El pumpa

prohledat
18 příspěvků (zobrazeno 1 až 18) od 19.03.2005 do 24.03.2005, založil/a Štěpán
řadit dle data
10:28:18
24.03.2005
Veron
-> Štěpán: já myslim, že by to mít měli, zkus se podívat na HL propan, tam mají ceníky. Jinak se obracejte na Pilota, já tyhle věci moc neřešim (ale rád si necham poradit) 4
15:38:57
23.03.2005
kaipan
-> Pilot 105: ok...
12:05:51
23.03.2005
Pilot 105
-> kaipan: Určitě bude, momentálně má kamarád vymyšlené 3 varianty, tak uvidím pro kterou se rozhodnu.
11:53:35
23.03.2005
kaipan
-> Pilot 105: a schema by jsi neměl ?
00:53:26
23.03.2005
Pilot 105
-> Veron: Už to řeším s kamarádem. Prý to nebude problém. Bude si to brát signál od čidla mazání s prodlevou jakou si nastavím.
22:25:50
22.03.2005
Štěpán
-> Veron: aha,to je docela zajimavy,ja nad tim uz take premyslel,ono nahoda je blbec.Prosim Te kde sehnat ten casovy spinac a jak je to vlastne zapojene.Tam kde montuji plyn budou mit ne???
21:13:59
22.03.2005
Samantus
a nebo narazovou pojistku co maj fordy, treba sierra combi ji ma pod rezervou
18:24:10
22.03.2005
U-Geen
-> Veron: no staci pridat premosteni pri startovani a je to ne? :-)
11:39:07
22.03.2005
Veron
-> U-Geen: na tlakové čidlo oleje to má nevýhodu a to, že nepumpuje při otočení klíčku. I když dovychytat se to jistě dá. Myslim, že napojení na zap. cívku vyjde nastejno (takhle je to u toho LPG). Kombinace s tim časovym spínačem je asi nejelegantnější a nejlevnější
11:22:11
22.03.2005
markus
pro případ havárie je dobré před např.Faceta předřadit tzv.King Ventil(tj,zařízení které má narazovou pojistku a při havárii uzavře přívod paliva a odpoji čerpadlo).Myslím že v MS racing ho mají za nějakých 2800 či tak nějak.Já ho ovšem také nemám,a spoléhám že se nic nestane.Jinak pod čerpadlo nezapomeˇn dát siletbloky.Např 2 malé silentbloky jako uchycení ke kastli a jeden větší,na který bude čerpadlo spodkem zboku dosedat(pokud je třeba vertikálně).Je to opravdu dobré,a prodlouží to životnost.Facet je odstředivé čerpadlo,kde 2 kuličky při rotaci vytváří podtlak v kanálcích rotoru,a když se přidělá"natvrdo" ; bez siletbloku,hrozí jeho postupné zničení při otřesech vozu.A letos jsou silnice obzvlášte po zimě rozmlácené.
10:04:25
22.03.2005
U-Geen
-> Veron: urcite... nebo pripojeni na tlakové cidlo oleje popr. dobijeni... nebo oboje :-)
09:10:42
22.03.2005
Veron
U LPG je časový spínač, který otevře ventil na cca 5vteřin a když nedostane impulz z cívky, tak se ventil zase zavře, asi by to bylo řešení i u té el. pumpy. Jistě to lze řešit více způsoby, ale tohle by mohlo být nejefektivnější...
09:06:52
22.03.2005
Veron
-> Štěpán: www.meap.cz/u-geen/.../in dex.php?id=4&i...
ale jestli tě zajímá zapojení, tak to neni nijak zvlášť bezpečný.
Tohle je vůbec zajímavé téma ta bezpečnost, mě to při zapojování pumpy ani nenapadlo (jezdim na LPG a benzin mam jen jako bokovku), až na pátečním srazu v Alfě jsme na to narazili s Pilotem105. Tohle je na samostatné téma ta bezpečnost - auto leží ve škarpě na hadry, řidič počítá zlomený kosti, ale pumpa žene benzín z nádrže na místo zkázy pořád. A pak už stačí malá jiskra...
21:08:07
21.03.2005
Štěpán
-> U-Geen: aha,dekuji Ti U-geene. :-) Ja to tam nejak nevidel :-)
08:44:31
21.03.2005
U-Geen
mám ji na pravy boční stěně motorovyho prostoru (jak tam prochazi hrdlo nadrze)
23:28:46
20.03.2005
Štěpán
tak jsem ta nic nenasel :-(
22:35:05
20.03.2005
Milošek
koukni na auto tvurce vebu jůdžína 4
20:52:19
19.03.2005
Štěpán
Vy co mate el.paliv.pumpu,do jakych mist jste ji umistnily???? :-)Diky za prispevky,jestli mate foto,hodte ho se,nebo alespon odkaz :-)
Extreme Tyres