Dotazy ohledně motoru

prohledat
9 příspěvků (zobrazeno 1 až 9) od 22.03.2005 do 24.03.2005, založil/a Tomáš
řadit dle data
13:33:28
24.03.2005
King
No jo, no...co mas tebou delat1
11:40:05
24.03.2005
Labros
Podstatně blíž hlavě, ne... Abysme nemátli někoho, kdo by si pak třeba mohl myslet, že FelMPi má přímý vstřikování.
09:33:23
24.03.2005
King
2 Labros: U Fe samozrejme ne, ale rozhodne jsou MPi vstriky podstetne bliz spalovaku, nez SPi. Mpicko taky diky tomu nepotrebuje ohrev saciho potrubi, ak sa nemylim......
00:15:24
24.03.2005
Labros
-> King2: u MPi se stříká těsně k ventilu? u felicie?? 9 9
20:44:56
23.03.2005
King
2 Tomáš: No, kdyz to pise Cedrych, tak to asi bude pravda :) Toz beru zpet :) Pravdepodobne to odpojeni vstriku nema favo-monopoint. To s tim skubnutim je spis moje zkusenost, protoze jsem odpojeni volnobeznyho systemu pri brzdeni motorem, s upechem pouzival na 105ce. Obcas se tam ten skubaci efekt vyskytnul, ale to ma spis co docineni s karbem a v pripade vstrikovacich ventilu to asi jde nejak (SW) osefovat.
15:04:47
23.03.2005
Tomáš
No já to vyčet z knihy: Automobily Škoda Felicia (II. vydání) od M. R. Cedrycha. Tam právě píšou, že: "Při překročení max. povolených otáček 5800 min. a při brzdění motorem dojde k úplnému zastavení přívodu paliva do spalovacích prostorů motoru." Tak mě právě zajímalo jak to že to nevadí, že tam jenom šolíchá motor naprázdno a jak říká King2 že potom nedojde ke škubnutí. Jedná se o jednobodové nepřímé vstřikování paliva Bosch Mono-Motronic na motor Felicie 1,3.
09:22:07
23.03.2005
King
Souhlas
1) Spotrebu oleje zpusobujou jednak opotrebeny pistni krouzky, jednak vycochtany voditka ventilu a od fava vejs pak i gufera na ventilech. Svoje na spotrebe oleje udela i rezim pouzivani auta tzn. napr. kratky priskoky po meste znamenaj vzrust spotreby oilu na radove desetiny litru na 1000km. Jinou kapitolou je pak plizivy prolinani oleje z motoru nejakou netesnosti.
2) Odpojeni vstriku pro brzdeni motorem je standardni fíčura aut se vstrikovanim, ale zhusta se , co vim, pouziva uz u MPi. Systemy s jednobod vstrikem, jmenovite felda ji tusim nema. Je tam jenom jeden vstrik na skrtici klapkou a pri brzdeni motorem s odpojenym privodem benalu vyschne saci potrubi a po opetovnym pusteni benalu je prodleva, ktera by se projevovala neprijemnym skubanim s moznosti vynechani zazehu - nic dobryho pro kat. U MPi, kde se strika tesne k ventilu to pochopitelne nehrozi....
19:15:35
22.03.2005
Pavel P@nkáč
1)lamda spotřebu oleje ovlivnit nemůže, hledej problém jinde

2)on motor jako by chcípne, tím že jím brzdíš tak se převaluje a proto nechcípne a když přestaneš brzdit tak tam zas začne stříkat palivo a normálně jedeš
16:05:15
22.03.2005
Tomáš
Zdar lidi, vim že bych měl tuto otázku směřovat na jiný web, ale zase vim, že tu je spoustu chytrých hlav. Tak se ptám:
1)může ovlivnit špatná lambda sonda spotřebu oleje a pokud ano tak jakým způsobem. Jedná se o felicii, najeto cca 70tkm,1bodový střik. BMM a sonda ještě není měněná.
2)při brzdění motorem (Felina, Fabka,atd.)nebo překročení povolených otáček se vypíná přívod benzínu do střikování. Jak to že ten motor tedy dál běží a nechcípne? Jak je to vyřešený.
Předem moc děkuji za odpovědi.
Extreme Tyres