Svieti kontrolka dobijania

prohledat
29 příspěvků (zobrazeno 1 až 29) od 02.02.2005 do 07.02.2005, založil/a Pepko
řadit dle data
09:13:22
07.02.2005
.Viki
-> Pepko: taky se mi to jednu chvíli stávalo, tak jsem zkusil naqtáhnout víc řemen, a pak jsem trošku poklepal relátko a teď je to už zase v klidu
21:47:38
04.02.2005
lubosgls
-> King2: spatne jsem to nazval, ale to uz muzem slovickarit .)
15:19:47
04.02.2005
Pepko
-> King2: Ja viem ze tie nove regleri su haklive na zmenu prudu uz som jeden tak odpiekol.:)
Ale uz je vsetko v poriadku rano som nastartoval a parad nic nesvieti :) dufam ze ani uz nebude . ale diky vam za rady.
14:53:29
04.02.2005
Labros
-> Labros: Já vim, že je to normální, ale nevěděl jsem už, jestli je to normální, když baterka točí startérem krásně a ty otáčky potřebný na zhasnutí se po delším stání dostávají až někam k 2000. A jestli je možný, že něco odchází, pokud se mi zdá, že ta doba a otáčky potřebný ke zhasnutí narůstají. Baterku mám teď poslední 2 tejdny luxusní, takže tý jsem nechtěl křivdit.
11:55:53
04.02.2005
King
2 Labros: Vedel :) Dalsi tema zraly pro FAQ. Je to normalni chovani soustavy altik, regler, zarovka na palubce. Popisoval jsem to uz asi 3x :) V kostce: Po startu je buzen altik jenom nouzove pres zarovku a potrebuje cca 1500 rpm na to, aby altik prekrocil magickou hranici vyst. napeti pro buzeni se sama sebou. V zime vstupuje do hry dalsi faktor: Baterka je "vybitejsi" - altik potrebuje vyssi otacky (aby dodal vetsi proud), aby se dostal z onoho "poststartoveho" ; pastavu. Navic na promrzlym motoru je nizsi volnobeh, takze se to viditelnejsi.....toz tak dle IMHO :)
10:29:51
04.02.2005
Labros
-> King2: Nevíš odpověď na můj dotaz?
08:56:14
04.02.2005
King
2 Pepko: Jenom male upozornenicko, odpojovat aku pri fungujicim alternatoru, neni 2x dobrej napad. Regulator se obvykle nedokaze vyporadat z nahlou zmenou odberu z altiku a bud se prepetim prostreli jeho diody, nebo to muze odsrat regler. Takze priste aspon rozvitit tlumeny......pokud byly, pak drzim hubu6
08:51:46
04.02.2005
King
2 lubosgls: Jeste jednou si dovolim upozornit na muj prispevek 10:48:24, 03.02.2005. Regler nic nesrazi, regler reguluje 4
21:54:31
03.02.2005
Pepko
No zmeral som napetie pri dobijani a dobija dobre je tam 13,89 V a keby bola chyba aj v tom ze trva dlhsiu dobu kym shasne tak neviem cez veekend som najazdil viac ne 200 km a svieti to stale ... skusim este vymenit regler a ked to nepomoze tak skusim alternator.
18:55:24
03.02.2005
lubosgls
-> King2: samozrejme ja jsem to myslel naoř. kdyby mel na altiku 16(nevim kde on je me) ze za reglerem uz tolik nebude
17:28:07
03.02.2005
Labros
Já bych měl jiný dotaz, zvyknul jsem si, že po delším stání a prvním nastartování trvá delší dobu, než zhasne kontrolka dobíjení (většinou až když poprvý šlápnu na plyn) - pak už nesvítí ani při volnoběhu - ale zdá se mi, že se to v poslední době zhoršilo. Co se se mnou loučí, altík, nebo relé?
17:18:21
03.02.2005
Labros
-> Pepko: ten altík nemusí být tak úplně k.o. že by nedával vůbec žádný napětí, ale stačí, že dává tak malý napětí, že svítí kontrolka. Pro provoz zapalování není třeba těch 14V
17:06:34
03.02.2005
Pepko
Skusil som taku vec nestartoval som a nechal beza volnobech ked som odpojil baterku tak to slo dalej vraj ze keby bol vadny altik tak by to zdochlo lenze mne to islo.
11:09:25
03.02.2005
Labros
-> King2: Tak jsem zas o něco málo chytřejší 1
10:49:15
03.02.2005
King
Teda pokud Milos nema na mysli atik zapojenej bez regulatoru a s max. buzenim :)
10:48:24
03.02.2005
King
2 Labros, lubosgls: Nevim, jestli si nevykladam vase odpovedi spatne, ale..:) Spravne fungujici soustava regler-altik v zadnym bode nevytvari 16V. Regler nesrazi napeti na vystupu altiku, alebrz regulaci relativne malyho proudu budicim vinuti altiku, se snazi udrzet na vystupnich svorkach konst. napeti 13,8-14,2V. 4
10:18:36
03.02.2005
Labros
-> Milos: Myslím že to je normální, právě kvůli tomu je tam reglér.
23:34:39
02.02.2005
lubosgls
-> Labros: kabel na altiku me drzel a trech fousech a pri vyssich otackach t orpestavalo dobijet
-> Milos: a kde je teda tech 16 jsem moc nepochopil kdyz primo na altiku tak to potom srazi RELE.)
17:59:17
02.02.2005
Milos
taky sem to mnel, na volnobeh nic jakmile se zvisili otacky tak zacala jasneji svitit, zavada byla v altiku, vymenil sem ho
jinak -> King2: kdyz dava altik takovejch 16, na vystupe, ne za reglerem co tam muze byt ??
17:59:13
02.02.2005
Pepko
Neviem neviem skusim to este premerat jak sa sprava napetie ked budem dusit motor :)
17:38:48
02.02.2005
King
2 Ludek: Jakoejkoliv vypadlej kabel v dobijeci soustave ti nenasimuluje Pepkom popsany chovani. Popsany chovani jsem resil asi 3x a pokazdy slo zavadu altiku. Naposledy sluzebni pick-up samozrejme v noci, kdy jsem musel koupit novej aku na pumpe a "cannonballovym" ; stylem se v co nejkratsim case bez dobijeni vratit do fabriky :)
16:22:23
02.02.2005
Labros
opravdu by se vypadlý kabel projevoval tak, že by kontrolka při určitých otáčkách svítila, a při jiných ne?
16:10:09
02.02.2005
Luděk
-> King2: jenomže může mít klidně pouze vypadlý kabel,nebo spálený relé,popř. zoxidované kontakty na něm4
16:09:03
02.02.2005
King
Predpokladam teda spravne nasponovanej klinak....
16:08:17
02.02.2005
King
2 Pepko: Dalsi duvod proc zalozit FAQ :) Vypada to, ze altik dava posledni vyzvu pred totalnim kolapsem. Pravdepodobne si rika o vymenu uhliku a presoustruzeni komutatoru a to ASAP....
14:36:14
02.02.2005
Labros
jo jestli ses ptal co je s tím autem, tak je s ním to, že je to auto pravděpodobně nejmíň 15 let staré, a možná ani od výroby už nebylo úplně košér, stačí?
14:34:48
02.02.2005
Labros
Klíňák, altík, regulátor.
14:33:32
02.02.2005
Luděk
-> Pepko: no,bude to pravděpodobně tím,že Ti to nedobíjí7
14:27:54
02.02.2005
Pepko
Uz fakt neviem co s tym autom je teraz v zime sme problemi ... Neviete preco mi svieti kontrolka dobijania hlavne pri vysokych otackach ked to necham na volnobeh tak nesvieti akonahle zoslapujem pedal tak sa postupne rozjasnuje .
Extreme Tyres