Prosím o pomoc!!

prohledat
45 příspěvků (zobrazeno 1 až 45) od 07.08.2010 do 18.09.2010, založil/a Lady_Dark
řadit dle data
17:38:44
18.09.2010
suri
-> pap: skorej to bude olejový chladič ako vodný si myslím
17:26:10
18.09.2010
pap
sorry, ze vstupujem do tejto temy, ale na tejto fotke z tohto prispevku od pavla p: 10:59:15 11.08.2010 je 1000 mb s dvoma chladicmi oleja pod naraznikom, mam to chapat tak, ze od zadu z motora sa tahali hadice, resp. trubky, a olejove cerpadlo to utiahlo, alebo je to pridavny chladic na vodu ? Dik za odpovede
08:00:03
30.08.2010
Jozka
-> havlik: Tak už to asi tak bude.. potvrzuje to nakonec i ten TP na MB, vydaný ve 12-1970, možná to nějak souvisí i s těmi trvale manipulačními SPZ..
13:13:12
27.08.2010
Lady_Dark
mame doma Tp je vystaveny az 15.12.1970 je tam u číslo kupní smlouvy a 22.12.1970 je tam zapsaný první majitel.. auto bylo přivezeno bourany na Levý předni kolo říkal mi to jeho syn a další doklady od ni zatím nikdo nedohledal.
09:12:05
27.08.2010
havlik
-> Jozka: přesně tak u prototypu se techničák vystavoval až když šlo na prodej tak u závodáků to asi bylo stejný
08:03:32
27.08.2010
Jozka
-> havlik: No právě kámoš už fakturu nedostal, byl asi 4. majitel - ale bohužel měl jeden z kousků, co šly na původně ve dvojicích na krajský správy SNB, takže tam správně jako 1.majitel bylo zapsaný vnitro. Nebo ty myslíš, že TP vystavovali, až když šlo auto (tovární, různý prototypy..) z fabriky a do tý doby jezdili bez něj? Ne že by to bylo nemožný, ale přece jen divný..
15:02:34
26.08.2010
darklord
-> Nostalgik: zozenies vsetko, je to len otazka penazi a rapid hnije rovnako ako akakolvek ina skodovka, cize hladaj vsade :)
14:50:36
26.08.2010
Nostalgik
Ahojte, poprosil by som o radu.

Zajtra sa idem pozrieť na Rapid, ktorý som si vyhliadol. Môžete mi poradiť, na čo dať pozor pri kúpe? Na ktoré časti sa mám pozrieť lepšie, z čoho sa dá najlepšie usúdiť, v akom stave to auto naozaj je? Existujú nejaké typické poruchy pre tento typ, ktoré sa dajú zbadať na prvý pohlad?

Ak by bol interiér v horšom stave, dajú sa ešte zohnať pekné sedadlá a tapacírung?

Diky za opovede!
upraveno 1x, naposled 26.08.2010 14:50:58
08:22:44
25.08.2010
havlik
-> Jozka: petr s 20.08.10 14:52:16 napsal:

→ Lady_Dark: Také jsem měl 120S z AZNP ale byla k němu

jenom faktura
07:44:06
25.08.2010
Jozka
-> Lady_Dark: To nevypadá, že ses něco dozvěděla.. Jinak Světy motorů 1970 jsem našel bohužel jenom 4 a na principielní dotaz k TP (zapisování majitelů - zda tam bylo AZNP..) jsem neuspěl - u kamarádovy 120S bylo prvním držitelem ministerstvo vnitra..
16:34:58
20.08.2010
Lady_Dark
-> Jozka: S ním už jsem mluvila.
15:29:27
20.08.2010
Jozka
-> Lady_Dark: Tak to už jedině kontaktovat přímo pana Srnského.. On byl co jsem slyšel docela kutil a svoje technická řešení by možná poznal.
14:52:16
20.08.2010
petr s
-> Lady_Dark: Také jsem měl 120S z AZNP ale byla k němu jenom faktura
14:28:32
20.08.2010
Lady_Dark
Hodně lidí to auto zná..Jenomže je to opravdu těžko dohledatelný....Stále pátrám ani já si nejsem stoprocentně jistá proto jsem se taky zeptala..tak nevím proč z toho hned dělaj některý lidi , že tvrdím se stoprocentní jistotou, že je to po něm...asi kvůli nejistotě jsem to téma založila...chtěla jsem to zjistit podle papírů, ale jsou tam takový čachry, že ani podle toho to nejspíš nezjistím..je v nich psáno, že to první majitel koupil od AZNP mladá Boleslav, ale myslím že nebudou původní..jelikož je tam psáno škoda 100 mb r.v 66 což je nesmysl. Podle kastle to nasvědčuje tomu, že je to ona má vyztuženou kastli, vepředu vyztužený uchycení nápravy, ale musela by se víc rozebrat, zjistit jestli třeba neměla náporák..motorový prostor je stejný jako A1, všude stejný díry a její původní barva je bílá...někdo dokonce přímo po ní pátral a dojel až sem, ale když viděl, jak je na tom špatně nechal ji tam..ale jak říkám stoprocentní jistotu nemám!!
11:41:03
20.08.2010
Jozka
-> petr s: A ještě používaly jedno na několik aut. A okruhy úplně bez čísel.. To snad jedině dle záznamů z technický přejímky, nebo fotky s číslem kastle.. asi téměř neprokazatelné, bude nutno se spolehnout na legendy.
11:35:37
20.08.2010
Jozka
-> Lady_Dark: Krom Foltýna bych zkusil ještě pana Gerega tuším Vladimíra, ten při psaní své obsáhlé knihy nejspíš nashromáždil i info, které pak nepoužil.. A mě když se zadaří, rozšířím ještě hledání dle hesla 1970 - Srnský.. Ale musela by to být náhoda, z let 67-69 jsem našel jediný foto - ale bude to jiný auto, je to GP Brno 1967..
zvětšit Prosím o pomoc!! - obrázek od Jozka vložen 20.08.2010 11:35:37
11:22:47
20.08.2010
petr s
-> havlik: Nevím jak to chce kdo dokázat když tovární auta jezdily na převozních číslech
11:16:42
20.08.2010
havlik
-> j_j: co sem dostal? jako zatim to spíš vypadá že je to litr po někom jinym než po brunclíkovi a ani srnský neřekl že je to jeho bejvalé auto takže to opravdu může být po komkoliv já nevim co tu vyšilujete
11:14:39
20.08.2010
j_j
-> havlik: týýýs dostal.... co se zkusit zeptat pana Foltýna, ten bude určitě něco vědět podle toho co píše na svém webu...



www.foltyn.cz/car/skoda_u vod.htm

www.foltyn.cz/car/osobe.h tm
11:10:46
20.08.2010
havlik
-> Lady_Dark: chytáš to za špatnej konec já sem o panu Srnkém neřekl ani slova ani nezpochybnuju pana Brunclíka zpochybnuju nález toho auta protože bez jakejkoliv dokladů se bude blbě dokazovat čí to bylo a kdo s tim jezdil atd..
11:02:59
20.08.2010
Lady_Dark
-> havlik: Pokud bereš pana Srnskýho jako vesnickýho závodníka..:) Uvědom si o kom tu mluvíme....
14:50:42
19.08.2010
havlik
-> Lady_Dark: jen sem se ptal nebral sem to nijak špatně ale prapůvod ty info je opravu jedna paní povídala a to auto mohjl jezdit kterejkoliv vesnickej závodník. Nic víc v tom prosimtě nehledej;-)
14:46:39
19.08.2010
Lady_Dark
-> havlik: ponevadz mi byla tadle informace zdelena kdyz sme ho vyhrabali ze by to mela bejt 1000vka po brunclikovy.. a pokud sis precetl prispevek predesly tak sem psala ze srnsky rikal ze ji mel po nem a ze ji rozbil takze i tak uz by to auto po brunclikovy nebylo ale po srnskym a brunclik v 68-9 tusim ze z amk vrchlabi odesel do boleslavy a tam zavodil uz se 100 a 110r a 130rs a jelikoz zatim patrame dal jakej ma to mb puvod takze,...:)
14:24:48
19.08.2010
havlik
a můžu se optat na to jak si přišla že je to auto po tom člověku, nějaké důkazi krom toho že jedna paní povídala
14:21:17
19.08.2010
Lady_Dark
takze sme vyzjistili nasledujci brunclik pri odchodu nechal auto srnskymu(jeste s uzkym sloupkem) ten ho rozbil a prestaveli ho do siroky kastle a prodal je nasledovne do dvora.. ta co mam je sirokej sloupek udajne bourana na Levej predek a odkoupena od automobilky v prosinci 1970 bohuzel pan co ji koupil uz nezije a jeho vnuk si o tom moc nepamatuje tak doufam ze se po vikendu usmeje stesti a najdou se k tomu vozu nejaky dalsi dokumenty

krasne fotecky:) hnedka je ukladam:)
08:09:34
19.08.2010
Jozka
Někde tam dole bude...
zvětšit Prosím o pomoc!! - obrázek od Jozka vložen 19.08.2010 08:09:34
08:01:42
19.08.2010
Jozka
-> Lady_Dark: Ještě jsem koukal do knihy o rally Šumava, tam tedy taky nic není (jen jeho fotka jak z občanky), ale jinak fotek spousta - převzatých z jejich archivu, tedy PAMK Klatovy. Bohužel tam teď už osobně nikoho neznám, ale třeba by byli kooperativní (nasadit sexy hlas do telefonu..4)..
zvětšit Prosím o pomoc!! - obrázek od Jozka vložen 19.08.2010 08:01:42
12:41:32
18.08.2010
Lady_Dark
Ani v muzeu si nevědí rady..tak si hot budu muset popovídat s Panem Srnským. On jezdil s brunclíkem tak když už ne on tak nikdo:)
08:13:36
16.08.2010
Jozka
-> Lady_Dark: Nejspíš ti zbyde jen to muzeum. Probral jsem Světy motorů 1968 a 1969, MB je tam jenom pár a Brunclíkovo auto jediný, bohužel litr ze sezóny 67.. A pak už jen fotka z klatovský černý věže do uzavřenýho parkoviště, bohužel měřítko tak 1:87.
upraveno 1x, naposled 16.08.2010 09:23:08
09:36:31
13.08.2010
Jozka
-> Lady_Dark: Tak jsem se ještě nedíval, jen tak trochu a baz výsledku - s tou ne-černou kapotou můžeš mít pravdu, neb to co jsem dal jako první fotku, jsou oficiální tovární barvy boleslavský (takhle šly ty auta i na export), ktežto Brunclík jezdil za Vrchlabí. Čili bys měla hledat Brunclíkův vítězný vůz z roku 69, kdy se stal mistrem ve třídě A1-1150..
15:45:38
11.08.2010
Soptikmartin
Hodim ti do SZ tel.číslo na vedoucí restaurátorské dílny Musea Škoda v MB.Je to velice chytrá paní co má neskutečnej přeghled o závodních Škodovkách.Já se díky ní dostal přímo na dílnu kde se chystala Škoda 13O RS na závody.Její téměř dvouhodinové vyprávění přímo o eresce bylo neskutečný a poradila mi mnoho fíglů.
11:52:28
11.08.2010
Lady_Dark
jen skoda ze to je uzkej sloupek tu sme vcera taky nasli po tri hodinovym prolejzani vsech moznejch a nemoznejch vebu....pak sme jeste nasli nejakou fotku se sirokym sloupkem ale pravdepodobne to ona nejni
zvětšit Prosím o pomoc!! - obrázek od Lady_Dark vložen 11.08.2010 11:52:28
10:59:15
11.08.2010
Pavel P..
takže něco jsem našel... Škoda 1000MB, Grand Prix Brno 18.8.1968, jezdci Oldřich Brunclík, Josef Srnský.
zvětšit Prosím o pomoc!! - obrázek od Pavel P.. vložen 11.08.2010 10:59:15
08:31:24
11.08.2010
Lady_Dark
-> Jozka: Asi mě klepne opravdu to nemůžu nikde sehnat...Asi si budu muset vzít hluboký výstřih, nasadit úsměv a doufat, že archivářem v MB je mužskej 3
07:52:26
11.08.2010
Jozka
-> Lady_Dark: Sice jsem zažil v roce 69 Wiesbaden i Vltavu, kterjech se zůčastnil, ale že bych si pamatoval nějaký detaily, to zas ne..3. Budu teď SM 68-72 snad probírat, takže když na něco narazím.. Ale možná to bude víc aut s Brunclíkem - minimálně na doma a na ven, mám dojem, že když se jezdilo ven na ME (Wiesbaden, Monte Carlo..), tak to byly auta Motokovu a na nich se střídali..
22:00:48
09.08.2010
Lady_Dark
podle toho co vím by měla být čistě bílá bez černejch kapot...ale startovní číslo bohužel:( na netu nic není jediná možnost je opravdu starý knížky, časopisy a nebo škoda muzeum, ale to si nechávám jako poslední možnost protože to bude docela složitý
14:05:34
09.08.2010
Jozka
-> Lady_Dark 09.08.10 12:16:56: On jezdil s oběma, nejdřív s úzko- a pozdějc se širokosloupkovou.. Jinak si teď vybavuju jen jeden detail - místo plastíkovejch zarážek větraček byly na dveřích nabodovaný plíšky, prý už z fabriky..
12:52:56
09.08.2010
Tomáššš
-> Lady_Dark: dalsi litrik do zbierky ? 6
12:43:06
09.08.2010
Lady_Dark
uplne v pohode zaplat pambu to jeste nehori za mesic to dotahem do stodoly a pak se uvidi jediny co sme vypatrali tak vyztuhy po kastli vnitrek sme jeste nerozebirali takze nevime kde sou dalsi diry..-> Pavel P..: kazda informace se hodi:)
12:34:58
09.08.2010
jok3r
-> Lady_Dark: muzu se podivat doma do stary knihy kde tusim naky zavodni skodovky byli ale jestli tahle nevim, bohuzel podivat se muzu az me pustej z nemocnice a zatim tady sem aspon do patku:(
12:24:16
09.08.2010
Pavel P..
můžu poskytnout pouze tohle co se týče závodních litrů...



skoda-virt.cz/cz/.../4984 -1965-upravy-s1000mb-pro-s outeze-a-jine
12:16:56
09.08.2010
Lady_Dark
tu 1100 rallye tu co sni jezdil brunclik schanim fotky motoru interieru.. atd to bohuzel vim ale pochybuju ze skodovka zdeli jakou koli informaci o tom voze..
08:25:28
09.08.2010
Jozka
-> Lady_Dark: Ony ty fotky ve starejch časopisech zpravidla stojí za starou bačkoru.. Hledáš úzkosloupkovou ze sezóny 68, nebo klasickou 1100 rallye s tím dementním proužkem na boku?
zvětšit Prosím o pomoc!! - obrázek od Jozka vložen 09.08.2010 08:25:28
22:13:02
07.08.2010
Lady_Dark
Sháním jakékoliv informace, nejlépe fotografie o autě škoda 1100 MB se kterým kdysi jezdil Oldřich Brunclík závody. Nejlépe fota na netu se nedá nic najít:( Tak kdyby někdo měl doma starý časopisy prosím o oskenování...
Extreme Tyres