej bazmek a byly tam mezery že by jima prolezla myš.tak to děd vzal nějakýmu frajerovi do Motorletu,aby to srovnal.Sice narovnal víko ale hovadu mu nedošlo,že bude zkroucený i tělo.Tak jsem to frknul na schade,pumpuju,pumpuju a koukám,že je karbec a blok celý od benzínu.tak to udělali tak,že víko nahřáli aby bylo tvarovatelný a plácli to na tělo.Uff.
No a teď mi už delší dobu nefunguje 2.stupeň.kua.musim to nějak vymyslet,protože to je hrozně líný.
PPS:Má vliv děravý vejfuck na výkon?je to série s převařenou koncovkou.
PS:a jak moc jsi vařil?já ji jednou chudinku upek tak,že mi stříkala pára z expanzky.Byla to hezká fontánka


No a teď mi už delší dobu nefunguje 2.stupeň.kua.musim to nějak vymyslet,protože to je hrozně líný.
PPS:Má vliv děravý vejfuck na výkon?je to série s převařenou koncovkou.
19:46:56
16.03.2003
16.03.2003

Filip Ráž




19:25:32
16.03.2003
16.03.2003
heky
Tak tu spotrebu meli na svedomi nejspis ufoni.
Karbec jsem mel pred zimou u karburatorovnika, ktery ho vycistil a seridil. Zkroucenej snad neni, auto nikdy nevarilo a kdyz jsem ho daval zpet, utahoval jsem matky opatrne.
Jediny, na co jsem prisel, byl ten predstih + uplne totalne opaleny kontakty na vicku rozdelovace. Ty jsem sbrousil do leskla, a ted se podrzte: v sobotu jsem jel z Prahy na Klinovec a zpet ve 4 lidech s lyzema na strese se spotrebou 7.3l/100km. Ale jel jsem pianko, plyn do podlahy jsem mel jen jednou. (Ale zrovna kdyz jsem jel 120, tak jsem se div nevysekal, kdyz mi tam vjel z vedlejsi blbec ve felicii...)
Karbec jsem mel pred zimou u karburatorovnika, ktery ho vycistil a seridil. Zkroucenej snad neni, auto nikdy nevarilo a kdyz jsem ho daval zpet, utahoval jsem matky opatrne.
Jediny, na co jsem prisel, byl ten predstih + uplne totalne opaleny kontakty na vicku rozdelovace. Ty jsem sbrousil do leskla, a ted se podrzte: v sobotu jsem jel z Prahy na Klinovec a zpet ve 4 lidech s lyzema na strese se spotrebou 7.3l/100km. Ale jel jsem pianko, plyn do podlahy jsem mel jen jednou. (Ale zrovna kdyz jsem jel 120, tak jsem se div nevysekal, kdyz mi tam vjel z vedlejsi blbec ve felicii...)
11:44:11
15.03.2003
15.03.2003

JohnyJ&120M - zrušená registrace
kuna taky mi to dělalo to co píšeš,ale teď si za boha nemůžu vzpomenout jak jsem to vyřešil.akorát mi to tolik nežralo:-).volnoběh jsem měl na 400 a zaboha nešel zvednout.tak jsem vytočil ten šroub na maximum a von píča někde vypad.ale to jen tak,k věci:zkus ať ti někde srovnaj víko karbecu s tělem(jestli jsi někdy vařil,tak to bude asi zkroucený a přicucává si vzduch).u mě to ale bylo spíš zaseklým odpojovačem volnoběhu.někdy šel a někdy ne.když si vzpomenu napíšu.PS:co trysky?těsnění?
10:53:30
14.03.2003
14.03.2003
nigga
BTW: Ja jsem od listopadu 02 do brezna 03 jezdli 14l na 100km a taky nebrecim :-)
u me je to ale cely zalozeny na pojizdeni 2km a po dvou hodinach 2 km zpatky a to jednou za tejden.
PS: diskuzi jsem vubec necetl
u me je to ale cely zalozeny na pojizdeni 2km a po dvou hodinach 2 km zpatky a to jednou za tejden.
PS: diskuzi jsem vubec necetl

20:27:18
13.03.2003
13.03.2003

Filip Ráž
hmmm mě to žere ted pres zimu (na zacatku jara) cca 8-9litrů dle stylu jizdy a v lete nevim, zas tak dlouho mi nefunguje pocitac km (teprve 1mesic)
, ale doufam ze to bude min 


19:06:34
13.03.2003
13.03.2003

Žaky
Od jara do podzimu jezdim mezi 7-12 L,ne mim,ne vic.podle toho kudy tudy a jak. A mam natryskovano 120/200,160/160+sedr s vets.dif. Jak nekdo níž radí,STOLICE ukaze dost,/i u lidí/hlavne tesnost klapek.
16:35:23
13.03.2003
13.03.2003

Martin
Napadla mě jedna věc: možná to může být špatné těsnění právě na tom šroubku bohatosti směsi. Je tam jen takovej gumovej kroužek...
14:08:24
13.03.2003
13.03.2003
heky
Smrdlam tim hornim, velikym. Ten mensi, co je po nim je na bohatost a toho jsem se ani nedotk`. Ten horni je proti zavrenymu stavu 2x otoceny po 180 stupnich + malej kousicek. Asi to necham na stolici. Ale trochu mne to stve, pac za dva a pul mesice budu stejne delat STK.
12:36:27
13.03.2003
13.03.2003

Luděk
2Heky:a nešmrdláš náhodou šroubkem na bohatost směsi,že Ti to buď smrdí,nebo nesmrdí,páč šroub na volnoběh by na spaliny neměl mít vliv.
10:21:54
13.03.2003
13.03.2003

Engi
v zime jezdim ted za 8-8.5 , jinak se drzim 6.5-7.5 

22:24:36
12.03.2003
12.03.2003
heky
Vrtaj mne hlavou ty nizke volnobezne otacky. Treba je o takhle: ve volnobeznem rezimu auto nejede -> slapu vic na plyn, aby to jelo -> otevira se druha komora karb. -> auto vic zere.
Andrt pise, ze volnobezne ot. se daj zvysit pomoci sroubu pridavneho vzduchu, coz u mne nefunguje, jenom to pak smrdi jak wartas.
Andrt pise, ze volnobezne ot. se daj zvysit pomoci sroubu pridavneho vzduchu, coz u mne nefunguje, jenom to pak smrdi jak wartas.
22:08:42
12.03.2003
12.03.2003

Bob
10¨litříků to seš f pohodě mě to žere v zimě 12- 13 a vlétě 8 -9 jenže to není autem ale mojí nohou
není to u tebe podobný

21:13:34
12.03.2003
12.03.2003
heky
No, benzin v nikde citit neni (provadel jsem cichovou kontrolu), na hadicky jsem koukal a snad nikde netece. Tesnenim mezi benzinovym cerpadlem a motorem malounko unika olej, ale to uz dlouho. Sytic mne napadl taky, ale nedovrenej neni. Ani by tomu neodpovidaly nezvykle nizke volnobezne otacky.
20:59:38
12.03.2003
12.03.2003
Koči
Co zkusit napřed provést důkladnou vizuální kontrolu palivového potrubí, z vlastní zkušenosti vím, že na první pohled se neusí přijít ani na tak banální záležitost jako je od benzinu mokrý takový ten talíř palivového čerpadla. ´(=zkontrolovat hadičky). Jinak mám 120 GLS ´83 a v zimě jezdím po městě za 8,1. (v létě 6,4).
20:48:48
12.03.2003
12.03.2003

Martin
Nemáš náhodou nedovřenej sytič ?
Já vim asi blbej nápad...


20:24:25
12.03.2003
12.03.2003
heky
Jo a zahradku jsem mel tenkrat taky.
Kolik tak chtej za stolici? :-)))
Kolik tak chtej za stolici? :-)))
20:22:04
12.03.2003
12.03.2003
heky
Co blbnes? Ja jel loni na Moravu, jak byly ty kalamity, sestkrat jsem cestou zapad`, z 80% po snehu a jel jsem to se spotrebou 7.2l/100km
20:18:09
12.03.2003
12.03.2003

Samantus
V zime?????? s drzakem na lyze????? To nemej strach to je naprosto normalni jev, akorat si nech seridit karbec na stolici (fuj) to je vse......
20:09:27
12.03.2003
12.03.2003
heky
Zdravim,
Mam 105 `86 a zmeril jsem si spotrebicku mimo mesto. Vyslo zavratnych skoro 10 litru na 100 kilometru. Jel jsem sice celkem svizne, ale ne extrem (do 120km/hod.), na strese zahradku s lyzema, ale je to nejak moc:-)
Nevim ale, cim to je.
Svicky a vn kabely maji 4000km, olej a ventily taky.
Koukal jsem na predstih, bylo tam neco pres 10 stupnu, nastavil jsem ctyri, ale tim to asi nebylo. Kola se toci bez treni jsou spravne nahusteny (spis prehusteny). Vykon se mi zda naprosto normalni a auto startuje na prvni otoceni klicku.
Co se mi nezda:
Mam prilis nizky volnobezny otacky. Kdyz jsem zkusil tocit sroubem pridavneho vzduchu, tak se skoro nezvysily, ale auto zaclo vic smrdet.
Mate nejakej napad? (Napada mne sundat stitek s napisem SKODA 105 a dat si tam TATRA 613 :-)))
Za kolik jezdite ted pres zimu vy?
Mam 105 `86 a zmeril jsem si spotrebicku mimo mesto. Vyslo zavratnych skoro 10 litru na 100 kilometru. Jel jsem sice celkem svizne, ale ne extrem (do 120km/hod.), na strese zahradku s lyzema, ale je to nejak moc:-)
Nevim ale, cim to je.
Svicky a vn kabely maji 4000km, olej a ventily taky.
Koukal jsem na predstih, bylo tam neco pres 10 stupnu, nastavil jsem ctyri, ale tim to asi nebylo. Kola se toci bez treni jsou spravne nahusteny (spis prehusteny). Vykon se mi zda naprosto normalni a auto startuje na prvni otoceni klicku.
Co se mi nezda:
Mam prilis nizky volnobezny otacky. Kdyz jsem zkusil tocit sroubem pridavneho vzduchu, tak se skoro nezvysily, ale auto zaclo vic smrdet.
Mate nejakej napad? (Napada mne sundat stitek s napisem SKODA 105 a dat si tam TATRA 613 :-)))
Za kolik jezdite ted pres zimu vy?