zmena motoru

prohledat
5 příspěvků (zobrazeno 1 až 5) od 06.03.2005 do 08.03.2005, založil/a bojebuk
řadit dle data
09:28:13
08.03.2005
King
2 bojebuk: Ten "sohaj s hadickou" nedrzi "neutral", ale je to blokovani 2, membrany reduktoru pri zastaveni motoru4 Jinak viz Baghira. Slusnejsi montaznici montujou do saciho potrubi naustek s 5kou ci 6kou zavitam, prasata tam pak vyvrtaji douru a do ni naperou medenou trubicku8
13:31:04
07.03.2005
Baghira
-> bojebuk: No pokud nebudeš měnit nic na LPG zařízení, tak tu hadičku jen přemontuješ na ten druhej motor, respektive se navrtá do sání stejně jako to máš teď.
12:40:54
07.03.2005
Baghira
-> bojebuk: No jestli máš teď 130ku, tak 136 bude tak jako tak lepší. Ovšem pokud to chceš na výdrž, tak 136 pozdějšího roku výroby, takže na natural, je ideálnější. Ale ventily se tam stejně na LPG zaklepávají, jen o dost pomaleji.
11:46:16
07.03.2005
Labros
To má pak tvrdý sedla.
09:57:21
07.03.2005
Labros
Koukni se, jestli ta 136ka má tvrdý sedla na Natural. Pozná se to podle díry v nálitku na hlavě, kterej je na zadní straně někde mezi termostatem a čtvrtou svíčkou. Když je díra, je to na Natural. Pokud ta hlava je ještě původní, stačí se kouknout na číslo motoru - u čísla 136 by měla být ještě 8, pokud je na Natural.
Extreme Tyres