motor vz. prevodovka

prohledat
17 příspěvků (zobrazeno 1 až 17) od 20.02.2003 do 17.03.2003, založil/a
řadit dle data
09:31:21
17.03.2003
Luděk
2Dan:no jo,ale to jsem Ti nenapsal,že před tím vyšla přestavba ze 120L r.v.78 na eM 42 tis. a to auto jezdilo od října do prosince a bylo po něm.
Co se vlečky týče:tak pokud ji dáš do kupy,tak není co řešit,ale kyvadlovky je relativně méně náročná na údržbu.
22:23:13
14.03.2003
Dan
Aha.
Tak to jo.
Zajímavý, na moc tě to teda nevyšlo, ne ? Teda na "zas tolik"......
Ale vlečka je vlečka, viď ? 6
08:59:48
11.03.2003
Luděk
2Dan:stavěl jsem si po havárce nový auto,tzn. nová kastle,nový motor,převodovka přestavěná ze 4q na 5q,ale kyvadlovka,na přestavbu byla pouze doporučená vlečka.Stálo to tenkrát celý 54 tis. (36 660,- Kč mi sponzorovala ČP)1
22:00:46
10.03.2003
Dan
Jak je možný, že si měl 742.135 s kejvadlem ?
Od 130 (nebo GLX 120) měly přec vlečku. Tak tys tam dával ten motor ? Páč jináč se mi to ňák nechce pochopit 51
Dyť řikam, spousta lidí s tim jezdí a NO PROBLEMO.
Naproti tomu tady sme měli takýho X-perta, co mu pravidelně odcházely šutry u 105 49
08:51:09
10.03.2003
Luděk
Když jsem měl v 91. roce 742.135tku s kyvadlovkou a převod 3,9 taxem najel 30tis., v roce 93 přenechal bratrovi,který ji nešetřil (dokonce někde v lese vyrval z bloku převodovky výpustní šroub u diferáku a dojel bez oleje) a najel dalších 30 tis.,ale kameny se tvářili normálně.
19:54:57
09.03.2003
Dan
Jo, ty kameny to těžko rozdejchaj.
Ale spoustu lidí s tim jezdí, pokud máš dobře dotažený poloosy, mělo by to chvíli vydržet. 4
22:06:16
08.03.2003
Racyk
to Jiří: stotřicítka způsobuje vymlácení kamenů? A jak je to možné? že by byla tak silná nebo proč?
18:57:24
07.03.2003
Jiří Čech
Je tam pouze rozdíl ve veelikosti otvorů pro horní šrouby, místo pro M8 je tam M10, díra musí být o něco větší. Jinak je to stejné, při montáži Fa se musí vyměnit lamela spojky za škodováckou.
18:55:46
07.03.2003
Jiří Čech
Rozdíl je pouze ve velikosti horních děr, místo na M8 jsou na M10, jinak vše sedí - pokud máš správnou lamelu spojky na škodovky, z Fa nesedí, jiný tisícihran. Ovšem u kyvadlovek způsobuje stotřicítka vymlácení kamenů.
07:32:58
24.02.2003
Dark.lort
Tak jak koukam ta co skoda to original.Mam nachystanou generalkovanou prevodovku s eRa,tak to me taky tam jeste nemusi pasovat,ja se stoho snad64 .To bude zase jebarna.Ale co se da delat.47
20:05:38
23.02.2003
Martin
No roblém být může. Minulý víkend jsem měnil 120tkový motor starší za novější (ten, co má nálitek na vodní pumpě-je tam sériový číslo a pod tím 120, ten minulej měl pouze sér. číslo). Problém byl v horních šroubech spojení motor-převodovka. Původně tam byly menší, takže sem musel vrtat větší díry do převodovky, aby se tam ty šrouby vešly.
16:07:20
21.02.2003
Jindra
OK! Poslu fotky, ale vydrz, jeste je nemam, ale budou. Dik, dik.
Jindra
16:04:52
21.02.2003
Jindra
OK! Poslu fotky, ale vydrz, jeste je nemam, ale budou. Dik, dik.
Jindra
12:08:36
21.02.2003
Tuner#2 - zrušená registrace
Je to stejný. P.S. já chcu taky fotky - pošli mě je taky na mail díx.
09:39:45
21.02.2003
Engi
Zadnej problem snad neni - jedine se zastavbou fava, se musej prevrtat v prevodovce diry,ale 130ka je snad naprosto to samy co 120ka - mrkev je stejna - ja mel na 4q favo a nic jsem nemenil. 50
07:44:56
21.02.2003
Dark.lort
Ja si myslim ze by to slo bez problemu.Ale jestli ne tak by to mohlu mit jinou ridel s prevodovky na spojku,ale to by nepil problem asi vymenit za tu jinou.Ale nevim jak jsem to jeste nedelal.Tedka jsem kuchal pravodovku,tak jsem to videl,ze ny se to dalo vymenit.Protoze kamos chce davat motor s opla,tak jsme tak premysleli.
16:38:24
20.02.2003
Jindra
Zdar zdar! Mam dotaz: Je nejakej problem v zamene 130 tkovzho motoru na prevodovku 4.22 4-kvalt? Pry je v nejake hrideli, ci co. Prosim o zkusenosti. Diky, diky Cus blus Jindra
PS: Pro Rapida / Brzo budou fotky z nejakych starych zavodu a z Mas. okruhu stary 80 - ty leta, tak se tes.
Cus
Extreme Tyres