čerpadlo chl.kapaliny

prohledat
17 příspěvků (zobrazeno 1 až 17) od 18.02.2003 do 28.02.2003, založil/a
řadit dle data
15:43:58
28.02.2003
Hypo
Tú Luděk: Mám systém Lovato, ale kvůli výšce je tam mix BRC(schovanej v tělese filtru). Starty na plyn jsem zkoušel asi do -8, jelo to pěkně, 1x jsem zkusil štěstí při -15 a to to chytlo téměř ihned, chvíli motor běžel na zvýšený volnoběh, následně zdechl. Druhý pokus - motor chytil hůře, dusil se dusil až se udusil. Všude smrděl plyn a já byl na mrt(d)vici, páč jsem měl být za hoďku v Praze na Vinohradech(cca 85 km). Chvíle odvětrání, mezi tím jsem polil reduktor horkou vodou, pak po protočení s vypnutými oběma palivy motor na LPG chytil a vydržel až do Phy. Vod tý doby pod -10 radši startuju na benzín. Ale to je hrozný utrpení, chytne to, ale vůbec to nejede - cuká, kašle atd. Se stotřicítkovým karbem je to lepší jen o málo. Zlatej plyn(do -10)... Jinak termostat mám Wahler na Fa a asi to je znát, má to pravidelnější volnoběh(subjektivně) a víc to zpod haubny sálá. Eště k těm startům, mám motor Fe + el. benz. pumpa a je to pohoda, jen zapnout zapalování - bzzzzzzzzzzzz a start. A jak že mají bejt zapojený ty předehřevy? H.
08:53:52
27.02.2003
Luděk
Když máš LPG a motor 136,taxe předehřívání reduktoru LPG zapojuje na předehřev sání a né na topení,páč tam je voda rychlejší.Termostat je potřeba mít 88 stupňů.Jakej máš systém LPG a jak Ti to s motorem 136 chytá za studena?
08:08:03
27.02.2003
Hypo
Já to zapojil teď o weekendu, dal jsem teplejší termostat , zdálo se mi ale, že to sání je až přespříliš žhavý, hned v pondělí jsem tedy do nátrubku na termostatu vyříznul závit a zašrouboval tam provrtanej šroub s uříznutou hlavou - taková jako redukce průtoku. A hle - po úpravě se mi to jeví o dost stejný. Ještě asi zkusím připojit předehřev potrubí do serie s předehřevem LPG reduktoru(až za něj samozřejmě). Topení bude jako normálně. Mohlo by to pak i o něco lépe topit, protože teď je topení zapojeno až za reduktorem(do série), a v létě, při zavřeném topení ubyde jeden zkratový průtok - reduktor i sání se ohřejí z jedné vody(načisto). Jo a ty trubičky mezi přivodem k a odvodem z topení tam asi nechám, nechce se mi to ňák zavařovat, hlavně proto, že to neumím... H.
06:48:26
22.02.2003
Roman
Rád bych se taky dozvěděl,jak na to vyhřívaný sání,jak ho teda mám zapojit.Díky.
20:52:10
21.02.2003
Jarda
A jak vadí ta propojovací piditrubička při zapojeném vyhřívaném sání. Já to totiž tak mám.
08:12:51
21.02.2003
wekky
Jo, pochopil! 4
07:46:29
21.02.2003
Roman
Tak jestli jsem to dobře pochopil,tak rapid má:
1.čerpadlo s nátrubkem
2.skříň termostatu s nátrubkem
3.nemá propojovací piditrubičky

Tak jak mám co nejjednodušeji zapojit to vyhřívání?Skříň termostatu s nátrubkem asi neseženu,čerpadlo na 136 asi se dá ještě sehnat,tak mám vrazit T-čko do tý hadice co vede od termostatu do topení?
16:52:53
20.02.2003
Luděk
Jo,už je mi to jasný 76 já jsem nemohl nějak pochopit jax to myslel28
15:05:06
20.02.2003
Vici
a to prave nezacne, pokud mas vyhrivane sani
14:59:22
20.02.2003
Luděk
Teď si to Vici nějak úplně zamotal,když tam nebudeš mít tu propojovací piditrubičku a zavřeš topení,tak Ti začne sáknout kohout,páč to nemůže nikdy ten tlak vydržet.
14:51:45
20.02.2003
Vici
a u toho auta s trubickama bylo vyhrivane sani, vsecko original z fabriky? kdyz jsou trubicky i sani tak to nevadi, ale pokud mas jen trubicky a neco lepsiho nez 120ku v tom tak by se bal ze se to uvar ve vlastni stave. v lete jak mas vyple topeni tak jedina cirkulace vody do doby nez otevre termostat je pres tu pidi trubicku. kdyz je zapojene vyhrivane sani tak by to melo byt ok...
15:59:26
19.02.2003
Luděk
Systém trubiček jsem měl u 135/4D a u Rapida 136 mám normálně jako u klasiky a nevím,v čem by měl být problém.
15:53:56
19.02.2003
Vici
jo jo ta skrin termostatu ma jeste jeden vyvod a z toho to vede do sani a ze sani do vodni pumpy. a je pak treba odstranit takovy ten system trubek co malou trubickou propojuje vetve z a do topeni
15:51:12
19.02.2003
Roman
Tak jestli jsem to dobře pochopil,tak skříň termostatu je taky jiná,než mají 120 a podobné typy.
11:23:02
19.02.2003
wekky
Nebo vraz T-čko na odvod z topení.
10:39:18
19.02.2003
Luděk
Ze sání to jde do skříně termostatu,tam je taky nátrubek navíc.
23:36:08
18.02.2003
Roman
Rád bych se dozvěděl,jak je zapojený čerpadlo ve 136 s vyhřívaným sáním.Nemám možnost okouknout to v nějakým rapidu,a nechci otravovat cizí lidi na parkovišti.Potřebuju vědět,jak je zapojený to vyhřívání.Z nátrubku čerpadla to jde do sání,ale kam to jde ze sání ven?Mám 105,přestavba na 136,motor felicie.
Pardon za tak pitomej dotaz,ale fakt jsem to ještě neměl možnost nikde vidět.Tak díky.
Extreme Tyres