skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Skoda 120ls vs. Skoda 135gls
21:16:07
05.08.2010
05.08.2010

afro100
-> ondrej.: zahada ta, ze nevieme co vlastne oproti tej LSke na startovacom roste stalo :D
21:14:03
05.08.2010
05.08.2010

ondrej.
Škoda 125GLS, ani 135GLS neexistovali. Ak si dal niekto na auto takýto nápis, tak to tam má, ale nie od výrobcu.
120LS vždy ľahko a bez problémov predbehne vozy s obyčajným motorom 120, na prevodovke nezáleží - samozrejme, pokiaľ sú obidve v dobrom stave. Aká tu záhada!?
120LS vždy ľahko a bez problémov predbehne vozy s obyčajným motorom 120, na prevodovke nezáleží - samozrejme, pokiaľ sú obidve v dobrom stave. Aká tu záhada!?

00:43:26
03.08.2010
03.08.2010

ondie
Respektive ne,že by "šly na export",ale tamní ofiko prodejci to tak štítkovali.
00:41:56
03.08.2010
03.08.2010

ondie
Ještě zpátky k tý teorii štítků,na 125GLS a 135 GLS nevěřim,ale občas šly na export fakt úchylný kombinace písmenek...třeba LSX (švýcarsko),anebo sedan s nápisem Rapid LS/Rapid LSX.. (to převážně benelux)..a snad ještě něco,co mi teď neutkvělo v paměti.
LSE zmiňovat ani cenu nemá,to je profláklý..
Pak sem i na fotkách viděl 130LX,130GLS ...ale to už nevypadalo tak věrohodně..ale kdo ví.. (ale nebyly to nerezový kombinace,ale ty starý černý bakelitový)
LSE zmiňovat ani cenu nemá,to je profláklý..
Pak sem i na fotkách viděl 130LX,130GLS ...ale to už nevypadalo tak věrohodně..ale kdo ví.. (ale nebyly to nerezový kombinace,ale ty starý černý bakelitový)
00:38:21
03.08.2010
03.08.2010

Syny
Ja chci fotku toho stitku 125 GLS :)
Jinak - pokud jsou prvodovky jedna 4q a druha 5q, obe na mokdy poloosy se stalym prevodem 4,22 tak jsou 1,2 a 3 naprosto identicke rychlosti... U 4q je pak delsi 4ka nez u 5q a necekane ma 5q pak jeste 5ku oprotu 4q :) Ale prvni tri rychlosti jsou naprosto identicke... Ono docela zalezi na tom jaky ty auta mej kola (prumery rafku, vaha kol, sirka gum), jak se to pekne krmi a jak vsechno funguje po mechanickej strance. V neposledni rade taky zalezi na tom jak je auto nalozeny atd... Proste to je tisic faktoru co to ovlivnuje... Jak bylo psano, nejdriv zjisti co tam vlastne ma a co znamena pro kamose "GO motoru" a pak resta ty kravoviny dal :)
Jinak - pokud jsou prvodovky jedna 4q a druha 5q, obe na mokdy poloosy se stalym prevodem 4,22 tak jsou 1,2 a 3 naprosto identicke rychlosti... U 4q je pak delsi 4ka nez u 5q a necekane ma 5q pak jeste 5ku oprotu 4q :) Ale prvni tri rychlosti jsou naprosto identicke... Ono docela zalezi na tom jaky ty auta mej kola (prumery rafku, vaha kol, sirka gum), jak se to pekne krmi a jak vsechno funguje po mechanickej strance. V neposledni rade taky zalezi na tom jak je auto nalozeny atd... Proste to je tisic faktoru co to ovlivnuje... Jak bylo psano, nejdriv zjisti co tam vlastne ma a co znamena pro kamose "GO motoru" a pak resta ty kravoviny dal :)
14:02:57
02.08.2010
02.08.2010

Kočislav
-> Dano2350: taky záleží kolik km je na motoru od té GO najeto. Když jsem měl motor po GO tak prvních 1500 km jsem marně toužil po přídavných šlapkách, abych mu mohl trochu pomoci. Motor se musí taky trochu zajet.
12:18:31
02.08.2010
02.08.2010

Dano2350
-> krup: tiez pravda...

12:12:17
02.08.2010
02.08.2010

krup
-> Dano2350: jen tak mimo záznam, to že je motor po "go" ještě neznamená, že je ta "go" provedena dobře :-)
21:02:35
01.08.2010
01.08.2010

Maťulo
-> Dano2350: Podla mna tomu tvojmu kamaratovy neotvara druhu komoru!
*3* *3* *3* *3* *3* *3*










20:57:38
01.08.2010
01.08.2010

Kuladmin
-> Mantrabeach: Napsal jsem Ric ale todle je presnejsi 

20:11:04
01.08.2010
01.08.2010

palinator
To je zas téma.
To je jak otázka. Co je lepší na zrychlení? : Opel nebo Renault?
Nejdřív zjistit, co v tom opravdu je (karburátory, převodovky, motory) a pak porovnávat.

To je jak otázka. Co je lepší na zrychlení? : Opel nebo Renault?
Nejdřív zjistit, co v tom opravdu je (karburátory, převodovky, motory) a pak porovnávat.
20:04:03
01.08.2010
01.08.2010

Mantrabeach
-> Kuladmin 01.08.10 19:09:59: aby si nenaštval kolegy z klubu sedanů GLI,na ně si zapomněl
takže ještě 135GLI 


19:33:34
01.08.2010
01.08.2010

Dano2350
no okej :D ...aj tak to asi porezem a z naprav a motora si spravim bugy
19:31:27
01.08.2010
01.08.2010

afro100
-> Dano2350: jasne, len to cele rozprcajte a az vam to nepojde ani jednomu, tak to zahodte ...
vykasli sa na to, do veci ktore funguju sa nelezie
vykasli sa na to, do veci ktore funguju sa nelezie

19:28:23
01.08.2010
01.08.2010

Dano2350
lebo by chcel ten motor...a nevieme prist nato co je na mojom lepsie...skusime asi prehodit karby
19:25:41
01.08.2010
01.08.2010

afro100
-> Dano2350: tazko povedat, je tam hafo moznosti ako napr.: iny karb, ine otryskovanie karbu ....
19:22:22
01.08.2010
01.08.2010

Dano2350
dajme tomu ze su obidva LS...ale on ma prevodovku z nejakej inej skodovky (5q)...a je po go...a ja idem lepsie...cim to teda moze byt?
19:12:36
01.08.2010
01.08.2010

afro100
-> Dano2350: podla cisla motoru, LS ma za lomitkom 9 *, ma zeleny znak na hlave
120L ma zlty znak na hlave a cislo je /2 *
120L ma zlty znak na hlave a cislo je /2 *
19:12:01
01.08.2010
01.08.2010

Dano2350
podla coho by sa to dalo hned poznat? ci je to L alebo LS?
19:11:15
01.08.2010
01.08.2010

Dano2350
-> Kuladmin: okej...120 GLS...preco potom ten rozdiel kedze moja GO asi nepozna :D
19:11:00
01.08.2010
01.08.2010

afro100
-> Dano2350: moze to byt 5q ale nebude to LSko, ja si myslim ze tam bude normalna 120 L
19:09:59
01.08.2010
01.08.2010

Kuladmin
-> Dano2350:
105 S,L SP,GL
120 ,L,GL,LE,LS,GLS,LX
125 L
130 L,GL
135 L,GL
136 L,GL
a neberu v tom GARDE a RAPIDY
tak si vyber jo a jeste 135 Ric
105 S,L SP,GL
120 ,L,GL,LE,LS,GLS,LX
125 L
130 L,GL
135 L,GL
136 L,GL
a neberu v tom GARDE a RAPIDY
tak si vyber jo a jeste 135 Ric
19:08:41
01.08.2010
01.08.2010

Dano2350
dobre...dajme tomu ze stitok tam ma blby a je to 120 GLS teda taky motor ako mam ja...preco potom jeho ide horsie? ked je po go a kompletnom nastelovani...moze to byt 5q?
19:06:32
01.08.2010
01.08.2010

Dano2350
no doprdele... :D som si isty ze na je 1x5 GLS
19:06:13
01.08.2010
01.08.2010

afro100
-> Dano2350: v tom pripade je to cele kravina, pretoze 135 uz bol motor ako ma favorit a rozniesol by ta raz dva ...
19:05:23
01.08.2010
01.08.2010

Kuladmin
-> Dano2350: 135 GLS taky neexistuje
jedina GLS je 120 a to je stejnej motor co mas ty v LS.

19:04:52
01.08.2010
01.08.2010

Dano2350
okej...tak dajme tomu ze som spatne pozrel a je tam 135 GLS...tak v com bude ten rozdiel kedze tabulkovo by mal mat naviac on a ne ja
19:03:44
01.08.2010
01.08.2010

Kuladmin
-> Dano2350: Ale bude, to je jednodilnej? pac tenhle model ae v tovarne Skoda opravdu nikdy nevyrabel.
Ho schvalne vyfot a dej sem obr.

19:03:26
01.08.2010
01.08.2010

afro100
-> Dano2350: nezalezi co je na stitku ale co je v aute ;) pokial porovnavas len podla stitkov tak vela stastia v skumani pricin ...
19:01:48
01.08.2010
01.08.2010

Dano2350
a preco on ma na stitku 125 GLS ???
A nevyzera byt stitok typu SAMODOMO

19:01:42
01.08.2010
01.08.2010

afro100
-> Dano2350: zalezi na stalom prevode v oboch prevodovkach, ak mas ty 3,9 a on na 5q 4,22 tak je to jasne, ale dalej zalezi aj na oboch motoroch, ty mas zrejme 742.12x (cize typicke LSko s vypuklymi piestmi a teda o nieco vyssim vykonom), kamarat ale moze mat len obycajnu 120 s rovnymi piestmi ...
19:01:41
01.08.2010
01.08.2010

Kuladmin
Asi tak 125GLS neexistovala takze ted co v tom ma opravdu za motor. A todle jsou stejne jen tabulkove hodnoty dost casto je to proste co kus to original a zavisi to na spouste dalsich veci. Uz jen treba na rozmerech pneumatik to muze delat solidni rozdily.
18:59:08
01.08.2010
01.08.2010

suri
-> Dano2350: to bude tým že sa nikdy nevyrábala
18:58:42
01.08.2010
01.08.2010

Dano2350
su super tie tabulky ale fakt mi to nejako odpoved nedava a ani som tam dajak nenasiel 125GLS
18:56:17
01.08.2010
01.08.2010

afro100
-> Tomáššš: sice pekne ale tam odpoved nenajde ;)
18:54:58
01.08.2010
01.08.2010

Tomáššš
-> Dano2350: www.skoda100.cz/view.php?
cisloclank...
18:53:33
01.08.2010
01.08.2010

Dano2350
Mam otazku pre skusenych a znalych clenov tejto stranky.Ja mam 120LS 4q a kamarat 125GLS 5q ale ja ho obieham jednak ako na akceleraciu (co si myslim ze je kvoli prevodovke,mozno sa mylim) ale aj na maximalku...je mi to cudne lebo jeho motor je po GO...kruzky,vlozky,gufera
,loziska...a moj ma nieco cez 100000km a asi na nom nebolo robene nic...minimalne posledych 5 rokov nie...on ma asi pol roka staru GO a moj motor ide lepsie...chcem sa spytat cim to teoreticky moze byt alebo aky rozdiel bol v tychto motoroch...dakujem :)