Dobře, jestli to ještě někdo čte, tak teď vážně. To auto je klasickej fenomén "auto po dědovi". už jsem přestával věřit, že tento fenomén existuje v tý podobě, ve který je líčen, ale včera jsem se přesvědčil. Lesklý lak, všechny světla průzračný, lesklá maska, interiér jak novej, svítící tapecír na stropě, lesklý plasty. Motor po 94tkm chytal na škrtnutí, neklepal, vypadal slušně. Olej v něm od podzimu a pořád žlutej! Jedinej větší problém - počínající dírka v prahu u předního blatníku. Pár drobnějších problémků jako náhon tachometru, řízení mírně táhnoucí doleva, vyboulený a házející zadní pneumatiky. Akorát se při takových gumách nedá dobře poznat, jestli není na nápravě nějaká jiná vada.
Jinak jak jsem říkal, nejlíp si to prohlídnout za denního světla, a zespoda, pod zářivkou vypadá každý auto zvrchu super a zespodu nevidíš nic.
A ještě příhoda - vnuk říkal, děda to netočil. V tu chvíli měl sám v autě 4 lidi, trojku do kopce a na otáčkoměru 2300. Když jsem to poprvý vytočil přes 3000, tak prej, to se může takhle kulit? A když sem se rozjížděl do kopce se 4 lidma, a řadil někde pod 4000, tak prej, ty jí teda dáváš! Na řazení je taky znát, že děda řadil s maximálním citem. Můj nacvičený chvat 3->2 nebo 2->3 se jí nějak nelíbil. Musí se jak nás učili, raz-a-dva.
