skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Hluk
prohledat
5 příspěvků (zobrazeno 1 až 5) od 05.03.2003 do 10.03.2003, založil/a
22:00:36
10.03.2003
10.03.2003
Vojta
To Heky: jo mas pravdu. Taky jsem to ted nedavno udelal. Kdyz jsem sundal tu pricku co drzi vyfuk tak jsem to schvalne sel projet a bylo to znat. Pak jsem udelal "pruzne" uchyceni doho vyfuku takze je to o neco lepsi! Ale stejne pocitem ze si pravdepodobne poridim pricnak (od Zazy) takze to zas bude o necem jinem.
20:27:42
09.03.2003
09.03.2003
heky
Dobra vec je pruzny uchyceni vyfuku (viz techweb), auto prestane dunet. Pri vysokych otackach ale auto rve furt stejne.
Uvazuju o tom, ze as budu menit oblozeni spojky a vyndam motor, tak na tu hlukove-izolacni vrstvu, co je mezi motorem a karoserii, dam talsi tri, ctyri, proste co se jich tam vejde :-).
Jeste mne napadla jedna vec - okolo motoru jsou po jeho bokach zbytecne velke prostory, kde se hluk siri, jak se mu zlibi. Zkusim pres leto udelat plechove kapsy. Jednak tam muzu vozit pixly s olejem, brzdovkou, hever, zakladni nahradni dily, naradi atd. a jednak je zvenku polepim tim samym, co odhlucnuje motor od kastle. Podle mne by to melo ztlumit motor ve vysokych otackach.
Zazraky neocekavam, ale zlepseni jo.
S tim pruzne ulozenym vejfukem mam tichy auto (105 `86) do 80km/hod.
Uvazuju o tom, ze as budu menit oblozeni spojky a vyndam motor, tak na tu hlukove-izolacni vrstvu, co je mezi motorem a karoserii, dam talsi tri, ctyri, proste co se jich tam vejde :-).
Jeste mne napadla jedna vec - okolo motoru jsou po jeho bokach zbytecne velke prostory, kde se hluk siri, jak se mu zlibi. Zkusim pres leto udelat plechove kapsy. Jednak tam muzu vozit pixly s olejem, brzdovkou, hever, zakladni nahradni dily, naradi atd. a jednak je zvenku polepim tim samym, co odhlucnuje motor od kastle. Podle mne by to melo ztlumit motor ve vysokych otackach.
Zazraky neocekavam, ale zlepseni jo.
S tim pruzne ulozenym vejfukem mam tichy auto (105 `86) do 80km/hod.
13:52:06
08.03.2003
08.03.2003
Vojta
Hmm, zajimavy, uvidim,ale myslim si ze s tim asi nejake zazraky udelat asi 2x nepujdou!
07:29:38
06.03.2003
06.03.2003

Zazaa
jo tak to je tezka alchymie
kazda skodavka ma nejake otacky pri kterejch vznikne rezonance a zacne to cele delat kraval nekdy pomaha dat vyfuk prez silentblok, nekdy povolit pricku motoru a prevodovky a v tech velkejch dirach je udsadit trochu jinak, dalsi reseni je ze se vycpe pricka motoru piskem nekdo do ni zavaruje kulatinu jako zavazi, videl sem i objimku na tech dvou trubkach co jsou od svodu do vejfuku .........
kazda skodavka ma nejake otacky pri kterejch vznikne rezonance a zacne to cele delat kraval nekdy pomaha dat vyfuk prez silentblok, nekdy povolit pricku motoru a prevodovky a v tech velkejch dirach je udsadit trochu jinak, dalsi reseni je ze se vycpe pricka motoru piskem nekdo do ni zavaruje kulatinu jako zavazi, videl sem i objimku na tech dvou trubkach co jsou od svodu do vejfuku .........
18:13:27
05.03.2003
05.03.2003

Vojta - zrušená registrace
Mam takovy dotaz. Po vymene lozisek v zadni naprave si jezdim celkem tichoucko
az do doby, kde dosahnu hranice 3000rmp, prave pri techto otackach to dela
celkem dost velky ramus, proste cele auto huci a je to dost neprijemne.
Uricte to chce neco odhlucnit nebo neco nejak jinak udelat, a to by me prave
zajimalo co!? Jinak kdyz jdu nad 3000rpm tak uz je to zas lepsi. Dik vsem
za pripadne rady!
az do doby, kde dosahnu hranice 3000rmp, prave pri techto otackach to dela
celkem dost velky ramus, proste cele auto huci a je to dost neprijemne.
Uricte to chce neco odhlucnit nebo neco nejak jinak udelat, a to by me prave
zajimalo co!? Jinak kdyz jdu nad 3000rpm tak uz je to zas lepsi. Dik vsem
za pripadne rady!
