Pár otázek Fávo+105

prohledat
20 příspěvků (zobrazeno 1 až 20) od 28.03.2005 do 03.04.2005, založil/a M.a.R.i
řadit dle data
16:38:40
03.04.2005
M.a.R.i
-> saskyn2:
Asi máš pravdu. Nejspíš sem si na ten motor už zvyknul.
11:23:47
31.03.2005
saskyn2
-> M.a.R.i: No to že to jede hůř ti třeba jen připadá protože sis zvyknul na silnější motor. Já když jsem sednul ze 120cy do 136ky tak mi to přišlo jako hrozný dělo, pak jsem si na to zvyknul a přišlo mi to normální. Ted sednu z pasatu do 136 a přijde mi to zdechlý. Jinak problémy s převodovkou jsem měl taky, moje lehce poladěná 136ka dokázala slisovat kolečko 3st.. jednička a dvojka jsou z jednoho kusu s hřídelí, ale ostatní kolečka jsou jen nalisovaný(soudruzi v MB asi nepočítali že mi to bude hrabat na asfaltu i na trojku6 )
08:51:37
30.03.2005
sep
Jak bylo psáno,převodovky jsou stejné,jen jsou jiná planetová kola......pokud jde o kameny,ty vydrží hodně,jinak klasický postup je vydření uložení kamene,následná vůle a pak rozpad,dříve se daly sehnat tzv. abnormální kameny,které tohle řešily,dnes už to bude asi utopie....
08:38:30
30.03.2005
Stepix
-> M.a.R.i: takže doufám že s tim přitáhneš do školy179
00:26:49
30.03.2005
M.a.R.i
-> Gryzly: Díky za rychlou odpověď.
00:25:14
30.03.2005
M.a.R.i
Teda sklouzlo a nééé zklouzlo, aspoň teda myslim2.
00:23:01
30.03.2005
M.a.R.i
A ještě mám jeden velkej1. Ten motor má 5tkm po generálce. Když sem ho poprvý nastartoval, tak měl tendenci chcípat a měl tak 400ot, to ještě cucal special z nádrže, pak sem ho jel projet a natankoval sem naturál95, chod se ustálil a měl 1000ot, najel sem 20km a pak na volnoběh začaly otáčky kolísat, potom šel i blbě startovat, a má ten volnoběh takovej nepravidelnej. Čím to je? Předstih? Jak to vyřešit?

Ten motor není zas tak živej, jak sem čekal. Sice je to jak nebe a dudy proti 105, třeba na zpátečku pustím malinko spojku a už se dere dozadu, se 105 sem dával plyn, ale od tich 60km je takovej lenivej. Ale je s ním prdel, dneska večer jsem předjížděl kámoše, co jel v Golfu, na kostách. Byl zvyklej na tu mojí zadřenou (doslova) 105. Jel tak šedesátkou, přidal sem auto si pěkně zklouzlo po kostkách a byl sem pryč. Opravdu v ten moment netušil.
00:21:49
30.03.2005
Gryzly
-> M.a.R.i: To je uplně jedno protože ta pumpa bere vodu z venku a tlačí ji do motoru ( nebo naopak) tak je jedno jestli od topení nebo od chladiče.

Náhon tachometru vyměn celej, jen ten střed nekoupíš a ani by to nemělo jít vyndat.
Sytič jde protáhnout pěkně, vyndej starý drát a zasun novej.
00:16:28
30.03.2005
M.a.R.i
Ještě mám 2 menší problémy. Potřebuju vyměnit bowden táhla tachometru. Stačí jenom vytáhnout ten drátek co je v tý gumě a nasoukat do ní novej? Takhle to dělal kámoš, ale radši se chci ujisti.
A ještě potřebuju vyměnit lanko sytiče. Tak stačí jenom v kabině přivázat na to nový lanko to starý a vytáhnout ho z motorovýho prostoru?
00:13:44
30.03.2005
M.a.R.i
-> Tomáš: Je to ilegál, ale mám tam nálitek na číslo motoru, tak nechám přerazit na číslo mý bejvalý 105, abych měl aspoň od policajtů pokoj a nebo zkusím vymazat číslo z techničáku.

-> Gryzly:
Volal sem předchozímu majiteli a trubky jsem měl zapojené dobře, akorát mi je divný, že se trubka do sacího spojuje s tím T co vede k pumpě, jak to máš ty. Já mám to sací spojený z tou úzkou trubicí co vede z topení. Jaký je v tom rozdíl??
23:45:16
29.03.2005
jack51
->D.J.Vlasta: OK zase jsem o něco chytřejší. Stačí ty kameny vyměnit za nové, nebo je vůle i v převodovce??
23:33:42
29.03.2005
D.J.Vlasta
Ja zas musim souhlasit se Štěpánem,kameny vydrzej dost,ale nesmi byt prevodovka zanedbana a kameny nesmeji mit vuli.Pokud maji vuli rozlamou se pri vetsich skubech tak jako tak a nezalezi jestli je tam motor 136 nebo 105.Sam jsem je u 105 menil bratrankovi protoze meli vuli a rozlamal je,naopak kamos mel vyborne nabrousenou 125,hrabal s ni porad a kamenum se nic nestalo.
20:06:39
29.03.2005
jack51
->M.a.R.i: s King2 musim jedině souhlasit. Mám 4Q/4,22 kyvku + Favo 136 a už jsem kameny měnil - hrabání a podobné blbinky nevydržely3. Od nepříjemné opravy se držím zkrátka a v pohodě 4
19:59:45
29.03.2005
Štěpán
Co se tyce rozdilu prevodovky 130 120,tak pokud ja vim a co jsem rozebiral,mimo lozisek je vse stejne.Co se tyce kamenu,vydrzi dost.A kdyz ne tak si je nech udelat z lepsiho materialu,zalezi na tom zda jsou presne a bez vuly.Priklad skoda 120S,4q kyvka a jela lip jak 136ka :-) Me to drzi take www.meap.cz/u-geen/.../in dex.php?id=4&i... :-)
19:45:41
29.03.2005
Tuxik
-> Tomáš: pokud vim, tak facko ti dneska do technicaku uz nenapise nikdo
19:04:46
29.03.2005
Tomáš
-> M.a.R.i: Já jenom tak odbočím, jak to máte provedený s těma motorama po stránce papírů. Máte to fáčko zapsaný v techničáku nebo je to ilegal. Já jen že se chystám dát do 120 taky fáčko.Díky
11:41:34
29.03.2005
Gryzly
-> M.a.R.i: Jo King má pravdu, pokud nebudeš hrabat tak si na to hamstej jak chceš. a stím karbecem. radši si nechej SEDR. LEKR nebo piergurg má jedinou výhodu asi jedině v tom aut. sitiču.

2) já ty trubky zapojil takhle:
udělal jsem si tu odbočku jinde.
zvětšit Pár otázek Fávo+105 - obrázek od Gryzly vložen 29.03.2005 11:41:34
09:35:39
29.03.2005
King
2 Mari: Kyvkova 4q (a ani kyvka coby naprava) neni stavena na takovou zatez. Se 135kou to neni tak kriticky, ale presto......Muzu poskytnout svoji zkusenost s favomotorem na 4q (105), kdyz jsem bez problemu odjezdil cca 45tkm a po upgrade na vlecku je prevodovka jeste schopna provozu. Ono je slapnout a "slapnout". Nejhorsi je kdyz kola zagumujou na nejaky sotolince a za okamzik se dostanou na suchej asfalt a prakticky se zastavej - to dostanou kameny v prevodovce a vubec cela prevodovka takovou cocku, ze je to nekolinasobek krout. momentu na jakej jsou staveny. Ja jsem se v podstate nijak nekrotil, ale pro jistotu jsem ze svyho repertoaru vyradil lacine efekty gumovacek na asfaltu a pod. V jizde potom na to muzes hamtat jak chces - na 3 ci 4ku vetsinous favomotorem nezahrabes :) Jak to konci s jedinci bez omezeni repertoaru, jsem se presvedcil na prikladu jednoho spoluskodovkare, co upgradnul S120LS 136kou motorem a behem snad 3 mesicu, vystridal 4 prevodovky, pricemz v jednom pripade jsem ho musel tahnout asi 5km na lane s tim, ze mel prevodovku totalne zablokovanou a ta brutalne brzdila kola :)
2. Zapojeni je stejny, jenom favo ma pripojky na ohrev saciho potrubi. Na to je ale potreba vodni pumpa s extra odbockou.
23:08:03
28.03.2005
M.a.R.i
Ještě sem se chtěl zeptat, jestli se vyplatí tam dát karbec pierburb místo toho mýho (120 nebo 130). Jestli se zlepší jízdní vlastnosti, kromě toho, že má automatickej sytič.
22:39:09
28.03.2005
M.a.R.i
Tak sme dneska dali se Stepixem do mé 105 Favorita 135, karburátor 130, mám 2 otázky.
1.
Když budu chtít, můžu na to šlápnout a nebo raději zvolna. Co jsem slyšel tak mi prý můžou prasknout kamínky v diferáku a nebo se může posrat hřídel, ale každej říká něco jinýho. Tak co, můžu to osolit??????????

2.
Nemáte náhodou někdo detailní foto nebo popis, toho jak jsou zapojený trubice s vodou? Jeto trošku jinak zapojený než ve 105, tak si nejsem jistej, jestli jsme to dali dobře.

Jinak v autě je 4q a kyvka. Díky za pomoc.
Extreme Tyres