Podle mě je to taky pravda. Má zatížný předek, v zatáčkách trochu tahá za ruce, ale to je spíš si na to zvyknout. I když dáte na škodu sebenižší a tvrdší pružiny, široký kola a přední spojler až na zem, je tam prostě pořád jenom prázdnej kufr. Na dálnici je Felda taky jistější. Je to prostě daný novější koncepcí vozidla. Favo a Felda se taky nedá srovnávat. Jsou a nejsou to samé. Felda je těžší a má jinak naladěnej podvozek. Proč myslíte že i v zahraničních testech chválili jízdní vlastnosti Feldy ? Z dlouhý chvíle ?

A další věcí je taky fakt že když říznete hovadsky zatáčku se škodou, tak se vám může stát že předek vesele vypochoduje do pangejtu. Felda se dost nepříjemně postaví na vnější přední kolo, ale drží stopu, stejně jako řikal Luďa. Mluvím tedy o sériových podvozcích a standardním obutí. Z pohledu upravených obou vozidel se to taky nedá srovnávat. Je kravina srovnávat vozidla rozdílných koncepcí. Motor vpředu / vzadu. Každý je dobrý na něco jinýho. Projeďte třeba s předohrabem zatáčku řízeným smykem. To je věc na které škody získávaly třeba při Rally před ostatními. Ať se nám to leebee nebo ne, vývoj jde prostě kupředu, i když máme radost jak se nám ty autíčka pěkně jistě chovají. Vůbec bych takovouhle věc být vámi neřešil.

Je pravda že jsem taky zvyklej na "všechno vzadu". A jestli jste si všimli kdo jezdíval se škodou a teď má jiný auto, tak si jí skoro vždycky chválí ohledně jízdních vlastností a rád na ní třeba i vzpomíná. Znáte lepší vozidlo na sníh ?

Škoda upravená a v pěkném stavu je na "sportovní" vyžití. Dyť si vzpomeňte, že před lety se dělaly (někdy ještě i dělají) sportovní auta s motorem vzadu / uprostřed / vpředu s ponem zadních kol. Je s nima největší pérdel a o to jde.
