Emise motoru - problem !!

prohledat
18 příspěvků (zobrazeno 1 až 18) od 10.02.2005 do 18.02.2005, založil/a Peklo-Evo-Luboš
řadit dle data
18:45:50
18.02.2005
Peklo-Evo-Luboš
-> eidy: No, jasne, ale my nepotrebujem prerazit cislo, ale typ, tzn to co je za tim cislem za teckou tj. xxxxxx.135E, takze tu 135E na 136, a typ musis prepsat a ne vymazat, resp ti do TP napisou, ze to je favo 136, s motorem 135, jenze to u 135E nejde...
18:43:39
18.02.2005
Peklo-Evo-Luboš
-> Petr P: Jo, to znam, kamos tam byl s 130RS a prej ze rakety to nemeri 3 a ze to mel hezky, tak mu to dali 3
13:45:24
15.02.2005
Eidy
-> Peklo-Evo-Luboš: Jestli chceš přarazit číslo, zdá se mi jednodušší vymazat ho z TP.
20:36:08
13.02.2005
Petr P
Já jsem byl na emisích s mým motorem s 4ma karburátorama. Schválně jsem se zeptal technika co naměřil. Odpověděl že ať prý neblázním, že jim to už víc než rok nefunguje.
13:39:23
13.02.2005
Peklo-Evo-Luboš
-> Gryzly: Ja myslim ze jo, kor kdyz tam je napsanej typ 136... nezda se mi ze bych si to mohl "jako" prehodit jen tak...
10:15:26
13.02.2005
Gryzly
-> Peklo-Evo-Luboš: tak to nevím ale asi ne. Je to výměnnej díl to je jako když měníš kolo.
10:04:42
13.02.2005
Peklo-Evo-Luboš
-> King2: -> Gryzly: Jasne, kluci ja to chapu, jenze to bych musel nechat do technicaku napsat vymenu bloku ne ?
12:21:06
12.02.2005
Gryzly
-> Peklo-Evo-Luboš: Neboli King2 chtěl říct, kdo ti dokáže že tam opravdu nemáš vnitřnosti z 781.136. Vždyť je rozdíl jen v pístech.
12:08:25
12.02.2005
King
Zakladni otazka: Je nmozny pouzit motor (blok) 135E jako ND pro Favo136? Podle vyjadreni z MB pravdepodobne ano. otazka c. 2: kde je potom proble?4
20:25:22
11.02.2005
Peklo-Evo-Luboš
-> Gryzly: Jo, dik, myslel sem ze to tak pujde..
-> King2: V aute je zapsanej, typ 136, a a motor je komplet 135E, tzn i s vnitrkem, je to dotazeny z nemecka...katalyzator a lelektronickej karbec je sundanej a je na to nasazenej karbec ze 136ky...
-> eidy: Cislo s timhle problemem jaksi nema co delat...

No zkusim nekde nechat zmerit emise, a bouchnem na to cislo ze 136ky..
15:58:54
11.02.2005
Tomáš SK
-> Peklo-Evo-Luboš: Tak ako hovoria ostatni - zmenit salon... ja som mal emisie 3x vyssie ako max. a presiel som. Co na tom, ze som vdaka jeho pochopeniu jazdil o 2 mesiace dlhsie... povedal som, ze idem robit GO motora a nechal ma tak... samozrejme sa potom robila GO motora, lebo aj mna to stvalo :)
11:58:10
11.02.2005
Eidy
Nechat vymazat číslo z techničáku.
10:06:56
11.02.2005
Baghira
-> King2: Jasně, jedině změnit salón. Ještě se mi nestalo, že by se mi na emisích, i když jsem byl dalek od norem někdo šťoural v tom, že to neodpovídá.
10:04:14
11.02.2005
King
A jeste me napadla jedna vecicka: Jako ND lze ve tvym pripade pouzit dle MB jenom BLOK 135E, takze zajiste v tom 135E bloku mas 136kovy streva, ze?4 Cili emisak nema na 100pct co picovat5
09:27:01
11.02.2005
King
Aaa, Gryzly me predebehnul :) Jen mam za to, ze i LEKRy 135 vs. 136 se nepatrne lisej natryskovanim, nicmene v rezimech mereni emisi (volnobeh, 3000rpm bez zateze) je to shuma fuck.....
09:24:25
11.02.2005
King
Uplne nejjednodussi moznost je "zmenit saloon" :) Emisak, kterej z tohodle dela vedu si nezaslouzi prizen zakaznika . Navic mam dojem, ze 135E je pouzitelnej ND za 135/136 a po vymene se musi zachovat emisni system stavajiciho auta tzn. karburator a nadale pro nej platej limity karburatorovyho fava. 135E byt s karbem 136 ve slusnym stavu nemuze neprojit....
09:20:22
11.02.2005
Gryzly
No 781.135E je motor stejnej jako 781.135 akorát je tam plno příslušenství včetně katalyzátoru proto aby to mělo menší emise a mohlo se to vyvážet na západní trhy. Pokud vím tak tady u nás se to ani neprodávalo a hodně těch motoru je dovezených z Německa a Holandska. To znamená že pokud na ten motor dáš karbec ze 781.135 tak to bude mít emise jako 781.135. Jak je to s emisema s karbem 781,136 to nevím. Ale jestli jsou ty karburátory stejný tak by to mělo bejt stejný.
16:17:21
10.02.2005
Peklo-Evo-Luboš
Lidi, potreboval bych poradit s nasledujicim problemem. Znamej ma favorita, ktery ma v papirech zapsanej typ motoru 136. Problem je ze v tom aute je danej motor 781.135E , tudiz ta verze ktera mela puvodne katalyzator a elektronickej karbec. Na tom motoru v aute je hozenej karbec ze 136. Na STK s tim byl problem, takze z nekolika moznosti jak z toho ven jsme vybrali a) prebouchnout cislo (typ) b) vymenu motoru za 136ku.

Jako nejjednodussi varianta se mi jevi prebouchnout to cislo ze 135E na 136. To by bylo zbytecny, pokud by ta 135 bez katalyzatoru mela vetsi emise nez 136 tak, ze by to kazdymu bylo divny a zacal by to zkoumat..az by se dostal k cislu atd.atd.. Bloky by podle me mely bejt stejny.

Takze na co se ptam? Bude mit motor 135E s karburatorem ze 136ky stejny emise jako motor 136, resp. vejde se do tech norem? Vite to nekdo? Nemame nikoho kdo by nam to zmeril..
Extreme Tyres