Trochu odbočim od tematu,už se nejedná o LSE střechy,ale názvem tematu to sedět bude.
Při starším hledání škodovek po evropskejch webech,sem našel zajímavej leták jednoho Holandského dealera,který si vymyslel a prodával akční verzi úžovky pod názvem BLACK ARROW...co sem se dočetl (přeloženo z holandštiny),tak se vyrobilo vlastně jen pár kusů (ještě byla varianta bílá s červenými pruhy..asi už to mělo i jiný akční název) protože úžovky jako takový moc nešly na odbyt,s eMkama už to bylo prý výrazně lepší.
Zvenku konfigurace jako anglická SuperEstelle,motory 105 a 120LS s olejovým chladičem beze změn,víceménně jen akční doplňky a nějaká výbava navíc uvnitř,alarm,sportovní volant,radio+antena,alu kola,a další...zajímavej je třeba atypickej zadní spojlírek na kapotě.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
super estelle
16:43:18
30.10.2010
30.10.2010

ondie
16:25:38
30.10.2010
30.10.2010

Matsoft
Tak to je dobrej narez, ze tenhle superkousek skoncil v HU. Ostatne v Madarsku skoncilo posledni dobou vic zajimavych aut.
16:25:10
30.10.2010
30.10.2010

ondie
Takže ta žlutooranžová superestellka se prodala do hungárie?
A ta olivová skončila kde..ví někdo víc?
A ta olivová skončila kde..ví někdo víc?
15:58:19
30.10.2010
30.10.2010

castrol
-> Tomaso435: no trafil sa
15:55:01
30.10.2010
30.10.2010

Tomaso435
že by první vhodnej příspěvek?
-> Skoda_130_GL:
ale ty nárazníky působěj na mě jak z nějakýho válečnýho jeepu :-D

ale ty nárazníky působěj na mě jak z nějakýho válečnýho jeepu :-D
01:00:42
30.10.2010
30.10.2010

ondie
-> TAZ1500:
Na C-sloupkách sou exportní štítky SKODA,druhovýrobu dělá člen Mototechna..to de sehnat.
Sedany obecně sou značeny Estelle..úžovkám říkali jen MK.I,eMka jsou Estelle Two,SuperEstelle byly lépe vybavené úžovky (bez ohledu na povrch střechy).
Rámy dveří bych asi udělal do barvy auta (ale i ta černá je neutrální).
S kolama to je tak nějak,jak to vidíš na fotkách..i ty kola měly svojí evoluci a tudíž k eMku se dávaly kola vyráběné zase v té době..Meteory II,Jupitery MK3,klidně i Apolla (což je taková anglická nejčastější produkce-ty meteory obzvláště..)
Na C-sloupkách sou exportní štítky SKODA,druhovýrobu dělá člen Mototechna..to de sehnat.
Sedany obecně sou značeny Estelle..úžovkám říkali jen MK.I,eMka jsou Estelle Two,SuperEstelle byly lépe vybavené úžovky (bez ohledu na povrch střechy).
Rámy dveří bych asi udělal do barvy auta (ale i ta černá je neutrální).
S kolama to je tak nějak,jak to vidíš na fotkách..i ty kola měly svojí evoluci a tudíž k eMku se dávaly kola vyráběné zase v té době..Meteory II,Jupitery MK3,klidně i Apolla (což je taková anglická nejčastější produkce-ty meteory obzvláště..)
00:48:33
30.10.2010
30.10.2010

TAZ1500
vsimli ste si že skoro vsechny eMka sou obuty na meteorech a uzovky na jupiterech
dalsi vec takže eMka sou značeny estelle two??
a jeste jedna vec vsimli ste si ramu oken ?až na dve vyjimky sou v barve auta tak jaky maj bejt?
nemate nekdo hodne podrobnej detail mřizky na C sloupku?jedna fotka tu je ale potreboval bych to vic zblizka
dalsi vec takže eMka sou značeny estelle two??
a jeste jedna vec vsimli ste si ramu oken ?až na dve vyjimky sou v barve auta tak jaky maj bejt?
nemate nekdo hodne podrobnej detail mřizky na C sloupku?jedna fotka tu je ale potreboval bych to vic zblizka
00:06:44
30.10.2010
30.10.2010

Karlos (WIO46)
-> Pavel P.. 29.10.10 23:32:20: O téhle jsem kdysi kdesi četl. Původní majitel to snad koupil někdy 82, jezdil do 85, nalítal kolem 20tkm a nynější majitel to koupil snad roku ´06 v takovémto stavu.
00:03:18
30.10.2010
30.10.2010

Kubina AVTOBA3 CCCP - zrušená registrace
jinak neznam jinou zemi,kde by tato moda vinylových strech byla silnejsi.Tim je prave Velka Britanie zajimava.Treba vaz-lada sla do Britanie taktez s touto strechou.to jen tak pro zpestření
23:59:38
29.10.2010
29.10.2010

VeTeV
-> Kubina AVTOBA3 CCCP: mysleno ve srandě, dělat bych to nechtěl... na to už chce fištróna a trošku znalostí 

23:56:25
29.10.2010
29.10.2010

Kubina AVTOBA3 CCCP - zrušená registrace
-> VeTeV 29.10.10 23:36:44: i ty kluku blahový
23:41:32
29.10.2010
29.10.2010

Pavel P..
a takhle skončej všechny 

23:40:04
29.10.2010
29.10.2010

Pavel P..
ale tahle je libová

23:38:31
29.10.2010
29.10.2010

Pavel P..
-> Durnbach: a nabízí je v inzerci



23:36:44
29.10.2010
29.10.2010

VeTeV
-> Pavel P..: přivez koženku a dvě kila chemoprenu...

23:36:29
29.10.2010
29.10.2010

Durnbach
Pavel P.. 29.10.10 23:34:34 napsal:
a jakej má vkusnej nárazník.....
A někdo tomu ukradl štítky z masky. :-D
a jakej má vkusnej nárazník.....

A někdo tomu ukradl štítky z masky. :-D
23:35:57
29.10.2010
29.10.2010

Pavel P..
že bych to nechal polepit taky? nevypadá to zle na tý hnědý

23:35:32
29.10.2010
29.10.2010

VeTeV
-> Pavel P..: dej ho ze tří stran - prostě ne ten nárazník to kazí 

23:34:34
29.10.2010
29.10.2010

Pavel P..
a jakej má vkusnej nárazník.....

23:33:31
29.10.2010
29.10.2010

Pavel P..
a jedna chudinka vopelichaná
23:32:58
29.10.2010
29.10.2010

Pavel P..
a ještě užovka
23:32:20
29.10.2010
29.10.2010

Pavel P..
a ještě užovka.. ta je bezvadná
23:31:17
29.10.2010
29.10.2010

Pavel P..
a červená
23:30:53
29.10.2010
29.10.2010

Pavel P..
užovka
23:29:50
29.10.2010
29.10.2010

Pavel P..
a co taková?
23:23:47
29.10.2010
29.10.2010

ondie
.
23:21:03
29.10.2010
29.10.2010

ondie
.
23:20:30
29.10.2010
29.10.2010

ondie
..tady sou hezky vidět ty černoleštěné Pegy
23:16:57
29.10.2010
29.10.2010

ondie
.
22:15:44
29.10.2010
29.10.2010

TAZ1500
22:14:19
29.10.2010
29.10.2010

Nwkt
22:10:40
29.10.2010
29.10.2010

Kubina AVTOBA3 CCCP - zrušená registrace
tohle je proste nadhera
22:01:08
29.10.2010
29.10.2010

afro100
-> TAZ1500: volny preklad
LSE to iste ako LS plus kozenkova strecha, stresne okno, tonovane okna a stereo radiokazetak. V priebehu 81-84 neboli LS k dostaniu, iba na spec. poziadanie.
LSE to iste ako LS plus kozenkova strecha, stresne okno, tonovane okna a stereo radiokazetak. V priebehu 81-84 neboli LS k dostaniu, iba na spec. poziadanie.
22:00:25
29.10.2010
29.10.2010

TAZ1500
In the UK, the Škoda 105/120 range was sold under the name Škoda Estelle, where it proved popular with 120,105 cars finding homes between 1977 and 1990. In 1987 alone (which was three years short of the end of the cars' production run), UK Škoda dealers managed to sell 17,000 rear engined Škodas including the Rapid Coupè despite the cars negative image, dismal handling and outdated technology and serious problems with the head gasket condition. Its main selling points were its spacious interior, dependability, ease of maintenance and low asking price. Reliability was often a strong point with these cars, some of which have reached over the 100,000-mile (160,000 km) point and are still running to the present day due to good maintenance. Skoda made great play in its advertising of its consistent class wins in the RAC rallies in the 1970s and 80s with the Estelle.
In August 2006, an Auto Express survey revealed that just 612 Škoda Estelles sold in Britain were still registered with the DVLA, which officially made it the fifth most scrapped car in Britain sold in the last 30 years - although it can be argued that much of this reduction in numbers could be attributed to mass re-exportation of the vehicles back to Eastern Europe (as was also the case with contemporary Lada vehicles of the same era) where they were worth much more, as opposed to scrappage. The four cars with a higher rate for scrappings had all finished production at least four years before the Estelle. With the Škoda Estelle being the last mass-produced rear-engined small family car in Europe, not to mention the fact it's becoming increasingly rare in the UK, prices for good examples are rising.
a jeste tohle neni to 100% zdroj spiš orientační
In August 2006, an Auto Express survey revealed that just 612 Škoda Estelles sold in Britain were still registered with the DVLA, which officially made it the fifth most scrapped car in Britain sold in the last 30 years - although it can be argued that much of this reduction in numbers could be attributed to mass re-exportation of the vehicles back to Eastern Europe (as was also the case with contemporary Lada vehicles of the same era) where they were worth much more, as opposed to scrappage. The four cars with a higher rate for scrappings had all finished production at least four years before the Estelle. With the Škoda Estelle being the last mass-produced rear-engined small family car in Europe, not to mention the fact it's becoming increasingly rare in the UK, prices for good examples are rising.
a jeste tohle neni to 100% zdroj spiš orientační
21:58:29
29.10.2010
29.10.2010

TAZ1500
120 LSE (1979–1987) - Same as the 120 LS plus vinyl roof, sunroof, tinted glass and stereo radio/cassette player. During the 1981-1984 period, there were no 120 LS models available only to special order.
panove přeložte mi to sem v angličtine začatečník
panove přeložte mi to sem v angličtine začatečník
21:43:51
29.10.2010
29.10.2010

Kubina AVTOBA3 CCCP - zrušená registrace
-> ondie: ano,riklal to clovek,ktery tam dela a pamatuje jeste vyrobu garde.Jinak ta modra barva co daval brunoš je original,je to cinska modr,ta byla jen na export
21:29:06
29.10.2010
29.10.2010

ondie
-> Kubina AVTOBA3 CCCP: fakt?..já myslel,že je to výhradně britskej výmysl..fakt je,že sem viděl asi 4 v čechách normálně s volantem vlevo,vypadaly původně,nepředělávaný..
21:23:31
29.10.2010
29.10.2010

Bruno
.
21:13:57
29.10.2010
29.10.2010

Kubina AVTOBA3 CCCP - zrušená registrace
tyhle kozenkove strechy se ale davaly na auto uz v CSSR.Byla na to dilnicka v Kvasinach,proto taky ty auta maji bocni gumove listy jako rapid
21:01:04
29.10.2010
29.10.2010

ondie
-> TAZ1500: Máš tedy nějaké foto,dobový leták,kde bude daná jakákoliv spojitost s nápisem SuperEstelle a 742 v modelu M ? Snažím se Ti vysvětlit,že superestelle a lse neni zdaleka totéž..
20:54:33
29.10.2010
29.10.2010

TAZ1500
-> ondie: super estelle 120 LSE se delala do roku 1987 takže i eMka byly origo takle zušlechtěny jinak zrcatka už sem sehnal sou takovy namodralý a o střechu mi jde jen o rozmery mam svyho čalouníka kerej mi ji ušije když mude mit podklad protože se mu auto do jeho dilny nevejde tak potrebuje nejakej vzor
20:51:49
29.10.2010
29.10.2010

ondie
-> Jarka130: hmmm

20:49:04
29.10.2010
29.10.2010

Jarka130
.
20:47:46
29.10.2010
29.10.2010

Jarka130
další barevná varianta auto bylo na prodej tady čr
19:41:47
29.10.2010
29.10.2010

ondie
-> TAZ1500: SuperEstelle jako název je jen Britská anabáze našich LS/GLS lepší výbavy používaná jen u úžovek..eMka už superestelle (dle mě) nebyly..
To,že to mělo koženkovou střechu se označovalo LSE..takže např.ne každá LSE byla SuperEstelle..
Jinak je potřeba brát v potaz,že to auto vzniklo v GB,takže ho nějak úhledně zabalit do těch jejich doplňků..zrcátka Engelmann Monitor,anglický štítky,nálepky na čelo,nějaký hliníkový kola,případně jiná GB výbava...co se týče samotné střechy,tak neznám tvoji "šikovnost",ale já osobně bych se do čalouničiny (čehokoliv) nepustil..schánět rozměry,plánky,to je utopie..to všechno zjistíš,kdyby ses do toho pouštěl..
Já osobně bych si to nechal udělat jako třeba Majkl (a klidně i od stejnýho člověka,je šikovnej)..koukni sám: www.skoda136.cz/136GLSE/. ../index.html
To,že to mělo koženkovou střechu se označovalo LSE..takže např.ne každá LSE byla SuperEstelle..
Jinak je potřeba brát v potaz,že to auto vzniklo v GB,takže ho nějak úhledně zabalit do těch jejich doplňků..zrcátka Engelmann Monitor,anglický štítky,nálepky na čelo,nějaký hliníkový kola,případně jiná GB výbava...co se týče samotné střechy,tak neznám tvoji "šikovnost",ale já osobně bych se do čalouničiny (čehokoliv) nepustil..schánět rozměry,plánky,to je utopie..to všechno zjistíš,kdyby ses do toho pouštěl..
Já osobně bych si to nechal udělat jako třeba Majkl (a klidně i od stejnýho člověka,je šikovnej)..koukni sám: www.skoda136.cz/136GLSE/. ../index.html
19:27:34
29.10.2010
29.10.2010

petr s
-> 105: Lepidlem
19:09:17
29.10.2010
29.10.2010

105
ja nevim jak to tam drzi

19:05:57
29.10.2010
29.10.2010

Bruno
-> ondie: No třeba to není origo, ale ta barevná kombinace se mi celkem líbí. Už nevim kde jsem k těm fotkám přišel, jinak bych se majitele zeptal.
18:54:48
29.10.2010
29.10.2010

ondie
-> Bruno: To je zajímavý,ta šedivá střecha,to sem ještě neviděl.
18:42:49
29.10.2010
29.10.2010

Bruno
.